איך לעבור ריאיון עבודה במכירות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

אין ספק כי ראיונות עבודה בתחומים שונים מתנהלים בצורה שונה. בעוד שבראיונות עבודה למשרות הייטק, למשל, לרוב מקובל לפתור בעיה או תרגיל כלשהו – בראיונות עבודה בתחום המכירות, לרוב נידרש להציג יכולות מכירתיות. במקרים רבים, מדובר בראיונות עבודה מעט מורכבים יותר, שכן המועמד נדרש למכור את עצמו ואת כישוריו באופן יעיל. אז איך לעבור ריאיון עבודה במכירות? להלן מספר טיפים שיסייעו לכם במשימה.

כיצד נדבר על תכונות שליליות?

לא פעם מועמדים נשאלים על התכונות השליליות שלהם בראיונות עבודה בכלל, ובתחום המכירות בפרט. עם שאלה כזו רצוי להתמודד בחכמה: מצד אחד, חשוב להציג חיסרון אמיתי, כזה שאינו נשמע גנרי או "לעוס". מצד שני, חשוב לציין שאתם מודעים לחיסרון הזה ועושים מאמצים על מנת להתמודד איתו, תוך מתן דוגמאות רלוונטיות. לדוגמא: "החיסרון שלי הוא שאני מעט מבולגן, אבל אני מודע לזה ויצרתי לעצמי שיטה: פעמיים ביום, בשעות קבועות, אני קם, מביט מסביב ומסדר מה שצריך לסדר".

איך לעבור ריאיון עבודה במכירות כאשר אין לנו ניסיון בתחום?

אם אתם מתראיינים למשרת מכירות ואין לכם ניסיון ממשי בתחום, התמקדו ביכולות שלכם ולא בחוסר הניסיון. הקפידו לדבר על האתגר שבמקצוע ועל הסיבה שבגינה אתם מעוניינים לעבוד במכירות. תוכלו להגיד משפטים כמו "כולם אומרים לי שהתחום מתאים לי מאוד", או "לא פעם נאמר לי שאני איש מכירות מלידה", ואל תחששו לספר על התכונות הטובות שלכם. כאשר העניין נוגע לתחום המכירות – ככל שתוכלו "למכור" את עצמכם בצורה טובה יותר, כך סביר יותר להניח שתתקבלו לעבודה.
רוצים לעבור ראיון בתחום המכירות? שדרו ביטחון ואסרטיביות
התשובה הנפוצה ביותר לשאלה "איך לעבור ריאיון עבודה במכירות?" היא ביטחון ואסרטיביות, ולא בכדי. בראיונות עבודה בכלל ובתחום המכירות בפרט, יש להשתדל להישאר רגועים, בטוחים ואסרטיביים, שכן התנהלות כזו לרוב תגרום לכם להיתפס כמועמדים איכותיים ומקצועיים יותר.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא"ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים
דילוג לתוכן