תעקבו אחרינו

חיפוש עבודה לאקדמאיים ללא נסיון

סטודנטים רבים חולמים על עבודה במשרד הייטק ממוזג במרכז הארץ ועם סיום הלימודים נגשים למלאכת חיפוש עבודה לאקדמאיים, אלא שבמקרים רבים, תהליך החיפוש איננו פשוט כפי שחשבו, היתרון שהובטח להם עם סיום התואר, מתגמד אל מול המועמדים הרבים והקושי למצוא עבודה גדל.

חיפוש עבודה לאקדמאיים ללא ניסיון עלול להפוך למשימה מורכבת עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. על פניו, אזור המרכז נחשב שוקק מבחינת היצע מקומות עבודה ופעילות של חברות מסחריות, ארגונים ותאגידים בינלאומיים. בפועל, דווקא התחרות על כוח האדם מקשה על חיפוש העבודה ועלולה לעכב אפילו אקדמאים עם תואר שמוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

אז איך מתמודדים עם האתגר? הנה כמה טיפים:

  1. השתמשו בניסיון התעסוקתי שלכם בתבונהמומלץ מראש לבחור בעבודות סטודנטיאליות שקשורות בקשר ישיר או עקיף לתחום בו תחפשו עבודה בסיום התואר. בנוסף, השתמשו בניסיון התעסוקתי שלכם בתבונה, אם עבדתם כנציגי מכירות במהלך התואר וכעת אתם מחפשים עבודה בתחום הדיגיטל, ציינו בקורות החיים את הכישורים והיכולות שפתחתם במהלך העבודה ואשר יתרמו לעבודה העתידית שלכם. מומלץ לשמור על ראש פתוח ולא להיות בררניים בעת חיפוש עבודה ראשונה וכמובן להתחיל תהליך של חיפוש עבודה לאקדמאיים ללא ניסיון עוד במהלך הלימודים.
  2. עדכנו את קובץ קורות החיים
    קובץ קורות החיים משמש ככרטיס הביקור שלכם. עליכם לעדכן אותו לעיתים קרובות, להתאים אותו לכל משרה באופן ספציפי ולדאוג שהפרטים יהיו אמינים.
  3. נוכחות ברשתות החברתיות ופתיחת פרופיל ברשת החברתית לינקדאין
    הנוכחות ברשתות החברתיות חשובה, דאגו לחסום מידע אישי ולא רלוונטי, בדקו כיצד אתם מופיעים ברשתות השונות בחיפוש כתובת המייל, השם והטלפון. בנוסף השתמשו ברשת החברתית לינקדאין, פרופיל ברשת לינקדאין, יחשוף אתכם למגייסים ודורשי עבודה פוטנציאליים. בתוך הפרופיל אתם צריכים להבליט את הכישורים והערך שלכם וגם ליצור לעצמכם תדמית חיובית.
  4. בנו לעצמכם שם כדי למשוך תשומת לב
    פעולות שמעוררות תשומת לב והשראה יכולות לסייע לכם למצוא עבודה במרכז גם בלי ניסיון קודם. מבחינה פרקטית, זה אומר שאפשר להשתמש בתיק העבודות מתקופת הלימודים או ליזום פניה לחברות, ארגונים ומעסיקים על מנת להראות להם דוגמאות לעבודה שעשיתם.
  5. הפעילו קשרים
    קשרים אישיים אף פעם לא מזיקים ובמהלך חיפוש עבודה לאקדמאיים ללא נסיון יש להם ערך מוסף. הפעילו כמה שיותר קשרים מחברים, קרובים ובני משפחה ואל תתביישו לבקש עזרה.
  6. פנו רק למשרות רלוונטיות
    בחינה לעומק של איזה סוג משרות רלוונטי עבורכם – תחסוך מכם זמן ועוגמת נפש. אם קיימת התלבטות, אפשר להיעזר במידע מאתרי אינטרנט ובמודעות דרושים, או לפנות למומחים להשמה של תיגבור.
    גם אקדמאיים ללא נסיון יכולים למצוא עבודה.

לסיכום, חיפוש עבודה עבור אקדמאים ללא נסיון זו משימה מורכבת ולא פשוטה. אך חשוב שתאמינו בעצמכם ותדעו כי ניתן ואפשרי למצוא עבודה. התחילו בחיפוש עוד במהלך הלימודים. שמרו על ראש פתוח, עדכנו את קובץ קורות החיים, פנו למכרים וחברים וכמובן זכרו לעדכן את הפרופילים ברשתות החברתיות. שיהיה בהצלחה

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור