תעקבו אחרינו

מה זה עבודת הזנת נתונים

כשאתם נכנסים לאתר מסוים כדי לקרוא כתבה או כדי לרכוש מוצר, אתם לא מודעים לעבודה הרבה הנעשית מאחורי הקלעים שלו. אנשי פיתוח, אנשי QA, אנשי תמיכה טכנית, אנשי תכנות ועוד אנשים רבים עובדים לילות כימים על מנת שאותו אתר יתאים לגולש. אחד מהתפקידים החשובים הנמצאים מאחורי הקלעים של כל אתר הוא תפקיד הזנת הנתונים והזנת התוכן.

מה כוללת הזנת נתונים?

עבודת הזנת נתונים כוללת מגוון רחב של עבודות ביניהן הקלדה למחשב של סיכומים שנכתבו בכתב יד, העברת נתונים מספריים מגיליונות נייר אל גיליונות אקסל, הכנסת מידע כתוב על לקוחות למערכות ממוחשבות, הגהת נתונים ובדיקת שגיאות כתיב של תכנים שהועלו בצורה אוטומטית ועוד.

לדוגמא, באתר אופנה, מזיני התוכן והנתונים יכניסו למערכת האתר את מחירי המוצרים, את תיאורי המוצרים, את התמונות שלהם ויעדכנו אותם שוב ושוב בהתאם לצורכי האתר.

הזנת נתונים – מהן דרישות התפקיד?

למעשה, מדובר בעבודה המתאימה לכל איש ואישה בעלי עברית תיקנית ברמה גבוהה, עם יכולת קריאה וכתיבה מהירה, דיוק ואיתור טעויות במהירות.

את העבודה ניתן לעשות מכל מקום בו יש מחשב וחיבור לאינטרנט. לרב, ,האנשים העוסקים בתחום זה יהיו פרילנסרים, חיילים משוחררים, אימהות (גם כאלה הנמצאות בחופשת לידה), סטודנטים ופנסיורים.

למרות שמדובר בעבודה לא מורכבת, יש צורך בידע בסיסי בהפעלת תוכנות מחשב ובהיכרות עם השפה האנגלית לצורך תפעול התוכנות השונות. בין התוכנות המשמשות רבות לעבודות הזנת נתונים וניהול תוכן תוכלו למצוא את google sheets, WIX, WordPress, SharePoint ועוד.

במקרים מסוימים, בהם יש מורכבות בתפעול האתר מאחורי הקלעים, לעיתים יש צורך בידע נוסף בתכנות בסיסי עם HTML או CSS, ידע בעריכת וידיאו או ניסיון בעיצוב גרפי.

מה השכר בתחום?

השכר הבסיסי בתחום מתחיל משכר שעתי הנע בין 30 ל-35 לשעה. ככל שהעבודה כוללת יותר משימות, יותר אחריות, יותר מהירות ויותר דיוק (דברים ההופכים את העבודה למורכבת יותר) כך התשלום השעתי עולה בהתאם. כמובן, שככל שיש יותר ניסיון ויותר היכרות עם מערכות ניהול תוכן, מערכות ניהול אתרים ומערכות תכנות אתרים כך השכר יהיה גבוה יותר.

איך מוצאים עבודה בהזנת נתונים וניהול תוכן?

מכיוון שמדובר בעבודה בעלת ביקוש גבוה, ניתן למצוא מודעות דרושים להזנת תוכן וניהול נתונים באתרי הדרושים השונים, באתרים המתמקדים בעבודות בעולם הפרסום וכמובן דרך חברת השמה. אל חברות אלה פונות חברות הייטק, חברות עסקיות ובעלי עסקים פרטיים המעוניינים בעובדים בתחום זה בשיטת מיקור חוץ. הם פונים אל גורם מתווך שימצא עבורם את העובדים הטובים ביותר.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור