תעקבו אחרינו

גיוס עובדים בתקופת הקורונה

חברות וארגונים באופן כללי ותקופת הקורונה צריכים לנהל מבר. הקורונה היא משבר! וצריך לנהל אותו כמו שצריך בכדי שהעסק ישרוד ויתפקד. יש צורך לנהל את המערכים, לצמצם עלויות, לבדוק את מי צריך להוציא לחופשה ללא תשלום, אם יש חלילה יש צורך לפטר עובדים, לשנות מערכים, להפסיק פעילויות קיימות ובכלל לחשוב על המצב העכשווי ועל העתיד הקרוב והרחוק.

כבעלי עסק, מנהלי ארגון – אתם זקוקים לעובדים. גם אם אתם משנים את המערך ואת ההתנהלות- אתם זקוקים לצוות שיוציא לפועל את מה שפועל באופן שוטף בארגון וגם דברים נוספים שאתם מתכננים. יכול מאוד להיות שאתם צריכים לגייס עובדים- אבל מדובר בתקופה שקשה לגייס עובדים כי לא ניתן לקלוט אותם כעובדים של החברה או לשלם להם משכורת ולהבטיח להם עבודה קבועה. לכן הפתרון הטוב ביותר במצב כזה הוא גיוס עובדים דרך חברת מיקור חוץ.

אם יש לכם עסק- אתם זקוקים לעובדים:

אם יש לכם עסק- חברה או ארגון אתם זקוקים לעובדים. עובדים שיפעילו ויתפעלו אותו בכדי שהחברה תשרוד ותמשיך להתקיים. לא תמיד ניתן להחזיק את כל העובדים ואת צוות כח האדם שאתם זקוקים לו כעובדים של החברה ולכן פניה לחברה למיקור חוץ היא פתרון מעולה. חברה במיקור חוץ תגייס עבורכם עובדים זמניים או קבועים, כאלה שיעבדו על פרויקט אחד או על כמה פרויקטים רצים, בעלויות מופחתות, ביעילות ובזריזות וגם במקצועיות ובפחות הוצאות לחברה. פתרון מעולה.

היתרונות של גיוס עובדים דרך חברת מיקור חוץ:

היתרונות של גיוס עובדים דרך חברת מיקור חוץ הם רבים ומתבקשים לרוב אבל בעיקר בתקופה של משבר כמו בתקופה הזו של הקורונה שהכניסה את רוב הארגונים והחברות למשבר רציני שהם לא התמודדו איתו בעבר.

1.חברת ההשמה היא זו שמספקת לארגון או לחברה את העובד והיא זו שלוקחת עליו את האחריות. כל תהליך הגיוס וההתאמה של העובד נעשה דרך חברת ההשמה החיצונית ולא דרך החברה ובכך חוסך זמן מאמץ התעסקות ועלויות לחברה עצמה. כמו כן חברת ההשמה היא זו שלוקחת אחריות על העובד ועל ההתנהלות שלו והעבודה שלו לאורך כל התקופה בה הוא מועסק בחברה דרכה מה שחוסך עוד התעסקות לחברה.

2. גיוס עובדים דרך חברת מיקור חוץ מתאים במיוחד לפרויקטים מידיים וזמניים, תגבור נדרש לכח אדם במוקדי שירות הלקוחות של החברה כמו של שירות לקוחות טלפוני וטיפול בעבודת ניירת שצריך באופן קבוע וזמין.
במידה ואתם צריכים לגייס בתקופה זו עובדים או בכלל, ההמלצה היא לעשות זאת דרך חברה במיקור חוץ.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור