תעקבו אחרינו

איך לגייס עובדים מרחוק

בין אם אתם המרואיינים או המראיינים גיוס עובדים מרחוק זוהי שיטת הגיוס הרלוונטית והכי אקטואלית לעכשיו וכנראה גם לעתיד. היא חוסכת זמן, מאפשרת בדיקת ידע מינימלי בשימוש ביישומי מחשב וגם מייעלת את העבודה.
ובין אם אתם המרואיינים או המראיינים חשוב שתגיעו לראיון עבודה כמו שצריך ותהיו מוכנים לשיחת זום וראיון מרחוק ממש כמו לראיון פרונטלי כי הוא הראיון הקובע.

גיוס עובדים מרחוק- טיפים למראיינים:

1. אתם הרושם הראשוני של החברה ולכן גם אם כרגע אתם עובדים מהבית ומקיימים את הראיון בהתאם- עדיין חשוב להיות מקצועיים. לבושים מקצועי, נראות שמשדרת מצוינות ועסקית, לא לקיים את הראיון בסלון עם הר הכביסה על הספה לידכם והתינוק על הכתף וגם לא בחצר תוך כדי מנגל…

2. תעברו על קורות החיים של המרואיין ותראו לו רצינות בסופו של דבר, וגם בתחילתו- המרואיין גם צריך להחליט אם הוא רוצה את העבודה ואת מקום העבודה ולכן חשוב שתהיו מוכנים ותראו לו רצינות. דעו עם מי אתם מדברים, מה כתוב לו בקורות החיים ושדרו רצינות.

3. הכינו שאלות מראש- דברים כלליים שלא מופיעים בקורות החיים או פרטים שלא היו לגמרי ברורים לכם. כמו כן הקפידו שיהיה אתכם נייר ועט זמינים לכתוב הכל ולא לחזור על השאלות וגם לציין לעצמכם נקודות חשובות למעבר לאחר השיחה.

4. עמדו בזמנים ממש כמו ראיון אמיתי- חוסר דיוק מצידכם מראה חוסר אכפתיות וחוסר רצינות.

גיוס עובדים מרחוק- טיפים למראיינים:

1. כמו המראיין גם אתם חייבים להגיע בזמן ויותר מזה- היו מוכנים כמה דקות לפני המועד שנקבע, רגועים, מוכנים לראיון, במקום שקט המאפשר לדבר בנוחות ובדקו שכל הכלים שאתם צריכים עובדים.

2. אל תתחילו לשחק עם האפליקציות (כמו זום למשל) בזמן הראיון- וודאו שהכל פעיל ועובד כמו שצריך לפני, אל תשתמשו בפילטרים, תוודאו שהרמקול והמצלמה עובדים כמו שצריך- להתחיל לשחק עם הכלים או להעלות איורים בזום בזמן שיחה זה לא בדיוק הרושם שאתם רוצים לייצר.

3. וודאו שאתם מקיימים את הראיון בסביבה שקטה ונוחה לשיחה שישמעו אתכם ויבינו את מה שאתם אומרים. נטרלו רעשים חיצוניים כמו לדוגמא ילדים וכלבים וכל מה שעלול להפריע לכם בראיון.

4. התלבשו לראיון כמו לראיון פרונטלי- מסורקים, מאופרים, לבושים עסקי (גם נעליים אפילו אם לא רואים!) אל תלעסו מסטיק תוך כדי, אל תשחקו עם השיער, אל תתראיינו עם משקפי שמש על הראש או תנקו את משקפי הראייה תוך כדי שיחה. ממש כמו שאתם יושבים מול המראיין בפגישה פרונטלית- כך תתנהלו בפגישה מרחוק.

בהצלחה!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור