תעקבו אחרינו

איך מוצאים עבודה בתחום הבנייה

רבי קומות ומגדלים נבנים בכל יום בכל שכונה ובכל עיר בארץ ומי שבונה לנו בית בישראל הם העובדים הזרים המגיעים אלינו ממהשטחים, ממדינות מזרח אירופה או ממדינות המזרח הרחוק. אך, בחינה מעמיקה של תחום הבנייה בישראל מביאה איתה בשורה מפתיעה ומעודדת – מדובר בתחום בעל ביקוש רב גם לעובדים ישראליים ובמגוון תפקידים.

אם אתם בין האנשים השוקלים למצוא עבודה בתחום הבנייה חשוב שתדעו כי את הדרכים למציאת עבודה בנייה ניתן לחלק לשתיים – דרכים מסורתיות למציאת עובודה ודרכים חדשניות.

הדרכים המסורתיות עבור חיפוש עבודה בבנייה הן כמובן לחטט רגליים בין אתרי בנייה, חברות קבלניות גדולות וקטנות, משרדי תכנון ופיקוח, להשאיר קורות חיים אצל המזכירה ולקוות לטוב. דרך נוספת היא לחפש עבודה בבנייה בלוח דרושים במקומון או במוספים של עיתוני השבת. דרך שלישית היא לפנות אל חברת השמה המתמחה בבנייה ולבדוק עם יועצות ההשמה איזה משרות פתוחות יש להן במלאי.

הדרכים החדשניות יותר לחיפוש עבודה בבנייה היא לפנות אל האינטרנט ולחפש באתרי דרושים, באתרים של חברות קבלניות, באתרים של משרדי אדריכלות, בנייה ופיקוח. עוד ניתן לחפש עבודה בבנייה ברשתות חברתיות בקבוצות המתמחות בתחום הבנייה ופיקוח.

אך הדרך הטובה ביותר, היא זו המשלבת בין שתי הדרכים האלה.

האם ניתן למצוא עבודה בבנייה לפני סיום הלימודים? התשובה אולי תפתיע אתכם – בהחלט כן. גם לפני סיום הלימודים אפשר למצוא עבודה בתחום על ידי יצירת קשרים אישיים עם אנשים מובילים בתחום או במילים אחרות תתחילו לייצר לעצמכם רשת נטוורקינג של אנשי מפתח בתחום הבנייה והפיקוח. כמובן שאם יש לכם חבר או חברה לספסל הלימודים שכבר עובדים בתחום, תוכלו להיעזר בקשרים שלהם כדי לעשות את הצעדים הראשונים בתחום.

לסיכום, תחום הבנייה בישראל משווע לידיים עובדות ויש מגוון תחומים בהם ניתן להשתלב ביניהם תכנון, ביצוע, ניהול פרויקטים, פיקוח ועוד. אם יש לכם סבלנות ואורך רוח מומלץ שתגיעו אל משרדי קבלנים גדולים הבונים בכל רחבי הארץ או אל משרדי קבלנים קטנים העושים פרוייקטים קטנים בעיר מסוימת, תציגו את עצמכם באופן אישי ותסבירו איזו משרה אתם מחפשים. אפשרות נוספת היא לפנות אל חברת השמה או לחפש בלוח דרושים מודפס או לוח דרושים אינטרנטי.

יכול להיות שחיפוש עבודה בבנייה יימשך כמה חודשים אך כל עוד תהיה נחושים להצליח, הביעו נכונות ומוטיבציה ללמוד ולהשתלב בתחום יהיה מעסיק שיזהה את התכונות האלה אצלכם ויציע לכם משרה – הכל עניין של זמן.

בהצלחה!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור