תעקבו אחרינו

איך למצוא עבודה שמתאימה לי?

התקופה האחרונה הוציאה לא מעט אנשים שעד אתמול עבדו בעבודה קבועה ומסודרת לחופשה כפויה ללא תשלום. בנוסף לחופשה שנכפתה עליהם הם וגם המעסיקים שלהם לא יודעים מתי יחזרו לעבודה בצורה סדירה ואם בכלל יחזרו לעבודה בצורה סדירה.

מצד אחד מדובר בתקופה מאוד קשה בה אנשים מחוסרי עבודה חותמים אבטלה ומחכים לראות כל יום מה קורה הלאה, מצד שני זו הזדמנות נהדרת לעשות עבודה עצמית ולחשוב- איך למצוא עבודה שמתאימה לי?

אז איך למצוא את העבודה שמתאימה לי:

נכון, זו תקופה לא קלה בתחום מחפשי העבודה אבל חברות ההשמה וגיוס העובדים תמיד מחפשות עובדים בין אם לעבודות קיימות וקבועות ובין אם לפרויקטים ומיזמים זמניים. אם אתם לא עובדים זו הזדמנות נהדרת להשלים הכנסה, וגם לבדוק אם יש משהו אחר שמתאים לכם.

מציאת עבודה שמתאימה עבורכם באופן מקצועי ולפי כל הדרישות שלכם זה לא משהו קל להיפך זה מאוד קשה, בעיקר בתקופות של משבר כלכלי כמו היום, קשה אבל אפשרי. אחת ההמלצות היא לפנות לחברת כח אדם שמתמחה בגיוס עובדים ובהשמה שלהם בעבודות רלוונטיות. כך תוכלו למצוא את העבודה שהכי מתאימה לכם וגם עד שתמצאו אותה- לעבוד בעבודות אחרות ומזדמנות דרך אותן חברות גיוס וכח אדם.

חברות ההשמה ומיקור חוץ  מתמחות בגיוס עובדים בתחומים שונים עם דגש על הגיוס- הם מקבלים את רשימת הצרכים והדרישות מהחברות והארגונים שמחפשים עובדים ובמקביל את קורות החיים ואת הבקשות והנתונים של מחפשי העבודה ותפקידן לבצע את ההצלבה בצורה נכונה ולגייס את העובדים המתאימים לעבודה המתאימה ביותר.

זה הזמן לקרוא על כל התחומים המתקדמים והקיימים בשוק ולראות איפה יש ביקוש לעובדים ולעבודה ומה משתלב עם מה שמתאים לכם מבחינת תנאים ומה שאתם אוהבים לעשות וגם טובים בו ובעלי ידע מקצועי. חברות כח האדם אחראיות על גיוס עובדים לכל העולמות והתחומים הקיימים- אם זה גיוס עובדים לעולם השיווק הדיגיטלי, גיוס מנהלי מדיה ופעילי מדיה חברתית, גיוס מנהלי אתרים וגיוס מנהלי קמפיינים- כל אלה עבודות קיימות שתמיד יש בהם ביקוש ולכן חשוב לדעת מי מחפש ומה מחפשים בדיוק. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מחפשים ומי מחפש זה להגיע לעבודה דרך חברת השמה שמגייסת עובדים. בצורה כזו אתם חוסכים לעצמכם זמן, פניות מיותרות, עצבים מיותרים ומגיעים למיונים רלוונטיים לפני הידע המקצועי שלכם והידע הנדרש בהתאם לדרישות החברות שמגייסות עובדים.

אם אתם מחפשים עבודה ולא יודעים בדיוק איזו עבודה מתאימה לכם ואיך למצוא אותה השלב הראשון שלכם צריך להיות פניה לחברת גיוס והשמה.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור