תעקבו אחרינו

גיוס עובדים זמניים

על אף מה שנהוג לחשוב, גיוס עובדים זמניים זו משימה לא פשוטה כלל. בין היתר, על המגייס למצוא מועמדים מתאימים, לסנן מאות ולעיתים אלפי קורות חיים, להתקשר למרואיינים רלוונטיים ולבצע את הריאיונות בפועל. עניין זה גובה מהעסק לא מעט זמן ומשאבים. אז כיצד נוכל לגייס עובדים זמניים? לפניכם כמה שיטות יעילות, תוך ציון היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

גיוס עובדים לפי מקצוע

בתהליך גיוס עובדים יש צורך קודם כל להתמקד במקצוע המבוקש ולהבין מהי רמת התחרות אשר קיימת על עובדים במקצוע, ככל שישנם יותר עובדים מחפשי עבודה במקצוע מסוים כך תהליך הגיוס הופך להיות קל ויעיל יותר, עם זאת כאשר ישנו ביקוש למקצוע מסוים ע”י הרבה עובדים בתחום, כך תהליך המיון וההתאמה הופך להיות סזיפי יותר, וכדאי שתהליך הגיוס יעבור דרך חברת השמה הצד השני של המטבע כאשר ישנם מקצועות להם הביקוש אינו גדול, תהליך הגיוס הינו הרבה יותר קשה ומורכב, שכן ייתכן ויהיה צורך בהכשרות והתאמות גם בחברות עצמן על מנת להכשיר עובדים עם נסיון מועט, או כלל ללא ניסיון, גם במקרים של עובדים ללא ניסיון כדאי לאפיין את תכונות העובד הרצויות לצורך הכשרה של התפקיד.

גיוס עובדים זמניים באמצעות הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הן כלי נהדר שניתן לנצל לטובת גיוס עובדים זמניים, שכן הן מאפשרות לנו להיחשף למועמדים רבים יותר ולהבין לעומק מי המועמד מבחינה אישית. עם זאת, חשוב לזכור כי ברשתות החברתיות קיימים מיליוני משתמשים – עניין אשר עלול לגרום לנו לבזבז לא מעט זמן ומשאבים עד שנמצא את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

מכרים, חברים ובני משפחה יכולים לסייע בגיוס עובדים זמניים

ניתן תמיד לגייס עובדים על בסיס המלצות של מכרים, חברים או בני משפחה. עם זאת, שיטת גיוס זו, שעובדת על עיקרון “מפה לאוזן”, הינה שיטה פחות אפקטיבית לרוב – שכן היא מגיעה לפחות מועמדים ועשויה להיות פחות מדויקת במרבית המקרים. כמו כן, חוסר הנעימות העלולה להיגרם אל מול הממליץ במידה ולא נקבל את המועמד, לרוב אינה שווה את הטרחה.

הדרך הטובה ביותר לגיוס עובדים זמניים היא פניה לחברת השמה

אין ספק כי חברת השמה המתמחה בגיוס עובדים זמניים היא הפתרון היעיל והטוב ביותר לגיוס עובדים לפרוייקטים זמניים. חשוב להבין כי על אף שאנו נדרשים לשלם סכום מסוים לחברת הגיוס, מדובר בסופו של דבר בסכום שמתקזז עם הסכומים שהיינו משלמים לו היינו מבצעים את הגיוס בעצמנו, שכן גיוס באופן עצמאי לרוב דורש תקציבים בלתי מבוטלים על פרסום במודעות דרושים, הקצאת כוח אדם לטובת המשימה ועוד. חברת הגיוס וההשמה למעשה מבצעת את הסינון הראשוני עבורנו, וכל שנותר לנו לעשות הוא לבחור מבין המועמדים המובילים ביותר למשרה.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור