תעקבו אחרינו

גיוס עובדים לפרוייקט

תיגבור מיקור חוץ- פתרונות גיוס עובדים לפרויקטים במגוון תחומים
מיקור חוץ הפך לפני לא מעט זמן לצורת עבודה ושירות פופולארית ונפוצה בארגונים קטנים וגדולים כאחד. כיום כבר ניתן לומר שמיקור חוץ מהווה חלק משמעותי ביותר מהאופן בו ארגונים וחברות בוחרים לנהל את העסקים שלהם.
מדובר בשיטה חכמה ונוחה לעבודה- כאשר ישנם הרבה פרויקטים ולא מספיק כח אדם בתוך החברה או אנשים המומחים בתחום הנדרש. בצורת עבודה זו ניתן להוציא את הפעילות מחוץ לברה ולקבל את השירותים החיצוניים לפרויקטים ספציפיים בזמן קצר יותר ובעלות נמוכה יותר.

שירותי גיוס עובדים לפרוייקטים בהתאמה אישית:

כאמור, מדובר בפתרון גיוס נהדר של עובדים חיצוניים לפרויקטים הדורשים כח אדם נוסף מעבר לזה הקיים בחברה. כך חוסכים עלויות- כיוון שאין צורך לשלם לעובדים הקיימים אלא לחברה חיצונים במינימום עלויות ומיקוד מקסימלי. מינימום עלות בעד תועלת גדולה וממוקדת.
כאשר ישנו פרויקט הדורש גיוס עובדים, ניתן להעביר את כל הדרישות והצרכים לחברה חיצונית אשר תספק את השירותים הנדרשים תוך צמצום באופן משמעותי של עלויות התפעול השונות הכרוכות בתפעול הפרויקט או הפרויקטים.
מיקור חוץ ממקד את הפעילות העסקית של החברה בצורה מיטבית ומגדיל את התפוקה של הארגון בצורה משמעותית. כאשר ארגון מפעיל מיזם או פרויקט חדש הוא צריך משאבים וכח אדם וצוות שיעבוד עליו ולכן קל ומשתלם הרבה יותר מבחינה תפעולית וכלכלית להוציא החוצה את הפעילות. כך המחלקות השונות והשירותים הם ממוקדים ומדויקים והרבה יותר מקצועיים יעילים ורווחיים.

שיפור השירות שהארגון נותן ללקוחות:

הוצאת הפעילות למיקור חוץ אינה מהווה תחליף לפעילות השוטפת של החברה ולשירות שהעובדים שלה מספקים לקהל הלקוחות. להיפך, אם כבר מדובר בשירות נוסף, מענה ללקוחות ללא עיכוב נוסף. כך ניתן לדוגמא להתייחס למוקד מענה טלפוני מאויש על ידי חברה חיצונית אשר מספק מענה לקהל הלקוחות של החברה ללא עיכובים כלל.
ברגע שיש מערך שכזה החברה יכולה להמשיך לפעול ולתפעל את המערכים הקיימים בידיעה שיש מענה מידי לכל לקוח קיים ולקוח פוטנציאלי ושאף אדם שפונה לא נשאר ללא מענה. כך אפשר גם לייצר מערך של שירות מכירה ושירות של שיווק- שירות קבוע שפועל קבוע ומופעל על ידי מיקור חוץ. מבחינת החברה היא מוציאה הרבה פחות כסף ומשאבים על תפעול מערך שכזה, מבחינת הלקוח הוא מקבל מענה מהחברה ואינו מודע לכך שמדובר במיקור חוץ וזה גם לא משנה עבורו כלל כל עוד הוא מקבל את השירות שמגיע לו.
יש לשים דגש על ההבנה, היעילות והשירותיות של החברה המספקת שירותי מיקור חוץ לאותו ארגון על מנת לעבוד במקצועיות וביעילות

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור