תעקבו אחרינו

מיקור חוץ לעסקים

עולם העסקים של ימינו מאופיין בקצב מהיר, דינמיות ותחרותיות רבה, מה שמצריך מבעלי העסקים לנהל במקביל מספר תחומים חשובים, בכדי להצליח ולמקסם את הרווחים הכספיים של העסק. כך לדוגמה, שירות לקוחות ומכירות, מענה טלפוני אנושי, מערך שיווק ופרסום, מחשבים, מזכירות, ניהול חשבונות וכספים ועוד. על מנת להקל על ההתמודדות והעומס הרב, ניתן לקבל שירותי מיקור חוץ חיצוניים מספקים מקצועיים שזהו תחום מומחיותם. המדובר בשיטה פופולרית, פשוטה, יעילה וחסכונית, בה משתמשים עסקים רבים מכל ענפי המשק בישראל ובעולם.

שירותים במיקור חוץ לעסקים למי זה כדאי?

כוונת המונח מיקור חוץ הנקרא בלועזית אאוטסורסינג, הינה הוצאת תהליכים ו/או פעילויות הנעשים באופן שוטף על ידי העובדים של העסק, לידי ספק חיצוני העוסק בכך כדבר שבשגרה. שירותי מיקור חוץ מתאימים לעסקים מכל ענפי המשק בארץ וביניהם מערכות מידע, מחשוב ותוכנה, שירות לקוחות, הדרכות, הייטק וכל תחום או תהליך אחר שבו בוחר העסק שלא לטפל בעצמו.
בשנים האחרונות הולכת ומתרחבת המגמה של שירותי מיקור חוץ לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. זאת, לאור היתרונות הרבים מהם נהנים בעלי העסקים, הספקים והמשק בכללותו.

כל היתרונות בשירות מיקור חוץ לעסקים

המשמעות הישירה בקבלת שירותי אאוטסורסינג עבור עסקים, בכל תחום בו מדובר, היא העברת מלוא האחריות והטיפול השוטף אל ספק או חברה חיצונית מקצועית ובעלת ניסיון עשיר בתחום. מטרתו העיקרית של מיקור החוץ היא לחסוך בעלויות שוטפות של תחזוקה ועובדים וכך ניתן גם לפנות את העובדים לפעילויות ומטלות אחרות חשובות, היכולות להניב לעסק רווחים גדולים.
השירותים הספציפיים המוענקים במסגרת אאוטסורסינג הם יעילים, מתקדמים, ברמה גבוהה וניתנים בכל ימות השנה. עצם הבחירה בספק חיצוני בעל מומחיות בתחום הספציפי, חוסכת לעסק זמן, כסף והשקעת מאמצים עבור הדרכות לעובדים, הסתגלות ועוד.
בצורה זו למנהלי העסק יש יותר זמן ופניות מחשבה להתרכז ולטפל בפעילות השוטפת, לשדרג אותה וכפועל יוצא גם להגדיל את הרווחים. בנוסף, תוכלו לקבל ייעוץ ספציפי מספק השירות החיצוני לגבי החלטות או לקיחת סיכונים בנושאים בהם יש לו את הידע והמומחיות המקצועית, כך שאתם פועלים מתוך תחושת ביטחון מקסימלית.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור