תעקבו אחרינו

חיפוש עובדים באופן עצמאי

אם אתם עומדים לפני פרויקט מאתגר וחשוב בעסק, ואתם זקוקים בצורה מיידית לכח אדם איכותי ומקצועי  עומדות בפניכם מספר דרכים לחיפוש וגיוס עובדים לפרוייקט.

תוכלו לבצע את התהליך באופן עצמאי בהתאם למשאבים הארגוניים שיש לכם בחברה

במידה ותחליטו לבצע  תהליך של חיפוש עובדים באופן עצמאי לפניכם כל השלבים עד לזימון המועמד לראיון המיוחל.

  1. הגדרת מנהל לפרוייקט – כמו בכל פרוייקט גם כשמדובר בגיוס עובדים, נדרש להגדיר מנהל פרוייקט, “פרוייקטור”. הוא זה שיאגד את כלל  המשימות הנדרשות.
  2. הגדרת המשרה – עליכם להגדיר בצורה ברורה את דרישות המשרה, אילו יכולות צריכות להיות לעובד. מה מוגדר כחובה ולא תוכלו להסתדר בלעדיו ומה יהווה יתרון משמעותי. התחילו כמובן בתפקיד עצמו ומה נדרש מן העובד. במידה ונדרש לעבוד עם תוכנה מסויימת הרי שנדרש ידע באותה התוכנה . לחילופין ייתכן ומדובר בתוכנה שניתן ללמוד בצורה מהירה. כך שתעדיפו לחפש אנשים עם קליטה מהירה ויכולות דידקטיות (למידה עצמית) על פני  עובדים היודעים את התוכנה על בוריה טרום הגיוס.
  3. ניסוח המודעה – בהתאם להגדרות המשרה, עליכם לנסח מודעה. נסחו כותרת ראשית המגדירה בדיוק מהי המשרה. מתחתיה כותרת משנה עם תיאור מעט ארוך יותר ולאחר מכן את דרישות המשרה. תוסיפו למודעה כמובן את המיקום הפיזי , שכר במידת האפשר וכל יתרון מובהק אחר שיש לכם. לדוגמא מיקום פיזי בקרבת הרכבת, נוחות הגעה, סיבוס לקניית אוכל ועוד. (נתונים אלו יגרו את המועמד הפוטנציאלי)
  4. תסתכלו קצת מסביב – כמו בכל תחום בחיים גם כשמדובר בגיוס והשמה, יש מתחרים . הרי בסופו של יום מועמד שמחפש עבודה נחשף לכל מדעות הדרושים הרלונטיות לתחום העיסוק שלו. ולכן כדאי טרום הפצת המודעה להסתכל על מודעות באתרי מתחרים ,  תסתכלו איך המודעה מונסחת. אולי מתחרים ציינו ייתרון שלכם היה נראה כברור מאליו ופתאום כשתראו תגידו לעצמכם “וואלה, זה מסוג הדברים שכנראה מועמדים אוהבים לראות, נוסיף את זה גם”
  5. המודעה מוכנה ? מצויין! עכשיו לפרסם – המודעה שלכם מוכנה ועכשיו אתם צריכים לדאוג שקהל היעד יראה אותה.  ברשת האינטרנט מספר רב של אתרי דרושים ייעודים עבור חיפוש עובדים וגיוס כח אדם.   פנו לכל האתרים בדקו עלויות ומחירים ופרסמו באתרים. פרסמו כמובן גם ברשתות החברתיות.
  6. לעבור על קורות החיים, למיין – אם בצעתם את כל השלבים הקודמים בצורה טובה בשלב הזה תקבלו  עשרות בות של קורות חיים ,  כאן מתחילה העבודה האמיתית, למיין ולבדוק מי מבין השולחים אכן מתאים . שימו לב גם מועמדים שאינם מתאימים יכולים לשלוח קורות חיים. מחובתכם לעבור על כולם, למיין בהתאם לפרמטרים שהחלטתם מראש כי זה סוג העובד שאתם צריכים. התמקדו בפרטים נוספים כמו נוחות הגעה של העובד לעסק ועוד.
  7. להתקשר- עברתם על קורות החיים, כעת עליכם להתקשר למועמדים השונים  ולבצע ראיון טלפוני כדי לוודא התאמה בסיסית מעבר לכתוב בקורות החיים, במידה ויש התאמה זמנו אותם לראיון

שיהיה בהצלחה.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור