תעקבו אחרינו

מתי כדאי להתפטר

למרבה הצער, רובנו עבדנו לא פעם במקום עבודה שהיה פחות נכון עבורנו, בין אם מבחינה מקצועית ובין אם מבחינה אישית. עם זאת, פעמים רבות, השאלה “מתי כדאי להתפטר?” או “האם כדאי להתפטר?” אינה עולה בראשנו – בין אם בשל החשש מהמצב הכלכלי ובין אם בשל החשש שלא נמצא עבודה אחרת. חשוב לדעת כי קיימים בכל זאת מצבים, בהם ההתפטרות הכרחית לטובת הבריאות הנפשית והפיזית שלנו. אז מתי כדאי להתפטר? לפניכם כמה מצבים שחשוב מאוד לשים לב אליהם.

אז מתי כדאי להתפטר? כאשר אנו מוצאים את עצמנו עובדים בכל שעות היממה

ישנן משרות אשר מוגדרות כמשרות גלובליות לכל דבר ועניין, ועל העובד להיות זמין במרבית שעות היממה לצורך העבודה. עם זאת, חשוב לזכור כי גם עבודה המוגדרת כ”גלובלית” צריכה להיות תחומה במסגרת שעות כלשהי, שכן עבודה מסביב לשעון לאורך זמן ארוך עשויה לגרום לנו להתמוטט בסופו של דבר. אם ניסיתם להציב גבולות במקום העבודה אך אתם בכל זאת מוצאים את עצמכם עובדים כל הזמן, ללא הפסקה, גם בחופשים ובשעות הלילה המאוחרות – ייתכן כי כדאי לשקול להתפטר.

כאשר העבודה גורמת לנו לתחושות נפשיות או פיזיות קשות כדאי להתפטר

תחושות נפשיות או פיזיות קשות הן משהו שעלול להתעורר בעבודה, בין אם בשל העומס שאנו חווים ובין אם בשל האנשים שאנו עובדים איתם. אז מתי כדאי להתפטר? כאשר מחשבה על העבודה הופכת לנו את הבטן, כאשר אנו מתחילים לחוות סימני דיכאון או התפרצויות כעס וכאשר אנו חשים רע באופן כללי כאשר אנו נמצאים במקום העבודה.

אם מתעמרים בכם במקום העבודה – כדאי להתפטר

התעמרות במקום העבודה יכולה להתבצע על ידי המעסיק, מנהל אחר או אף אחד העובדים. אם אתם עוברים התעמרות במקום העבודה – מדובר בסביבת עבודה שאינה בטוחה עבורכם, ובמצב כזה, רצוי להפסיק את יחסי העבודה באופן מהיר ככל הניתן ולהתייעץ עם עו”ד בנושא.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור