תעקבו אחרינו

חיפוש עובדים בחברות הייטק

בשונה מתחומים אחרים, תחום ההייטק שונה ומתעדכן באופן קבוע ומתוך שכך, חיפוש עובדים בהייטק קורה באופן קבוע בכל חברת הייטק, הן מצד המעסיק שמחפש להעסיק ולגייס מוחות חדשים והן מצד המועמדים שמחפשים לשדרג את המעמד ולעבור לתפקיד חדש עם דרגת שכר גבוהה יותר ואתגר גדול יותר בתפקיד

נשאלת השאלה מדוע למרות הרצון של עובדי ההייטק לשפר את השכר והתנאים ודרישות התחום , עדיין קשה ומאתגר לגייס עובדים טובים, התשובות לקשיים בגיוס לעולמות ההייטק מגוונים.

  1. מרבית העובדים נשארים לעבוד בחברת הייטק הנוכחית, ומפנטזים על מעבר לעבודה אחרת, ולא באמת עושים צעדים אקטיביים לחיפוש עבודה אחרת. מרבית העובדים , מידי פעם מסתכלים ואם תבוא הצעה אחרת הם לא יסרבו לשמוע אבל לא כולם ינקטו צעדים אקטיביים. כך יוצא שלמרות שיש ביקוש והיצע, קשה לגייס. שכן בפועל, חסרים עובדי הייטק. ולצורך גיוס עובד טוב, נדרש לבצע פעולות כמו צייד ראשים , לאתר מוחות מבריקים  בחברות מתחרות ולפנות אליהם בצורה יזומה, הפניה היזומה יכולה להתבצע דרך הפרופיל בלינקדין, בפייסבוק או דרך מספר טלפון במידה וקיים .
  2. דסקרטיות – מועמדים רבים מפחדים לפגוע במשרה הנוכחית ולכן לא מעוניינים לפרסם את היותם מחפשים עבודה בריש גלי. בנוסף גם אם הם מגיעים לשלב הראיון, הם מבקשים לשמור על דסקרטיות מלאה. כדי לא לפגוע בעצמם אל מול המעסיק הנוכחי במידה ולא יסתדר. כך שלא ניתן להתקשר ולקבל המלצות
  3. התמודדות עם כמויות של קורות חיים – לצד איתור מוחות טובים בהחלט יכולה להתרחש סיטואציה בה החברה המגייסת מפרסמת מודעה ונתקלת בעשרות רבות של קורות חיים המתקבלים לתיבת המייל של החברה, ייתכן וכולם על פניו מתאימים לתפקיד, אך נדרש לעבור על כל קורות החיים, לבדוק אותם, לקרוא, לסנן ולזמן. תהליך שלוקח זמן. בחלק גדול מהחברות  מחליטים מראש לוותר על פרסום משרה רק כדי לחסוך את העבודה הנדרשת לאחר מכן.

פניה אל חברת השמה יכולה לסייע בחיפוש עובדים בחברות הייטק

במקרה ומדובר בחיפוש עובדים והשמה להייטק, הפעולה הכי חכמה היא להשאיר את העבודה למומחים. במקום להשקיע את כל משאבי החברה בחיפוש עובדים ייעודים. כדאי לפנות לחברת השמה המתמחה בגיוס עובדים.  כל תהליך המיון יבוצע דרך חברת ההשמה ואתם בתור החברה המגייסת תקבלו רק מועמדים רלוונטיים עם סיכוי של ממש להתקבל לתפקיד ולהשתלב בחברה שלכם.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור