תעקבו אחרינו

איך לכתוב מודעת דרושים שמקליקים עליה

אנשים המחפשים עבודה רואים מדי יום עשרות מודעות דרושים באתרים השונים. על מנת למשוך את תשומת הלב של מחפשי העבודה צריכים בעלי עסקים וחברות לנסח מודעות דרושים מסקרנות מצד אחד על מנת לבלוט לעומת מודעות הדרושים האחרות ואינפורמטיביות מהצד השני על מנת לברור את מחפשי העבודה שלא מתאימים לתפקיד.

על מנת לנסח מודעת דרושים שמקליקים עליה, צריך לשים לב לכמה דברים חשובים:

  1. הימנעו מאפלייה – על המודעה להיות מנוסחת באופן שאינו מפלה בין גברים לנשים, בין דתות, בין מגזרים ואוכלוסיות מוחלשות. מי שמחפש עובדים נוהג לרב לנסח את מודעות הדרושים שלו בלשון זכר או בלשון נקבה, אך תמיד מומלץ להוסיף בתחתית המודעה כוכבית האומרת שהמודעה פונה לשני ולחסוך לעצמכם תביעה משפטית.
  2. כתבו תיאור תפקיד מפורט ככל הניתן – תיאור התפקיד צריך לכלול את שם התפקיד, מה שאנחנו מכנים הטייטל, ואת המשימות העיקריות הכרוכות בו. חשוב לכתוב בצורה קצרה ועניינית ולא להשמיט את הפרטים החשובים. במקרים רבים מועמדים מגישים קורות חיים למשרה ולאחר שהתקבלו לעבודה גילו כי התפקיד שונה לחלוטין ממה שתואר במודעה והם חשים תסכול ואכזבה ומהר מאוד מתפטרים.
  3. פרטו את דרישות התפקיד – דרישות התפקיד צריכות להיכתב כאשר הן נחלקות לשתיים. החלק הראשון הן הדרישות שלחובה שיהיה למחפש עבודה על מנת להתקבל ואילו החלק השני הן הדרישות שיהוו כיתרון על מנת להתקבל לתפקיד. לדוגמא, דרישת בסיס לתפקיד מעצב גרפי היא היכרות עם תוכניות עריכת תמונות, יתרון יחשב כניסיון של למעלה משנתיים בתחום עריכת תמונות.
  4. הרחיבו על השכר – פרטו מהו השכר אותו תהיו מוכנים לשלם עבור התפקיד. במקרים רבים זהו אמצעי סינון מצוין עבור אלה שרוצים שכר גבוה יותר. אם אתם לא רוצים לציין את השכר, תוכלו לציין את השכר השעתי או לכתוב שכר גלובלי ולציין אילו הטבות ניתנות בנוסף כגון משכורת 13 או בונוסים.
  5. בחרו כותרת מודעה אשר תמשוך את העין – כותרת “יבשה” ולקונית למודעות דרושים לרב זוכות להתעלמות, אך מודעות דרושים יצירתיות הכוללות פנייה אישית כמו למשל “אוהבים לדבר בטלפון?” או “רוצים לשלב בין עבודה ולימודים?” זוכות ליותר תגובות מצד מחפשי עבודה.

חשיפת שם החברה – אם אין אפשרות לחשוף במודעת הדרושים מהי החברה המעסיקה, ניתן לכתוב תיאור כללי המרמז על תחום העיסוק ועל המיקום שלה. לדוגמא, לחברה בנקאית בפריסה ארצית או לחנות לעיצוב הבית בקניון עזריאלי וכך הלאה. רמיזות מעין אלה מעידות על גודל החברה ולאחר קריאת ההודעה ניתן להבין לרב באיזו חברה מדובר.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור