תעקבו אחרינו

היתרונות בשירותי גיוס במיקור חוץ

גיוס במיקור חוץ – יתרונות

שירותים מקצועיים במיקור חוץ נועדו בראש ובראשונה להקל על עבודת ארגונים וחברות, כמו גם לאפשר להם ליהנות משירות של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

מערך גיוס עובדים במיקור חוץ, נועד להחליף את המערך הפנימי של הארגון או לעבוד עימו בשיתוף פעולה חלקי או מלא, בהתאם לצרכי הארגון. מערך הגיוס במיקור החוץ יפעל, יאתר, יראיין ויגייס עובדים לארגון לפי צרכיו ובהתאם להנחיות שקיבל ממנו.

קבוצת תגבור מספקת שירותי גיוס במיקור חוץ למגוון רחב מאוד של חברות וארגונים במשק הישראלי. תגבור הינה חברה מהוותיקות והגדולות שקיימות כיום בישראל ומתגאה ברשימה הארוכה של החברות עבור סיפקה שירותי גיוס במגוון רמות ודרגים.

היתרונות של שירותי גיוס במיקור חוץ רבים:

עבודה עם אנשי המקצוע המובילים בתחום

מוטי קפלון, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בתיגבור מציין כי “מערך גיוס במיקור חוץ מורכב מאנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, אשר מתמחים בגיוס, השמה ומשאבי אנוש בתחום ממוקד או במגוון תחומים רחב. אנשי המקצוע הללו הוכשרו והתמחו וכיום הם מסוגלים לגייס עובדים ברמה הגבוהה והמדויקת ביותר לצרכי הארגון.”

מגייסים בשבילך

כפי שציינו, תפקידו המרכזי של מערך גיוס במיקור חוץ הוא להוריד את הנטל שבתהליך הגיוס הארוך, מבעלי התפקידים בחברה. כך שאת כל תהליך הגיוס, ארוך ומאתגר ככל שיהיה, עושים אנשי המקצוע שאת שירותיהם שכר הארגון. תהליך הגיוס של מערך מיקור החוץ הוא יסודי ביותר וכולל את כל השלבים המקובלים בהם: ניתוח המשרה, ניתוח דרישות המשרה, פרסומה בפלטפורמות הרלוונטיות, תיאום ראיונות ראשוניים ומתקדמים ואף יישום הראיונות – הכל לפי צרכי הארגון.

טווח ארוך או קצר

יתרון משמעותי של שירותי גיוס במיקור חוץ הוא הזמינות המלאה – שירותי הגיוס הללו יכולים להיות עבור פרויקט או משרה יחידים או לטווח הארוך שהוא למעשה שירותי גיוס מלאים עבר כל המשרות והתפקידים הרלוונטיים לארגון.

מחפשים שירותי גיוס במיקור חוץ? חשוב לפנות לחברות מנוסות וותיקות המציעות את שירותיהם המקצועיים כבר שנים רבות. בתחום הגיוס לניסיון יש משמעות גדולה ולכן אל לכם לוותר עליו.

בהצלחה.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור