תעקבו אחרינו

איך מנסחים מודעת דרושים טובה

אם אתם עסק הנמצא בתהליך חיפוש עובדים לארגון שלכם אתם צריכים לנסח מודעת דרושים. מודעה שתהיה ברורה ואטרקטיבית ותגרום לעובדים פוטנציאליים לעצור, לקרוא, להתעניין ולשלוח לקורות חיים. בין אם זה למדיה החברתית, למאגר העובדים בארגון שיעבירו הלאה או לפרסום בעיתון- ישנם כמה כללים ודגשים שיסייעו לכם לנסח מודעת דרושים כמו שצריך.

כללים ודגשים לניסוח מודעת דרושים:

1. היו ברורים בכל המודעה החל מהכותרת ועד פרטי ההתקשרות- כתבו בגדול בכותרת מה אתם מחפשים כך שלא ייאלצו לקרוא את כל ההודעה ואפילו יותר מפעם אחת רק בשביל להבין מה התפקיד, איפה התפקיד ומה בכלל מחפשים. אל תשכחו להוסיף את כל הדרכים האפשרויות והרלוונטיות ליצירת קשר אתכם לצורך שליחת קורות חיים ובדיקה שהתקבלו.
2. ספקו את כל הפרטים הרלוונטיים- אין שום סיבה שעובד פוטנציאלי יקרא רק חצאי פרטים על משרה כדי לגרום לו להתעניין, או שינסה להבין מי אתם ומה אתם רוצים. כל פרט שהוא לא מסווג או סודי מסיבה כלשהי צריך להיות במודעה בצורה ברורה וקריאה- שם החברה, התחום בו החברה עוסקת, מיקום החברה, העובדה שהיא מגייסת עובדים, אם יש כמה תפקידים וכל הפרטים על התפקיד.
3. דרישות– פרטו את כל דרישות התפקיד העיקריות. לרוב ישנן דרישות כלליות וברורות או כמה דרישות עיקריות שבלעדיהן אי אפשר להתקבל לתפקיד או בכלל להגיש מועמדות אז תחסכו לפונים וגם לעצמכם את הזמן ורשמו מראש את התנאים והדרישות בצורה ברורה- תואר ראשון או שני? כמה שנות לימוד? תעודה כלשהי? כל אלה ימקדו את קהל הפונים ויצמצמו את כמות הפניות.
4. פרטו את היקף המשרה- מאוד חשוב לדייק בהיקף המשרה אם מדובר במשרה חלקית או על בסיס שעות או במשרה מלאה עם שעות נוספות. זה גם המקום לפנות בצורה ברורה ומדויקת לקהל יעד ספציפי כמו אימהות או סטודנטים שמתאימים להיקף המשרה.
5. אל תכתבו יותר מדי- מודעת דרושים צריכה להיות ברורה וכמה שיותר ממוקדת ומדויקת. אל תוסיפו מילים ותארים ומשפטים שאין בהם צורך או שכנועים שלא משכנעים אף אחד. רשמו את כל הנתונים בצורה ברורה שיווקית ומושכת שתגרום לאנשים לרצות לשלוח קורות חיים.
6. זכרו שהמודעה לא צריכה אלא חייבת להיות מנוסחת בצורה חוקית מותאמת לגבר ולאישה וגם לא מפלה אף קהל מחפשי עבודה לרעה. בדקו שהיא אינה פוגענית אפילו בטעות או מנוסחת בצורה שיכולה להטעות אנשים לפני שאתם מפרסמים אותה.

לפני שאתם מפרסמים מודעת דרושים העבירו אותה בין חברים וקולגות ואנשי מקצוע לקבל חוות דעת וגם הסתכלו עליה בעצמכם ותשאלו את עצמכם אם היתם מגישים מועמדות למשרה הזו, אם לא בדקו למה לא ושפרו בהתאם.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור