תעקבו אחרינו

מיקור חוץ בהייטק

כל הסיבות לבחור בשירותי מיקור חוץ בהייטק

מגיע הרגע בו כל מנהל מתחום ההייטק, אבל לא רק, צריך לשאול את עצמו אם הוא רוצה לגדול והאם זה יתאפשר כאשר כל הפעילות של העסק שלו היא תוך ארגונית. מנהלים רבים בוחרים באסטרטגיה של מיקור חוץ, ומבחינתם זוהי הדרך הטובה ביותר להרחיב את פעילות החברה במהירות וביעילות, בעיקר כשאין מספיק משאבים כספיים ובכך לחסוך משמעותית בעלויות.

מיקור חוץ- אווטסורסינג יכול להיות שיטה מוצלחת שתסייע לעסק לפרוח ולגדול, אך ישנן חברות גם שהחליטו שלהוציא משאבים החוצה מוריד את החיבור לחברה ומפזר את ההתנהלות שלה החוצה ולכן ממעטים להשתמש בדרך זו. מומלץ לבדוק אילו משאבים כדאי ואפשר להוציא- תלוי חברה ויכולות כלכליות, ואילו כדאי ורצוי להשאיר בתוך החברה לניהול פנימי.

מיקור חוץ- לא הכל כדאי להוציא החוצה:

חברת הייטק קטנה הרוצה לגדול ולהתפתח ואין לה עדיין את המשאבים הדרושים לכך יכולה לעשות זאת במהירות וביעילות אם תאמץ את שיטת מיקור חוץ. בצורה זו היא תוכל להוציא חלק נכבד של העבודה החוצה ולקבל שירות יעיל ומקצועי בעלויות נמוכות יותר, מבלי להתפשר על איכות.

כל תחום שרוצים להוציא החוצה חשוב לבדוק את הכדאיות קודם כל. לא כל תחום כדאי להוציא החוצה כמו לדוגמא שיווק ומכירות הדורשים חיבור לחברה והכרה פנימית טובה של השירותים והמוצרים שלה. שירותים שהרוב מוציאים החוצה הם שירותי חשבונאות, מערך דוברות ויחסי ציבור, ניהול מערכות מידע ומחשוב- כל עוד מדובר בשירותים מקצועיים ויעילים בעלויות כלכליות נמוכות בהרבה מאשר השארתם בחברה אחרת מדובר בעסקה לא משתלמת.

מיקור חוץ בהייטק מחייב מקצועיות:

ברגע שחברה אחת מנסה להתמחות בכמה תחומים- וכל תחום מסתעף, היכולת לתחזק את התחום ולבצע אותו בצורה הטובה ביותר קטן. כאן נכנס היתרון של שירותי מיקור חוץ שכן התחומים מועברים לטיפול מקצועי וממוקד של אנשי מקצוע המטפלים בנושא באופן ממוקד ולא מתפזרים על מספר נושאים. כך עובדי החברה יכולים להתמחות בעבודה שלהם ולא לנסות לתפעל וללמוד עבודה נוספת במקביל.

לעיתים פעילויות כמו לוגיסטיקה, הפצה, תחזוקה של מערך מכירות, אבטחה וכדומה מחייבות הוצאות רבות וניהול פנימי שניתן לחסוך אם יועבר למיקור חוץ. עבודה פנימית של הארגון דורש אופרציות ניהוליות שהמנהלים והחברה כולה לא תמיד רוצים או יכולים להיכנס אליהן. אלו בדיוק המקרים שבהם שירותי מיקור חוץ מהווים יתרון משמעותי ובולט על פני השארת השירותים בתוך החברה.

תחום ההייטק הוא תחום גדל ומתפתח וכל עוד מדובר בחברה קטנה ההמלצה היא להוציא את השירותים שניתן למיקור חוץ ולנצל את המשאבים הפנימיים להתמקצעות החברה

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור