תעקבו אחרינו

כל הטעויות שאסור לעשות בקורות החיים

תהליך מציאת עבודה הוא תהליך מורכב, בחלק גדול מהמקרים, התהליך מתחיל בקורות החיים שלכם.
פעמים רבות, בזמן שאתם יושבים בבית ומחכים לטלפון מהמעסיק הפוטנציאלי , הוא מהצד השני מחזיק בערימה של מאות קורות חיים ומבלי לשים לב, קורות החיים שלכם נבלעו בתוך ההמון. מגייסים קוראים עשרות קורות חיים ביום אחד ואם אתם רוצים להיות מאלה שמתעכבים עליהם ומזמינים אותם לראיון לאחר מכן- כדאי מאוד שתמנעו מטעויות בכתיבת קורות החיים שלכם

יש מספר טעויות שאי אפשר לעבור עליהן בשתיקה ובטח שאי אפשר להתעלם מהן ולכן חשוב שתשימו לב אליהן גם אם בסוף לא תתקבלו לעבודה.

אל תגישו קורות חיים עם טעויות!

בטח ובטח אל תגישו קורות חיים עם טעויות כתיב או תחביר אבל גם חשוב לעבור על הקובץ לפני ההדפסה או לפני השליחה לוודא שאין שגיאות הדפסה, סיקול אותיות ותוספות מיותרות. בצעו הגהה, וודאו שקובץ קורות החיים שלכם יושב יפה גם במסמך מודפס ולא רק בפורמט און ליין.

אל תשלחו קורות חיים לכל משרה:

זה שאתם מחפשים עבודה אפילו אם זה בלחץ ובדחיפות לא אומר שאתם מתאימים לכל משרה. אל תשלחו את קורות החיים בתפוצת נאטו אלא רק למקומות שאתם באמת מתאימים אליהם ולמשרות רלוונטיות.

אל תשלחו קורות חיים גנריים:

בדיוק כפי שלא תשלחו לכל המשרות- אל תשלחו לכל המשרות הרלוונטיות את אותם קורות חיים. שנו אותם בהתאם למשרה ובהתאם למי שאתם שולחים אליו את קורות החיים. אם מדובר במישהו שאתם מכירים הקפידו על מכתב מקדים בהתאם, אל תשלחו את אותו הנוסח העתק הדבק לכולם ובטח שלא בשליחה אחת לכולם ביחד.

אל תישארו מקובעים:

גם אם אתם מהנדסים שמגישים קורות חיים לצורך קבלה למשרת מהנדס, יכול להיות שיש עבודות נוספות ומשרות אחרות בארגון שבדיוק צריכים לאייש ושתתאימו גם להם. אל תסגרו את כל האפשרויות שלכם במשרה אחת ותגדירו את היכולות והניסיון שלכם לאותה משרה ורק לאותה משרה אלה שמרו על ראש פתוח וציינו את כל היכולות שלכם שיתאימו לעוד משרות.

אל תחפרו:

מגייסים, כאמור, מקבלים עשרות פניות ביום ומאות פניות בשבוע. אם קורות החיים שלכם ארוכים מייגעים ומלאים במידע לא רלוונטי- אף מגייס לא יקרא אותם עד סופם אלא יתייאש באמצע ובצדק. תכתבו את מה שצריך ופרטו כמה שצריך אל תוסיפו סופרלטיבים מיותרים ואל תחזרו על עצמכם שוב ושוב. ושוב.

מצד שני- אל תשאירו את המגייסים לנחש:

קורות החיים שלכם צריכים להיות קצרים ולעניין ברורים ומדויקים. ממש לא קצרי מדי- הם צריכים להכיל את כל המידע הרלוונטי עם הפרטים המדויקים ולא לתת למגייס לנחש במה אתם טובים או מה התכוונתם במשפט או לאן ההמשך של הפסקה נעלם. תקפידו לרשום את כל מה שצריך לא מעט מדי ולא הרבה מדי- תחשבו על זה כראיון עבודה פרונטלי ותספקו את התשובות!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור