תעקבו אחרינו

ניהול פרוייקטים במיקור חוץ

מתכננים פרויקט בקרוב? כדאי שתדעו- הדרך הטובה ביותר לקחת פיקוד על פרויקט היא לקחת שירות של ניהול פרויקטים במיקור חוץ. ולמה אתם שואלים?

הנה כל הסיבות:

רוב החברות מאוד רוצות להוציא לפועל פרויקט ואפילו כמה פרויקטים אבל לא יודעות לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. חברה אשר אינה מוכוונת ואינה מוכנה לפרויקט במאת האחוזים יכולה להרוס לעצמה את הפרויקט וגם להרוס הזדמנות עסקית בגלל סיבות כמו חוסר מקצועיות בתחום, חוסר זמן או חוסר בכוח אדם. את כל החוסרים האלה ניתן לפטור בעזרת ניהול פרויקטים בעזרת מיקור חוץ.

חברות המספקות שירותי ניהול פרויקטים במיקור חוץ יודעות כיצד לנהל את הפרויקט- כל פרויקט מא’ ועד ת’ בצורה היעילה, המהירה והמקצועית ביותר. אותה חברה בעלת הידע והניסיון בחישוב הזמן, מספר אנשי הצוות שצריך ושאר הנתונים הדרושים לצורך ביצוע הפרויקט.

ניהול פרויקט אינו דבר פשוט ולא כל ארגון יכול לבצע אותו, עם כל הרצון הטוב. יש צורך לתקצב את הפרויקט, לבקר את העלויות תוך כדי להעריך ולמזער סיכונים בכל שלב של התקצוב לפני שממשיכים קדימה והלאה. כמו כן יש צור בבחירת קבלני משנה, החתמת חוזים, בניית הסכמי שירותים ועמידה בהם, מעקב אחר העובדים והפעילות שלהם וכל זאת תוך ניהול הפרויקט ברמה מבצעית גבוהה וברמת שירות גבוהה, ולקיחת אחריות על כל שלב ושלב.

כאשר חברה עסוקה בניהול השוטף היא לא יכולה לבצע מעקב וניהול אחר פרויקט או אפילו יותר מפרויקט אחד בצורה יעילה ומקצועית ולכן חשוב להוציא את ניהול הפרויקטים למיקור חוץ על מנת שיתנהלו בצורה האפקטיבית ביותר. לצורך כך יש לבחור בחברת ניהול פרויקטים אמינה ומקצועית בעלת הפתרונות המתאימים והיכולת לבנות, לנהל, לקיים ולבצע ניטור אחר פרויקט אחד או מספר פרויקטים במקביל בצורה המקצועית ביותר ולשביעות רצון הארגון. אפשרות נוספת העומדת בפני ארגונים הרוצים להתמחות בניהול פרויקטים בתוך החברה ולא להוציא את כל הניהול מחוצה לה היא לקבל ייעוץ לניהול פרויקטים במיקור חוץ מחברת ניהול פרויקטים חיצונית שמספקת ליווי צמוד לאורך כל ביצוע הפרויקט.

כל חברה בכל תחום מקימה ומנהלת פרויקטים בגדלים שונים ברמה גלובאלית או מקומית ובהיקפים אחרים זו מזו ולכן יש צורך בחברה חיצונית מקצועית ובעלת ניסיון בתחום אשר תבצע את הפרויקט עבור החברה או תלווה אותה צעד צעד תוך כדי הקמה וניהול של הפרויקט על מנת ששלב אחד לא יהרוס את כולו.

בהמשך הדרך הארגון יכול לבחור לנהל את הפרויקטים פנים ארגוני אך כל עוד הוא לא מתמקצע בתחום ההמלצה היא להעביר את ניהול הפרויקטים למיקור חוץ.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור