חיפוש עבודה במרכז

לוח דרושים במרכז

איזור

תחום

משרות פעילות

משרות שנמצאו

מרכז - גוש דן
לארגון בתחום הפנאי והספורט דרוש/ה חשב/ת חברה בכיר/ה.
מיקום המשרה: תל אביב
משרה מלאה

התפקיד כולל:
-אחריות על דוחות כספים, תקציב ותכניות עבודה.
-בקרה תקציבית שוטפת מעקב אחר התקציב מול ביצוע.
-הכנת דוחות מעקב וביצוע ליחידות השונות
-ניהול שוטף של תזרים המזומנים והתנהלות מול הבנקים.
-הגשת דוחות לגופים רגולטוריים שונים.
-עבודה מול רואה החשבון המבקר.
-הכנת דוחות ניהוליים, ביצוע ניתוחים כספיים ודוחות פיננסיים אחרים לפי הצורך.
-ניהול מערך הנהלת החשבונות והשכר. אחריות על דוחות כספים, תקציב ותכניות עבודה.
-בקרה תקציבית שוטפת מעקב אחר התקציב מול ביצוע.
-הכנת דוחות מעקב וביצוע ליחידות השונות
-ניהול שוטף של תזרים המזומנים והתנהלות מול הבנקים.
-הגשת דוחות לגופים רגולטוריים שונים.
-עבודה מול רואה החשבון המבקר.
-הכנת דוחות ניהוליים, ביצוע ניתוחים כספיים ודוחות פיננסיים אחרים לפי הצורך.
-ניהול מערך הנהלת החשבונות והשכר.
-ניהול צוות של מנהלות חשבונות, מנהלת חשבונות ראשי וחשבת שכר.

דרישות:
-רישיון רואה חשבון - חובה.
-ניסיון קודם של ארבע שנים לפחות כחשב/ת - חובה
-ידע בפריוריטי - יתרון
-אקסל - ברמה גבו

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית הממוקמת בחיפה דרוש/ה מזכיר/ת מנהל אגף
    תנאים: עובד/ת ממשלתי/ת מהיום הראשון!
    תנאים מעולים למתאימים/ות!!
    שכר גבוה!!!

    תיאור התפקיד:
    ניהול יומן- אחריות לניהול משרד מנהל אגף ומתן שירות לכלל האגף:
    * זימון דיונים ופגישות בהתאם להנחיית מנהל האגף ובתיאום עם הגורמים ברכבת ו/או גורמי חוץ.
    * רישום פגישות ביומן ועדכון השינויים.
    * תכנון יומן שבועי ועדכונו בהתאם לצורך.
    * רישום וריכוז הודעות, תזכורת ומטלות והעברתן לנמען הרלוונטי.
    * טיפול בסוגי הדואר הנכנס והיוצא (חיצוני ואימייל).
    * הכנת חומרים רלוונטיים לדיונים ופגישות ומעקב יום יומי.
    * ביצוע הדפסות עפ`י הנחיית הממונה.
    * ניהול ורישום מעקב אחרי החלטות, מסמכים וכל אשר יוגדר ע`י מנהל האגף.
    * ניהול המידע שבאחריות האגף, תיעודו וזמינותו במערכות המידע.
    * טיפול בהזמנת ציוד משרדי מול נציגי אגף לוגיסטיקה.
    * ניהול קופה קטנה.

    דרישות:
    * תעודת בגרות מלאה
    * נסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי שבוצע במהלך חמש השנים האחרונות כולל: ניהול יומן, מעקב אחר משימות, תפעול משרד.
    * ניסיון באקסל.
    * ניסיון בהכנת מצגות בPOWE POINT

    כישורים נדרשים

  • מרכז - גוש דן
    מוקד טלפוני/תפעולי למגוון רחב של לקוחות רכב פרטי, רכבי ליסינג ורכבים מוסדיים,
    ולמגוון דגמים: פרטי, מסחרי, משא ואוטובוס.
    בתחומי תפעול: אחזקה שוטפת, תקלות, תאונות, שירותי חילוץ וגרירה, סיוע טכני בתקלות דרך, אספקת רכב חליפי ועוד.
    מענה טלפוני, הקמת הזמנות והפעלת ספקים, מעקבים, עדכונים ובקרות.
    עבודה דינאמית, מעניינת ומאתגרת בסביבת עבודה נוחה ואינטימית.

    דרישות תפקיד:
    בעלי תודעת שירות גבוהה, יכולת נתינה ומחויבות לשירות
    אמפטיים, סבלניים, קשובים ונעימים
    אדיבים, אמינים, אכפתיים ומסורים
    משימתיים, מכווני מטרה, בעלי יכולת עמידה בלחצים
    זיקה לתחום הרכב/ ניסיון קודם במוקד שירות- יתרון
    שליטה בישומי מחשב -חובה
    יכולת ביטוי גבוהה בע`פ ובכתב
    כתב יד קריא וברור - חובה

    תנאי העסקה:
    ימי עבודה: א-ה , שישי וערבי חג תורנות (פעם בשבועיים לערך)
    שעות עבודה : 8:00 - 17:00.
    צוות קטן ואינטימי, מתקן משרדים חדש ונעים, חדר אוכל וחדר כושר
    לפרטים: 0508290523

  • מרכז - גוש דן
    למפעל מזון מוביל באלון תבור דרוש/ה מתאמ/ת מסחרית ואדמיניסטרציה

    תיאור תפקיד:

    אנו מחפשים מתאמת מסחרית, לעבודות אדמיניסטרציה ותמיכה בפעילות המסחרית של החברה. התפקיד כולל הפקת דוחות מכירה, וניהול ממשקים מול מחלקות שונות בארגון ולקוחות חיצוניים. המועמדת האידיאלית תהיה בעלת יכולות אנליטיות גבוהות, מיומנויות ארגון מצוינות, ויכולת עבודה יעילה בסביבה דינמית ומרובת משימות.

    דרישות התפקיד:

    1. ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, בק אופיס או תפקידים תפעוליים - חובה
    2. שליטה מעולה ביישומי אופיס, עם דגש על אקסל ברמה גבוהה - חובה
    3. ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי - יתרון
    4. יכולות אנליטיות גבוהות ודיוק בפרטים
    5. כישורי תקשורת ובינאישיים מצוינים
    6. יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    7. מוכוונות משימתית גבוהה וניהול זמן יעיל
    8. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות

    אנו מציעים:
    ` ארוחות מסודרות
    ` סביבת עבודה דינמית ומאתגרת

    המשרה הינה משרה מלאה, בימים א`-ה` בין השעות 8:00-17:00, עם אפשרות לגמישות בשעות העבודה
    יום עבודה אחד מהבית.
    מיקום העבודה: אזור תעשייה אלון תבור






  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה מכשירן/ית לחברה מובילה בדרום
    תיאור התפקיד:
    ` המכשירן/ית מספק/ת פתרונות לתקלות בחוגי בקרה ומכשור בכלל מתקני המפעל

    תחומי אחריות:
    ` מתן פתרונות לתקלות בחוגי בקרה ומכשור, בקרים מקומיים, משרדים לסוגיהם, משקלים, ברזי בקרה, בקרים ממוחשבים ובאלמנטים למדידות פיזיקליות.
    ` עבודה לפי תכנית אחזקה מונעת שנתית, יזומה וחזויה.
    ` אחזקת שבר.
    ` ביצוע עבודות מכשור במעבדה ובמתקני הייצור.
    ` טיפול שוטף בציוד המכשור במפעל.
    ` אחריות על יישום מערכת איכות ובטיחות מזון כפי שנקבע בנהלי החברה.

    מיומנויות נדרשות:
    ` על העובד/ת לעבוד על פי כללי הבטיחות המפעליים.
    ` באחריותו/ה לדאוג לעדכון תכניות ומפרטים.
    ` על העובד/ת לתת שירותים מקצועיים למתקני הייצור בנושא מכשור ובקרה.

    סמכויות
    ` החלפת ציוד מכשור ובקרה בחדרי המכשור במפעל

    השכלה וניסיון:
    ` טכנאי /ת / הנדסאי/ת בקרה ואוטומציה.
    ` ניסיון קודם בתפקיד דומה במפעל תעשייתי - לפחות שנה - חובה.
    שפות:
    ` שליטה בעברית כשפת אם
    ` שליטה טובה באנגלית

    שכר ותנאים מעולים מאוד למתאימים/ות
    לפרטים נוספים: 077-2374600
    96cv@tigbur.co.il





  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה מנהל/ת תחום בכיר/ה באגף תכנון סטטוטורי לארגון ממשלתי בחולון
    תיאור התפקיד:
    ניהול תחום התכנון הסטטוטורי והמוקדם לרבות:
    הנחיית מנהלי הפרויקטים והמתכננים בפרויקטים שבאחריותם.
    בקרת לוחות זמנים ומימוש אבני דרך לקידום הליכי התכנון.
    בקרה תקציבית ובקרת אומדני פרויקטים.
    קישור בין צוותי התכנון לחטיבת הנדסה וגורמים רלוונטיים נוספים בחברה.
    קישור בין צוותי התכנון לגורמי צד ג` רלבנטיים כולל מוסדות תכנון.
    ייזום וטיפול בהכנת התקשרויות עם מנהלי הפרויקטים והמתכננים.
    השכלה וניסיון נדרשים:
    תואר ראשון בהנדסה אזרחית או באדריכלות או תואר שני בתכנון ערים.
    ניסיון של 4 שנים לפחות בתכנון הנדסי לפרויקטי תשתית בדגש על פרויקטים תחבורתיים.
    ניסיון של 5 שנים לפחות בקידום תכניות סטטוטוריות ועבודה מול מוסדות תכנון סטטוטוריים לפרויקטי תשתית (המועצה הארצית לתכנון, ות`ל, ועדות מחוזיות), כולל ניסיון בקידום הליכים סטטוטוריים בפרויקטים תחבורתיים.
    ניסיון של שנתיים לפחות בניהול תכנון פרויקטי תשתית.
    ניסיון בעבודה בחברה ממשלתית או בגופים עירוניים או בחברת ניהול פרויקטים.
    ניסיון בהפעלת ספקים ויועצים.
    ניסיון בתיאום תכנון מול חברות

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמאי באיזור השרון דרוש/ה יועצים/ות לימודים
    משרה מלאה

    תיאור התפקיד:
    -מענה לפונים המתעניינים בלימודים - והצעת תוכניות הלימודים במכללה.
    -מתן שירות מהיר, אדיב ואמין לפניות טלפוניות המתקבלות במרכז הרישום והייעוץ .
    -איתור צרכיו של המועמד/הסטודנט הפוטנציאלי המתקשר - להציע לו אפשרויות תואמות ולהנחותו בהתאם.
    -לתאם לסטודנט הפוטנציאלי פגישה עם יועץ או גורם מקצועי אחר במכללה על מנת לאפשר לסטודנט הפוטנציאלי את בחירת האפשרות הטובה ביותר.
    -לוודא כי פגישת הייעוץ התקיימה - וקבלת משוב.
    -ליווי תהליך ההתקשרות עם המועמד מתחילתו ועד סופו.
    -מעקב אחר תהליך ההרשמה של המועמד למכללה החל מפנייתו הטלפונית הגשת מועמדותו ועד קבלתו כסטודנט.
    -השתתפות באירועים שיווקיים במכללה.

    דרישות התפקיד:
    השכלה אקדמית - יתרון משמעותי
    שליטה מעולה בשפה העברית - בעל פה ובכתב.
    כושר ביטוי גבוה בע`פ ובכתב.
    אוריינטציה מכירתית/שיווקית.
    שליטה ביישומי ה - OFFICE.
    יכולת עבודה בצוות, תקשורת בינאישית טובה, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
    הישגיות ועמידה ביעדים.

  • מרכז - גוש דן
    לחברה תעשייתית מובילה בפתח תקווה, דרוש/ה אחראי/ת תחום משאבי אנוש וע.מנכ`ל - החלפה לחל`ד.

    תפקיד אדמיניסטרטיבי המשלב ניהול תחום משאבי האנוש בחברה ועבודה בצמוד למנכ`ל.

    המשרה כוללת:
    - אחריות על נושא גיוס וסינון עובדים בכל רמות הניהול: פרסום משרות, עבודה שוטפת מול חברות כוח אדם, קיום ראיונות טלפוניים וראיונות פרונטליים, עבודה שוטפת מול מאבחנת חיצונית.
    - אחריות על הסכמי העסקה, הגדרות תפקיד, תוכניות חפיפה, וכלל הטפסים הרשמיים וההסכמים של החברה.
    - הובלה וליווי צמוד בתהליך קליטת העובדים וכן מעקב שוטף במהלך העבודה בהתאם ליעדים שהוצבו.
    - מתן מענה שוטף לעובדי החברה.
    - אחריות על נושא הרווחה: הדרכות, קורסים, גיבושים שנתיים, ימי הולדת, אירועי אבל ושמחה, הרמות כוסית בחגים, אירועי משמעת וכו`.
    - הערכת עובדים.
    - ניהול נושא תגמולי השכר, הטבות ותנאים חוזיים.
    - אחריות על יחסי עבודה: יחסי עובד מעביד, נהלי עבודה, תהליכי שימוע, פיטורין, פרישה, זכויות עובדים, אכיפת נהלים - עבודה בהתאם לחוק ולדיני העבודה.
    - אחריות על ממשקי הנוכחות לכלל העובדים בארגון הכולל ניתוח ובקרה, העברת ממשקים ועבודה שוטפת מול אגף שכר.
    - הובלת תהל

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בראש העין דרוש\ה איש סיסטם -
    הובלת פרויקטים בתחום הסיסטם
    פתרון תקלות
    דרישות:
    ניסיון של 1-2 שנים בניהול ותחזוקה של מערכות סיסטם.
    ניסיון בניהול רשת ותחנות עבודה מבוססות מיקרוסופט
    יתרון לידע ונסיון בכתיבת PowerShell Scripts.
    ניסיון עבודה בתפעול, הקמה ותחזוקה של שרתים פיזסיים ווירטואליים מבוססים Hyper-V On Hyper-V Cluster.
    ניסיון עבודה עם +Office 2021 ו
    microsoft Windows 10/11
    ניסיון ועבודה עם Active Directory, Group Policy, Exchange 2019, SCCM, Print Server רוצי ידע בגרסה 2019 ו 2022.
    ניסיון ועבודה עם מערכות אחסון וגיבויים, יתרון לידע ב HP Nimble, Veeam, Windows File History.
    ניסיון ועבודה עם שרתי לינוקס Ubuntu, Alpine והגדרת שירותים כגון SSH, NGINX, Local Firewall, DNS.
    ניסיון עבודה בתפעול, הקמה ותחזוקה של Windows Remote Desktop Services.
    הפצת עדכונים וניהול אפליקציות בתחנות באמצעות SCCM.
    ניסיון בהובלת פרויקטים בתחום הסיסטם.
    עבודה בצוות, בעל/ת תודעת שירות גבוהה עם יחסי אנוש טובים.
    עצמאי/ת ואחראי/ת- בעל/ת יכולת ניהול עצמי גבוה, ויכולת בתיעדוף משימות, מעקב וטיפול בכל הנושאים בתחום אחר

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי דרוש/ה נציג/ה - מענה לפניות רופאים עצמאים
    מוקד הכספים
    תכולת התפקיד
    1. מענה ותמיכה לרופאים בהבנת השינויים שחלו בתשלום בעקבות השינויים במערכת הרופאים החדשה
    2. אחריות לביצוע תיעוד ומעקב על כל פנייה, להשלמת המידע וסגירת מעגל טיפול מיטבי לרופא/פונה פנימי
    3. ייזום שיחות עם רופאים בהתאם להנחיות
    4. תמיכה ומתן מענה מקצועי לפניות ושאלות מאחראים על רופאים עצמאים במחוזות
    5. עבודה בממשקים מול גורמים מקצועיים
    6. תיעוד המידע במערכות הממוחשבות של מאוחדת
    7. סיוע בביצוע משימות נוספות בתחומה/ו, בתיאום עם הממונה
    8. דיווח שוטף לממונה
    כישורים נדרשים:
    דרישות סף
    השכלה
    ` תעודת בגרות / מכינה קדם אקדמאית / תעודת סיום סמינר לבנות / 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות / חשבות שכר / כלכלן

    יתרון
    ` תואר ראשון
    ` ניסיון בשירות לקוחות / כנציג/ת שרות
    ` ניסיון עבודה בתחום חשבות שכר
    ` ניסיון עבודה ב-SAP
    ` היכרות וידע עם ונהלי מערכת הבריאות, לרבות נהלי שרות נוספים



  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול דרוש/ה מדריך/ה קולינארי

    תחומי אחריות:
    הובלת תחום הקולינאריה של הרשת למול מזנוני המזון המהיר ודוכני הארועים של הרשת
    בניית / עדכון תפריט הרשת ולתפריט עכשוי , בהתאם לסוג המזנונים
    הדרכת זכיינים בכל תחום הכנת מוצרי הגמר , שימוש נכון ואפקטיבי בחומרי גלם וכדומה .
    ליווי קולינארי למפעילי המזנונים בתחום הבישול , החימום והאפיה
    הדרכת זכיינים חדשים בתחום וליווים בהיבט הקולינארי
    יזום והוצאה לפועל של הדרכות לזכיינים בשיתוף שפים של ספקי הרשת
    פיתוח מוצרים חדשים בשיתוף ספקי הרשת
    ביצוע ביקורות הדרכתיות לזכיינים על פי תוכנית
    הנחיה , פיקוח ובקרה אחר זכייני המזון המהיר בדגש לגבי עמידתם בדרישות התברואיות ואיכות המוצרים
    ביצוע ביקורות במזנונים בהתאם לפורמט הביקורת , לרבות מענה לתלונות בשרות לקוחות , הפצת דוחות ובקרת ביצוע
    בקרת אחר דוחות ברכש של הספקים כדי למקסם הפוטנציאל .
    עמידה ביעדים השנתיים בתחום הקולינאריה תוך חיבור לאסטרטגית הרשת והחדשנות בתחום.
    להיות יד ימינו של מנהל הזכיינים בניהול מערך מזנוני המזון המהיר ובקרת זכיינים

    דרישות התפקיד:
    התפקיד כרוך בנסיעות בכל חלקי הארץ ושעות עבודה לא

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול דרוש/ה מנהל/ת אוטומטים

    תחומי אחריות:
    התפקיד כרוך בנסיעות בכל חלקי הארץ ושעות עבודה לא שגרתיות.
    הובלת תחום המכונות האוטומטיות בארגון, פיצוח עסקי להרחבת מערך ומגוון המכונות האוטומטיות
    הנגשת שרותי המכונות, ביצוע בקרה פעילות.
    קידום מהלכים לשילוב מוצרים נוספים למכירה.
    הנחיה , פיקוח ובקרה אחר זכייני האוטומטים בדגש לגבי עמידתם בתנאי ההסכם וטיוב השרות , טיפול בתלונות וכדומה
    ביצוע ביקורות באוטומטים בהתאם לפורמט הביקורת , לרבות מענה לתלונות בשרות לקוחות , הפצת דוחות ובקרת ביצוע
    מיתוג האוטומטים וטיפול בנראות המכונות
    ניהול ובקרה על מגוון ומחירי המוצרים ע`פ מחירון הרשת.
    ניהול מדוקדק וקפדני אחר בקרה על גביית כספים מהזכיינים.
    בקרת דוחות חברות האוטומטים , דוחות חודשיים ורבעוניים הן באשר מיקומים , תקינות מכונות , הכנסה והוצאה של מכונות וכו`.
    ריכוז בקשות החברות להתקנת מכונות חדשות/נוספות , בחינתם למול סמנכ`ל התפעול ואישורם בהתאם.
    עמידה ביעדים השנתיים בתחום האיכותי והכספי תוך חיבור לאסטרטגית הרשת והחדשנות בתחום.
    לסייע למנהל הזכיינים בניהול מערך מזנוני המזון המהיר ובקרת זכיינים

    ניסיון תעסוק

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה חשב/ת שכר - 80% משרה
    מיקום המשרה: ראש העין

    תיאור התפקיד:
    טיפול בכל היבטי השכר הקשורים למחזור חיי העובד.
    קליטת עובד חדש במערכת הנוכחות והשכר כולל בקרה שוטפת ותקינות נתונים.
    הכנת שכר חודשי, יישום ובקרה על הסכמים קיבוציים.
    הכנת דוחות חודשיים בתחום השכר והנוכחות לפונקציות הרלוונטיות.
    טיפול בנושאי שכר שוטפים כגון מחלה, מילואים, תאונות עבודה, סיומי העסקה, טיפול בקרנות פנסיה וכו`.
    דיווחים למוסדות, רשויות המס וקופות גמל.
    העברת נתוני שכר ונוכחות לחברות כ`א וביצוע מעקב על תקינות החשבוניות ותקינות התשלום לעובדים.
    מתן מענה שוטף לגורמים פנימיים
    מתן מענה לשאלות של עובדי הארגון בנושאי שכר ותנאים.
    ביצוע משימות נוספות בתחום המקצועי- עזרה בתהליכי גיוס וקליטת עובדים

    דרישות:
    תעודת חשב/ת שכר- חובה
    ניסיון של מינימום 3 שנים כחשב/ת שכר עם לפחות 200 עובדים - חובה
    נסיון כחשב/ת שכר יחיד בארגון - יתרון גדול
    יכולת עבודה עצמאית- חובה
    ידע בדיני עבודה- חובה
    שליטה מלאה בחילן שכר ונוכחות כולל דוחות אופק- חובה
    אקסל ברמה מצוינת - חובה
    היכרות עם הסכמים קיבוציים- יתרון
    רמת שירות גבוהה


  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית דרוש/ה מנהל/ת תחום איתור ספקים
    מהות התפקיד:
    יישום מדיניות החברה ויעדי החברה בנושאי רכש, איתור ספקים וקבלנים חדשים, הגדלת מקורות הרכש
    בהתאם לחוק חובת המכרזים, תקנות חובת המכרזים ונהלים, תמיכה וסיוע ללקוחות פנים החברה באופן שוטף והכנה לקראת יצירת/ חידוש מכרזים.
    דרישות:
    תואר ראשון
    ידע וניסיון מוכח של שנתיים לפחות באיתור ספקים ואיתור מקורות רכש חדשים ) Sourcing ( בארץ
    ובחו`ל.
    ניסיון בעבודה עם יישומי OFFICE בדגש על EXCEL

    דרישות המהוות יתרון :
    תואר אקדמי בתחומים משפטים/לוגיסטיקה/מנהל עסקים/ כלכלה/ חשבונאות/ניהול – יתרון
    ידע וניסיון בעבודה עם יישומי ה- SAP יתרון
    יתרון: ניסיון בכתיבת מכרזים בהתאם לחוק חובת המכרזים, תשנ`ב – 1992 ותקנותיו.

    כישורים נדרשים לתפקיד :
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה.
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה באנגלית ברמה טובה מאוד
    יכולת תעבודה עצמאית


    עובד/ת מדינה מהיום הראשון!
    קרן פנסיה!
    קרן השתלמות החל מהיום ה 1!
    ביטוח בריאות - יכול להצטרף בתשלום מלא מהיום הראשון!
    ביטוח שיניים !

    לפרטים ושליחת קורות חיים:
    0772374600
    cv96@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה אב/אם בית - איש/אשת תחזוקה למוסדות חינוך באיזור השרון
    תחומי אחריות:

    . תחזוקת תשתיות בית הספר

    . אספקה והתקנת ציוד בבית הספר

    . סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים .
    פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרים מתחומי האחריות :

    . תחזוקת תשתיות בית הספר

    מתן מענה לפניות, על פי מידת דחיפותן בהנחיית מנהל התפעול של המתחם בנושאי ציוד, ניקיון ,
    תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות.

    טיפול בפניות שהתקבלו באופן עצמאי או פנייה לגורמים מוסמכים לפי הצורך . - כל הפניות
    עוברות דרך מנהל התפעול ומועברות להמשך טיפול אב בית לפי מידת דחיפותם.

    בקרה על ניקיון בית הספר והגשת דוחות שבועיים על מצב ניקיון בית הספר .

    השתתפות בניקיונות היסודיים של בית הספר במידה ואינו מועסק באותה עת בשירותים אחרים .
    תפעול פינוי .

    פתיחה וסגירה של בית הספר ) שערים, כיתות לימוד, משרדים, וחדרי שירות(

    התרעה בפני המנהל / מנהלנית לגבי כל תקלה, המצריכה הזמנה של גורמים מקצועיים מתוך
    הרשות או מחוצה לה.

    מתן הנחיות וביצוע מעקב אחר טיפול בתקלות של הגורמים המקצועיים.

    הכנת בית הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים לרבות צביעה , ניקיון

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה מנהל/ת תחום תכניות סטטוטוריות והיתרי בניה לארגון ממשלתי בצפון ת`א
    משרה זמנית החלפה לחל`ד- למשך 8
    תיאור התפקיד:
    התפקיד כולל ניהול תחום תכניות סטטוטוריות, הליכי רישוי והיתרי בניה למערכת הגז במוסדות התכנון.
    ליווי תכניות סטטוטוריות של החברה וצד ג`, הכולל בדיקת מסמכים, כתיבת חוות דעת ותאומים.
    תיאומי תכנון עם גופים פרטיים וממשלתיים.
    קידום וטיפול בפרויקטים בוועדות התכנון והרישוי.
    ליווי בקשות להיתר בניה מהשלב הסטטוטורי ועד לקבלת היתר הבניה.
    דרישות מקצועיות:
    בעל/ת תואר אקדמאי בתחומי הנדסה/ גיאוגרפיה / הנדסאי אדריכלות או תואר רלוונטי אחר - חובה
    ניסיון של שנתיים בהכנת/ ליווי תכניות סטטוטוריות והיתרי בניה- חובה.
    ניסיון בעבודה מול משרדי תכנון וגופי ממשלה - חובה
    הכרות עם חוק התכנון והבניה - חובה
    תואר שני בתכנון ערים ואזורים - יתרון
    ניסיון בעבודה עם/ בחברות תשתית אורכית - יתרון
    עברית ואנגלית ברמה טובה.
    שליטה ביישומי OFFICE, GIS.


  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול במרכז דרוש\ה מזכיר\ה
    ` קבלת הקהל המוזמן לרופא/ למכון, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול
    ` ניהול איזור ההמתנה למטפלים ולרופאים תוך זיהוי מקרים דחופים.
    ` מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטח ובתיאום עם המטפלים
    ` מתן מידע לגבי המשך טיפול והכוונה להשלמת בדיקות וטיפולים לפי כרטיס הבריאות של החבר והמלצות המטפלים.
    ` מתן שירות לרופאים ומטפלים וסיוע בכל פעילות אדמיניסטרטיבית נדרשת.
    ` עליה לשמור על סודיות רפואית ופרטיות בעת מתן שירות ואחריו.
    ` עליה לנהל את היומנים של המטפלים והרופאים לצמצום NO SHOW בתיאום עם המטפלים והרופאים ובינם לבין המטופלים.
    ` עבודה לפי הנחיות תהליכים ודגשים של היחידה בה היא מועסקת.
    דרישות-
    תעודת בגרות - חובה
    - רמה אישית נאותה, יכולת לימוד עצמאית
    - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    - יכולת ביטוי טובה בכתב ובע`פ
    - ערנות לפרטים, יסודיות שיטתיות
    - ארגון וסדר
    - יכולת תיעדוף תוך שיקול דעת ענייני
    - חריצות, משימתיות
    - יוזמתיות, `ראש גדול`


  • מרכז - גוש דן
    דרוש\ה מנהל\ת תחום תכנון וביצוע.
    • ניהול, ריכוז ותיאום הפעילויות בתחומי קשרי הקהילה, ההסברה והיח`צ.
    • בניית מערך הסברתי כולל אודות הפרויקטים מול התושבים, בעלי העסקים, רשויות מקומיות ובעלי
    עניין נוספים.
    • כתיבת תכניות עבודה שנתיות, ניהול תקציבים ובקרה על עמידה ביעדים.
    • בניית מערכת יחסים עם הרשויות המקומיות לתאום ההסברה תוך סיוע בהסרת חסמים ויצירת
    שיתופי פעולה.
    • ניהול וקידום מיתוג הפרויקט מול הקהילה ובעלי העניין, לרבות באתרי עבודות – גדרות, שילוט
    חומרי הסברה וכו`.
    • ניהול ממשקים ובקרות עבודה מול זכיין.
    • ניהול מערך הסיורים באתרי העבודות.
    • כתיבת נהלים והטמעתם בתחומי העיסוק.
    • ניהול ספקים/יועצים ונותני שרות בתחומי העיסוק.
    • סיוע למנהלת האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה ביעדים.
    בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי מוכר.
    • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום קשרי קהילה וההסברה.
    • ניסיון בהתמודדות עם קונפליקטים, התנגדויות ובניית אמון מול הציבור הרחב.

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה יועץ/ת פיתוח ארגוני - למשרה זמנית (6-9 חודשים).
    משרה מלאה: 8:00-16:00
    מיקום המשרה: תל אביב

    תכולת תפקיד:
    הובלת פרויקטים ארגוניים ותהליכי פיתוח ארגוני ביחידות בתחומי העבודה של המח`:
    -ניהול פרויקטים הכוללים ליווי יחידות ארגוניות ו/או צוותים ומתן ייעוץ ארגוני וניהולי.
    -אבחון ואפיון צרכים, גיבוש רציונל, הבניית תכניות התערבות ותוכניות פיתוח מנהלים.
    -מימוש תכניות התערבות, תוך סיוע בהטמעת שינויים ותהליכים ליחידות השונות והפעלת הגורמים הרלוונטיים עד לסיכום תהליך.
    -פיתוח, הנחיה והדרכה של תכניות לפיתוח מנהלים בארגון והכשרות ארגוניות לעובדים.
    -עבודה מול ספקים, כולל התקשרות מול הספק ובקרה שוטפת, בהתאם לצרכי הארגון.
    -הובלה ושותפות בצוותי העבודה בפרויקטים
    -שותפות בגיבוש והטמעת תהליכי עבודה בתחומי הפיתוח הארגוני בחברה.

    דרישות סף:
    השכלה - חובה:
    תואר שני בהתנהגות ארגונית / במשאבי אנוש / סוציולוגיה ארגונית / פסיכולוגיה ארגונית / ייעוץ ארגוני / לימודי עבודה
    ניסיון - חובה:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחומי ייעוץ ופיתוח ארגוני
    ניסיון של לפחות שנתיים בליווי ייעוצי למנהלים
    ניסיו

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול דרוש/ה סגן/ית מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ומנהל/ת מחלקת תנועה לאיזור השרון. תיאור התפקיד: . סיוע בהתוויה, קידום וביצוע מדיניות בתחום עליו מופקד האגף . סיוע, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת  . ניהול שוטף של מחלקת תנועה . ניהול צוות העובדים במחלקה . הכנת תכנית עבודה ומעקב אחר ביצועה לרבות שמירה על המסגרות התקציביות . ניהול מרכז בקרה ושליטה  . . ניהול פרויקטים  דרישות התפקיד: תנאי הסף: השכלה: . תואר אקדמי בהנדסה אזרחית או באדריכלות  או הנדסאי רשום באותם תחומים  ניסיון מקצועי : . עבור בעל תואר אקדמי - ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי -  . עבור הנדסאי רשום -  חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי – ניסיון ניהולי: . שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה כישורים ודרישות נוספות: - ניסיון בתחום התנועה - חובה . ניסיון מעשי בעבודה במערכות ציבוריות או מוניציפאליות יתרון . אמינות ומהימנות אישית . יכולת קבלת החלטות, סמכותיות, נשיאה באחריות . יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה . ייצוגיות, אסרטיביות, יכולת הובלה . יחסי אנוש טובים, מוכוונות שירותית גבוהה, יכולת עבודה בצו

  • משרות חמות

    חיפוש משרות דרושים במרכז 

    חיפוש משרות מתפתחות

    בעידן המודרני והמתעדכן, על מנת להגביר את סיכוינו בחיפוש משרות פנויות, עלינו להיות מעודכנים גם ביעדי הטכנולוגיה המתגברת. תיגבור כח אדם וסיעוד מנגישה את תהליך חיפוש המשרות המעודכנות. בדומה לשוק ההיכרויות המשתנה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות, לכדי אתרי היכרויות, מבחני אישיות ואפליקציות של מפגשים, כך גם שוק העבודה ושוק חיפוש המשרות הפנויות השתנה לאין היכר, ורצוי להכירו. אפשר להתחיל בהיכרות באתר של תיגבור כח אדם וסיעוד.

    להגביר את חיפוש המשרות

    הנגישות לחיפוש משרות גדלה, וניתן להגבירה דרך חברות השמה כתיגבור כח אדם וסיעוד. על מנת להגיע אל הדייט המקצועי הגדול, הלא הוא ריאיון עבודה, יש צורך ביותר מידע חובבני בשליחת אימוג’י מקושט בלבבות, ובכל זאת כדאי להגיע בגישה שתמשוך את תשומת הלב וגם כאן תיגבור כח אדם וסיעוד תוכל להועיל. כדאי להתאזר בסבלנות בתהליך חיפוש משרות בעידן המסרים המידיים, ולזכור שלמציעי המשרות כבר יש עבודה, והם לא תמיד מתפנים אל קורות החיים שלכם באותו רגע בו התחלתם בתהליך חיפוש המשרות, דרך תיגבור כח אדם וסיעוד או לא. כדאי לפתח קצת סבלנות, אולי תפתחו בינתיים כמה אפליקציות עד שהמשרות הפנויות יתפנו עבורכם.