תעקבו אחרינו

חיפוש עובדי ייצור

כבעל עסק אתה יודע כי המשק כולו מושתת על עובדי הייצור. אנו צורכים ומשתמשים באופן קבוע במוצרים שונים המיוצרים במפעלים. את מרבית הפעולות מבצעות מכונות בצורה אוטמטית אך כוח אדם מקצועי המשולב בפס הייצור הינו חלק חיוני וחשוב מאוד מאיכות התוצר במפעל.

כבעל עסק אתה מכיר ויודע את הנאמר לעיל, אך חיפוש עובדי ייצור למפעל איננו דבר פשוט. מרבית המפעלים ממתינים זמן רב לגיוס עובדים, שכן צעירים רבים מוצאים את העבודה בפס הייצור כפחות נחשבת או נוצצת. אחרים נוטים לחשוב כי בשל העובדה שמדובר בעבודה בפס ייצור, ככל הנראה מדובר בעבודה משעממת, מונטונית וללא תקשורת עם אנשים.

אלא שהמציאות היא אחרת, עובדי הייצור העובדים על פס הייצור, אחראיים על פעולות שונת אותן שום מכונה לא יכולה לבצע. עובדי ייצור משולבים במפעלים שונים בכל מחלקות הייצור בתפקידים שונים, החל מאריזה, דרך עבודות סבלות, סידור מוצרים בפס ייצור, עובדי ייצור טכניים ועוד.

בשונה מהמקובל לחשוב עבודה כעובד ייצור איינה בהכרח עבודה חד גונית, עבודת ייצור יכולה להיות מגונת ולהכיל תפקידים נוספים, הכל תלוי במשרה ובאדם שעובד .

בשנים האחרונות ערכם של עובדי הייצור ירד, אנשים מעדיפים לעבוד בעבודות זוהרות יותר ולא לציין בפני חבירהם כי הם עובדים במפעל כפועלי ייצור. לא בכדי ברשימת העבודות המועדפות לצד העבודה בתחנות דלק מופיעות עבודות כפועלי ייצור במפעלים שונים.

טיפים עבור תהליך חיפוש עובדי ייצור

מפעל או עסק הנמצא בתהליך חיפוש עובדי ייצור בין אם מדובר בעובד בודד לתפקיד אחד ובין אם מדובר בגיוס כמות של עובדי ייצור לצורך פרוייקט זמני. צריך לבצע את תהליך הגיוס בצורה חכמה.

ראשית חשוב שתדעו , כי תמיד ניתן לפנות אל חברת השמה מקצועית שתסייע בתהליך חיפוש עובדי ייצור למפעל.

אך במידה ותרצו לבצע את תהליך חיפוש העבדוה בצורה עצמאית  חשוב שתקפידו על הגדרת המשרה וציון ייתרונות.

הגדירו את המשרה – הגדירו בדיוק מה התפקיד דורש, כמובן שיש מקרים בהם יותר זה פחות. לא תמיד צריך לפרט בדיוק מה המשרה אומרת. בפרט אם היא לא מסתכמת בהרבה. ניתן לציין עבודה במפעל איקס,  עבודה בפס ייצור, לא נדרש ידע מוקדם, הכשרה קצרה והתחלה מיידית.

חשבו מראש על ייתרונות שיגרמו לתושבי הסביבה לעבוד דווקא אצלכם. זה יכול להיות משפטים כמו “כבר מחר אתם יכולים להתחיל לעבוד” או   מתאים לך להרוויח 9000 נקי כל חודש? עבודה ממחר על הבוקר,  רק 7 שעות כל יום.+ הסעה מהבית  – אלו יתרונות מובהקים שיגרמו למועמדים רלוונטיים מהאזור לענות למודעה שלכם ולבוא לעבוד
תוכלו גם לבנות תוכנית תגמולים, מענק התמדה לאחר 3 חודשים, מענק נוסף לאחר חצי שנה וכו”.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור