תעקבו אחרינו

טיפים למעסיק בזמן הקורונה

מעסיקים? הטיפים הבאים בדיוק בשבילכם

הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים, שוק העבודה הוצף בצורה פתאומית במחפשי עבודה ומובטלים. אנשים מוכשרים שלא חלמו לסיים פתאום את הקריירה המצליחה וארוכת השנים שלהם. בכל רחבי הרשת טיפים ועיצות למועמדים כיצד למצוא עבודה, כיצד להתחיל בדרך חדשה, איך להתנהל בראיון ומה זה אומר לשנות כיוון באמצע החיים.

הפעם החלטנו ללכת בכיוון קצת אחר ולפנות בפניה ישירה אל המעסיקים, מפרסמי המשרות וכל מי שמחפש עובדים.

מובטלי קורונה רבים, מוצאים את עצמם עומדים אל מול שוקת שבורה בכל הנוגע לחיפוש ומציאת משרה. הטיפים המופיעים מטה יסייעו למובטלים לצלוח את התהליך ברגל ימין ולכם המגייסים להשאיר חותם טוב יותר ולמצוא כמובן את המועמד שחיפשתם בדרך נכונה יותר.

ראיון עבודה –   אפשר ונכון לנהל ראיון עבודה בזום או בשיחת וידאו, אך להתרשמות הבין אישית שקיימת בפגישה פרונטאלית אין תחליף, אז כן ניתן לקיים ראיון עבודה גם עם מסיכה. זה לא בושה זה אפילו מקובל וזה יאפשר לכם ללמוד הרבה יותר על המועמד הפוטנציאלי. פתרון ביניים הוא לנהל ראיון ראשון בזום ובמידה והתרשמתם מהמועד להודיע על ראיון נוסף פרונטאלי.

 כבדו את המועמד ואת הזמן שלו –  כמו בכל דבר בחיים קורה שיש אילוצים ודברים נדחים, אך השתדלו ככל האפשר לכבד את זמנו של המועמד. גם אם לדעתכם הוא מובטל ורק מחכה לראיון עבודה, עדיין, כבדו את המועמד הגיעו בזמן לראיון, אל תתנו לו להמתין זמן רב.

אם התחייבתם להודיע – תודיעו . אל תניחו מראש שהמועמד הרגיש כבר בראיון שזה לא מתאים. מועמדים רבים מבצעים ראיונות עבודה במקומות רבים ויושבים ומצפים לתגובה בין שלילית ובין חיובית. יכבד אתכם כמעסיק לתת תשובה למועמד, גם אם התשובה שלילית.

השכר צריך להיות רלוונטי – אם המועמד שמגיע אליכם לראיון הגיע עבור משרה מסויימת ובשכר מסויים. אל תנסו לשכנע אותו לקבל שכר נמוך יותר או לעבוד במשרה אחרת. קחו בחשבון שהוא יודע לאן הגיע וכמה הוא שווה.

פרסמתם מודעה בפייסבוק- מצויין! ביקשתם מהמועמדים לפנות אליכם בפרטי והם פונים בהמוניהם. עשו את ההשתדלות שלכם לענות לכולם גם אם זה מעייף נורא.
מחפשים לגייס מועמד טוב- היו ממוקדים, לנסות לתפוס 120 ציפורים במכה אחת לרוב יוביל אתכם למועמדים שספק אם יעמדו בציפיות. דרישות ריאליות בנוגע למועמד יובילו אתכם לגיוס הנכון.

היו רגישים ושימו את עצמכם במקום המועמד – התקופה הנוכחית מאתגרת מאוד, מחפשי העבודה ומובטלי הקורונה חיים באי וודאות, אינם יודעים מתי יחזרו לעבוד ומתי תגמר התקופה. היו רגישים, שימו את עצמכם במקום המועמד. אל תהיו שיפוטיים מידי ותתנו הזדמנות.

 

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור