תעקבו אחרינו

כיצד מוצאים עבודה כנהג משאית

אם אתם אוהבים לנהוג למרחקים ארוכים, אחראים מספיק להוביל מטענים ובמחפשים עבודה הרי שיש לנו פתרון עבורכם- עבודה כנהג משאית. מדובר באחד מהמקצועות המבוקשים ביותר שכן תמיד יש מחסור של נהגים טובים ויש ביקוש גדול עבורם. אם אתם בתהליך של מציאת עבודה ועבודה שכזו יכולה להיות רלוונטית עבורכם, גשו אל חברת כח אדם או פנו ישירות למודעות שמפורסמות בנושא והתחילו להוביל משאיות.

עבודה כנהג משאית – הדברים שחשוב לדעת:

נהיגה על משאית דורשת הרבה מאוד אחריות אבל לא רק, מכיוון שזו לא כמו נהיגה על רכב רגיל. בכדי לנהוג על משאית אתם חייבים שיהיה לכם רישיון נהיגה למשאית עד 12 טון או רישיון נהיגה למשאית מעל 15 טון בדרגה C. עליכם להיות מעל גיל 18 ובמידה ויש לכם רישיון דרגה 1C חובה שיהיה לכם וותק של שנה בנהיגה לפחות. במידה ובצבא שירתם כנהגים צבאיים על משאיות הדבר יכול לשמש כיתרון משמעותי.

מה עוד אתם צריכים בהגשת מועמדות לעבודה כנהג משאית:

  • רצוי ניסיון קודם בנהיגה על משאית
  • אפשרות ונכונות לעבודה פיסית שהינה העמסה ופריקה של סחורה אצל לקוחות
  • בעל תעודת יושר
  • ללא עברות תנועה או מינימום עברות תנועה שהינן זניחות
  • תתבקשו להעביר המלצות של מעסיקים אחרים ומכרים על איכות

יום עבודה של נהג משאית אורך כ12 שעות עם הפסקות ועצירות בהתאם ליעדים. נהג המשאית מקבל את לוח הזמנים שלו והוא מסדר לעצמו את לוח הזמנים על מנת להספיק את כל נקודות האיסוף והמסירה בהתאם. חשוב לזכור שמדובר במשרה מלאה של שעות ארוכות עם העלאה והורדה של מטען ונסיעות ארוכות ולכן יש להיות מוכנים לכך בהתאם.

אמנם מדובר באחד התפקידים המבוקשים עם משכורת ממוצעת גבוהה יחסית ותנאי עבודה טובים, אבל מדובר בשעות רבות על הכביש לעיתים בשעות הלילה או השעות המוקדמות של הבוקר, חיפוש מקום חניה מתאים או מקום לעצור ואף עמידה בפקקים. להיות בדרכים מאחורי ההגה לאורך זמן לא מתאים לכולם ויש להישאר ערניים ומרוכזים- אם זה מתאים לכם הגישו כבר עכשיו מועמדות לתפקיד של עבודה כנהג משאית וצאו לדרך!

יתרונות: אחד התפקידים המבוקשים בארץ, מתאים למי שאוהב עבודת שטח ולא לשבת במקום אחד, להיות בדרכים ולנהל את החיים מאחורי ההגה. אם העבודה בחברה מסודרת, מקבלים תנאי עבודה שרוב המשק יכול לחלום עליהם.בכדיי למצוא עבודה כנהג משאית ניתן ליצור קשר עם חברת השמה, אשר מחזיקה מספר משרות בתחום להגיע לראיונות ולהתרשם מהחברה, שעות העבודה, והשכר המתאים לכם ביותר.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור