חיפוש עבודה

מחפש עבודה? העבודות המובילות במשק בלוח הדרושים של תגבור

איזור

תחום

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית בחולון דרוש/ה רכז/ת רכש.
    התפקיד כולל:
    סיוע בניהול תכנון, ביצוע ומעקב אחר תכנית ההתקשרויות השנתית עבור מנהל הון אנושי .
    סיוע בניהול, בקרה ומעקב אחרי ניצול תקציבי הרכש והשירותים המיועדים לשימוש מחלקת לוגיסטיקה ורכש
    סיוע בניהול שוטף ( לרבות הוצאת הזמנות משיכה ) של הסכמי מסגרת שיוקצו עבורו ע`י מנהלת מחלקת לוגיסטיקה ורכש
    סיוע בניהול תהליכי בקרה, על ניצול ההסכמי המסגרת המופעלים באחריות המחלקה-ומימושם בהתאם לתנאים המשפטיים המוגדרים בהסכמים והמסגרות התקציביות והכספיות המאושרות.
    משימות נוספות בהתאם להחלטת מנהלת מחלקת לוגיסטיקה ורכש.
    סיוע בגיבוש תוכנית עבודה שנתית תקציבית, מכרזים והתקשרויות, לרבות בקרה ומעקב אחר יישומה המחלקה.
    ליווי תהליך המכרז/פטור ממכרז בסיוע למחלקת מכרזים והתקשרויות ובשיתוף הרפרנטים המקצועיים: עדכון מסמכי המכרז לפי הצורך, הצגת הנימוקים המקצועיים, מילוי שאלוני איכות במערכת ה- פריורטי ,סיוע בהכנת הפניה לוועדה המכרזים.
    הקמת הזמנות משיכה מההסכמים שבאחריותו על בסיס דרישות רכש המנותבות אליו במערכת ה-פריורטי
    תפעול שוטף, בקרה ומעקב אחר התקשרויות והסכמים שבאחריות המחלקה (מסגרות ת

  • חיפה והצפון
    למפעל בחיפה דרוש/ה סגן/ית מחלקת אריזה

    תיאור התפקיד
    סגן/ית מחלקת האריזה אחראי/ת על ניהול ותפעול שוטף של מחלקת האריזה, תוך אינטגרציה בין מחלקות הייצור השונות (מתפרה, רקמה, הדפסה) על מנת להבטיח עמידה בלוחות זמנים. תפקידו/ה כולל אחריות על קבלת וסידור ההזמנות, ווידוא שהן מגיעות מכל המחלקות לאריזה בזמן, תכנון סדר עבודה, מעקב אחר התקדמות הייצור והאריזה, ושינוע ההזמנות להפצה. בנוסף, הוא/היא מהווה גורם מקשר בין מחלקת הליקוט, מחלקות הייצור וההפצה, כך שכל ההזמנות מנותבות למסלול הנכון, באופן חלק וללא עיכובים.

    כפיפות וממשקי עבודה
    כפיפות: מנהל מחלקת האריזה
    ניהול ישיר: צוות של כ-15 עובדים (אורזים, אורזות ומשנעים)
    ממשקים מרכזיים:ליקוט ומחסן מחלקות ייצור (מתפרה, רקמה, הדפסה) מחלקת הפצה שירות לקוחות,מערכות מידע

    תחומי אחריות
    ` ניהול כולל של מחלקת האריזה - פיקוח על תהליכי האריזה, חלוקת עבודה בין הצוותים והבטחת עמידה בלוחות זמנים.
    ` תיאום בין מחלקות הייצור והאריזה - מעקב אחר התקדמות התהליכים בתחנות השונות, פתרון בעיות בזמן אמת ושיפור שיטות עבודה.
    ` ניהול צוות המשנעים - חלוקת משימות, תעדוף העברות חומרים בין התחנו

  • מרכז - גוש דן
    מנהל/ת חנות למותג איפור בינלאומי יוקרתי
    תיאור:
    תותחים/ות במכירות, נמרצים/ות, שחיים/ות ונושמים/ות אופנה ואיפור ומחפשים/ות אתגר בסביבת עבודה יוקרתית, צעירה ויצירתית.
    דרישות:
    תעודת מאפר-חובה!
    ניסיון בניהול ומכירות-חובה!
    שליטה באופיס- יתרון
    יחסי אנוש מעולים
    עברית ואנגלית מדוברת ברמה גבוהה- יתרון
    עבודת צוות
    היקף משרה מלאה (כולל חגים, שישי ומוצ`ש)
    בימים א`-ה ושני ימי שישי לסירוגין (דינמי מאוד נדרשת גמישות).
    182 שעות חודשיות-8.5/9 שעות ביום לרוב בשעות הפיק(11:00-20:00)
    *מקבלים חנייה
    ניסיון עשיר בניהול
    ניסיון בניהול צוות מוכרנים-למשב את העובדים, חלוקת יעדים, הנעה לעמידה ביעדי מכירות, משכורות.
    חיית מכירות
    דמות ייצוגית
    מאפר/ת טוב/ה
    בעל/ת יכולת הדרכה
    בעל/ת יכולת הקשבה, חלוקת זמן נכונה
    אחראי/ת!
    למה כדאי לעבוד אצלנו?
    - סביבת עבודה נוצצת ויוקרתית
    - פוטנציאל שכר מתגמל
    - עובד/ת חברה מהיום הראשון
    - אפשרויות קידום והשתלבות בחברה
    לפרטים:
    0508290523

  • מרכז - גוש דן
    לרשת קמעונאית בפריסה ארצית דרוש/ה חשב/ת שכר מנוסה
    80% - 100% משרה 5 ימים בשבוע א` - ה`.
    מיקום: ראש העין

    תיאור התפקיד:
    פונקציה יחידה עבודה באופן עצמאי.
    עבודה על חילן פרו וחילן נוכחות ואופק.
    סריקת תיקי עובדים בתיקים 2000

    -טיפול בכל היבטי השכר הקשורים למחזור חיי העובד, במערכת הנוכחות והשכר כולל בקרת נתונים.
    -הכנת שכר חודשי, יישום ובקרה על הסכמים קיבוציים, והכנת דוחות חודשיים בתחום השכר והנוכחות
    -טיפול בנושאי שכר שוטפים כגון מחלה, מילואים, תאונות עבודה, סיומי העסקה, טיפול בקרנות פנסיה וכו`.
    -דיווחים למוסדות, רשויות המס וקופות גמל.
    -תפעול פנסיוני
    -העברת נתוני שכר ונוכחות לחברות כ`א וביצוע מעקב על תקינות החשבוניות ותקינות התשלום לעובדים.
    -מתן מענה שוטף לגורמים פנימיים כגון סמנכ`ל הכספים, מנהלת משאבי אנוש, הנהלת חשבונות ועוד.
    מתן מענה לשאלות של עובדי הארגון בנושאי שכר ותנאים.
    ביצוע משימות נוספות בתחום המקצועי- עזרה בתהליכי גיוס וקליטת עובדים

    דרישות התפקיד:
    -תעודת חשב/ת שכר- חובה
    -ניסיון של כ - 3 שנים כחשב/ת שכר יחיד/ה בחברה של מעל 200 עובדים- חובה.
    י-כולת עבודה עצמאית- חובה
    ידע בדיני עב

  • מרכז - גוש דן
    מוקד מרפואי מגייס לוקח/ת דם ורידי - לקיחת דם מחברי הקופה בדגש על מקצועיות, יעילות, שירותיות ורגישות.
    על המשרה
    o לקיחת דגימות מנבדקים, הכנת הדגימות לביצוע הבדיקות ושליחתן למעבדה הארצית להמשך ביצוע.
    o טיפול בפן האדמיניסטרטיבי של תיעוד הבדיקות ובהקלדת תוצאות בדיקות המגיעות ממעבדות בתי חולים.
    o הפעלת שיקול דעת ביחס לתוצאות חריגות.
    o יציאה לקורסי לקיחת דם מתקדמים במימון מכבי ( לקיחת דם גיל 4, גיל שנה..).
    o אפשרות להשתכרות נוספת בביקורי בית בהתאם לוותק והרשאת לקיחת דם.
    o שעות פעילות: ימים א-ה.
    o היקף המשרה- 55%, 7:00-11:30
    o כתובת הסניף- הרצליה

    דרישות התפקיד
    o רישיון שאיבת דם מטעם משרד הבריאות - חובה.
    o יכולת לעבוד בסביבה ממוחשבת - חובה.
    o שליטה בשפה העברית - חובה.
    o אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
    o על פי הוראת משרד הבריאות, נדרש לבצע בדיקה במרפאה תעסוקתית והשלמת חיסונים, בהתאם לתכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאות.

    .



  • ירושלים
    לחברה ממשלתית באזור לוד דרוש/ה אחראי/ת הקצאת משאבים קליטה ישירה לחברה מהיום הראשון! תיאור התפקיד: * ריכוז כלל צרכי התפיסות בחטיבת פיתוח וביצוע אינטגרציה לטובת מקסום המשאבים בארגון. * ביצוע שינויים ועדכונים על בסיס יומי בתכנית העבודה, כנגזרת מהשינויים הנובעים מסטאטוס ביצוע הפרויקטים בשטח. דרישות סף: * בעל/ת תעודת טכנאי/ת מוסמך/ת הנדסאי/ת / תואר אקדמי. * ניסיון בבניה ובקרת תכניות עבודה. * ניסיון בליווי, מעקב ובקרה אחר משימות או תהליכים. * ניסיון בסביבת עבודה מרובת ממשקים. * ניסיון בעבודה מול קבלנים או ספקים. * ניסיון בעבודה בתוכנות OFFICE בדגש על EXCEL * ניסיון בעבודה בתוכנת הSAP כישורים הנדרשים לתפקיד: * עברית ברמה טובה בכתב ובע`פ. דרישות נוספות לתפקיד: * נכונות לעבודת שטח. * נכונות לעבודה במשמרות ובשעות בלתי שגרתיות. ימי עבודה בשבוע: א-ה, קיימת עבודה בסופי שבוע ולילות לפי הצורך, נדרשת זמינות טלפונית 24/7 שעות עבודה: 9 שעות עבודה תנאי העסקה: העסקה באמצעות חוזה אישי: - - קרן השתלמות - 22 ימי חופשה לקבלת פרטים נוספים ניתן ליצור קשר: 077-2374600

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמי דרוש/ה רכז/ת סגל במנהל הסגל.
    מיקום : כפר סבא
    משרה מלאה+ שעות נוספות
    5 ימים בשבוע, 8.5 שעות ביום (קיימת אפשרות למשרת הורה 7.5 שעות).
    תיאור התפקיד:
    * מתן שירות ומענה שוטף לסגל האקדמי בפקולטה בנושאים שונים כגון מערכת השעות, תשלומים, קליטת מרצים חדשים, שיבוץ חדרים, טיפול בהיעדרויות וכיו`ב .
    * תמיכה בהכנת מערכת השעות, הפקת דוחות, מענה טלפוני, מענה למגוון הפניות בדוא`ל, מעקב אחר ביצוע ויישום החלטות/ מתן תשובות לפונים, סריקה ותיעוד מסמכים.
    * עבודה בממשק צמוד עם האוניברסיטה הפתוחה, מתן שירות וטיפול שוטף במנחים, תפעול בקורסים של האוניברסיטה ובצרכים העולים מטעמה.
    * מתן גיבוי וסיוע למנהל הסטודנטים בזמני ההרשמה לאוניברסיטה.
    * תמיכה וסיוע אדמיניסטרטיבי בכל מטלה של מזכירות הפקולטה, המוטלת על ידי ראש מזכירות הסגל בפקולטה או מי מטעמה.

    דרישות התפקיד:
    * השכלה תיכונית מלאה - השכלה אקדמית מלאה או חלקית - יתרון
    * ניסיון של 2 שנים - במתן שירות וקבלת קהל - שירות פרונטלי, תודעת שרות גבוהה, סבלנות
    * ניסיון של 2 שנים לפחות בארגון ותיאום פגישות ומטלות , עבודה מסודרת ושיטתיות.
    * יחסי אנוש מ

  • מרכז - גוש דן
    דורש/ה מזכיר/ה רפואי/ת בבית רופאים. מיקום: אזור השרון משרה חלקית במשמרות: א` - ה` בוקר/ערב + שישי לסירוגין ( 50%) תיאור התפקיד: -מתן שירותי לקהל המבוטחים, לרופאים מקצועיים ולצוות הרפואי וקבלת הקהל המוזמן לרופא, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול. - זימון תורים טלפוני או פרונטלי. מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטחים על מנת לייעל את הטפול האדמיניסטרטיבי. - ייזום, מתן מידע ו`מכירה` למבוטחים של נושאים שונים. - אחריות כוללת על תפקוד המרפאה, טיפול בתקלות, הזמנת ספקים, פיקוח על הנקיון וכדו`. דרישות התפקיד: - יכולת למידה מהירה תשומת לב לפרטים, יסודיות שיטתיות. -ארגון וסדר חריצות, משימתיות. -יוזמתיות וניהול עצמי, גמישות, ועמידה בלחצים. -יכולת הסתגלות לשינויים אחריות וראיה מרחבית. -תיעדוף משימות שיקול דעת ענייני. תודעת שרות גבוהה, סבלנות רבה, אמפטיה יחד עם גבולות. - זיהוי ויכולת התמודדות במצבי שירות מורכבים. - דיסקרטיות ויצוגיות יחסי אנוש טובים. יכולת התשלבות ועבודת צוות ועבודה מול גורמי חוץ ופנים ארגוניים.

  • חיפה והצפון
    למפעל מוביל בתחומו דרוש/ה ראש צוות אחזקה במסגרת התפקיד: ניהול אחזקה של מכונות ייצור, אריזה ותשתיות כולל אחריות כוללת לפתרון תקלות  ניהול צוות מכונאים ומסגרים  חונכות מכונאים חדשים, העברת ידע והדרכת עובדים במחלקות הייצור. ייזום וביצוע שיפורים בקווי ייצור ותשתיות ע``פ הצורך ערנות ומענה לצרכים משתנים של מנהלי המחלקות ברצפת הייצור תכנון ואחריות לבניית מתקנים עבור מוצרים חדשים. ידע טכני, ידע במערכות תהליך, ואקום, משאבות, פנאומטיקה, מכשור ובקרה, שרטוט טכני. איכות, בטיחות ואיכות סביבה  הובלת MWG  כחלק מתהליך מצוינות תפעולית באחזקה. דרישות התפקיד השכלה- טכנאי/ת – הנדסאי/ת מכונות/חשמל  5 שנות ניסיון במכונות ייצור ואריזה הכרת מחשב בסיסית. ידיעת אנגלית טכנית. נכונות למשרה מלאה כולל שעות נוספות נכונות לזמינות בשעות העבודה של המפעל (24/6) נדרשת הגעה עצמאית   שכר ותנאים מעולים למתאימים    

  • מרכז - גוש דן
    לחברה באיזור המרכז בתחום ציוד רפואי דרוש/ה נציג/ת מכירות טלפוניים
    הגדרת התפקיד:
    - ביצוע שיחות מכירה נכנסות ויוצאות ללקוחות פוטנציאליים.
    - זיהוי צרכי הלקוח והתאמת פתרונות מדויקים.
    - עמידה ביעדי מכירות חודשיים ורבעוניים.
    - תיעוד ומעקב אחר פעילות הלקוחות במערכת CRM.
    - טיפול בהזמנות מקצה לקצה.

    דרישות התפקיד - דרישות חובה:
    -ניסיון קודם במכירות טלפוניות - לפחות שנה.
    -יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
    - אוריינטציה מכירתית ויכולת שכנוע
    יחסי אנוש מעולים.
    - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    אחריות ומחויבות גבוהה.
    - יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות.

    יתרון:
    ניסיון במכירות בתחום ציוד רפואי.
    הבנה בסיסית בתחום הציוד הרפואי.
    ניסיון בעבודה עם מערכות CRM.

    היקף משרה ושעות עבודה:
    משרה מלאה
    ימים א`-ה`
    שעות עבודה: 08:30-17:00
    אפשרות למשרת אם

    אנו מציעים:
    עבודה בתחום מציל חיים.
    שכר בסיס + בונוסים אטרקטיביים.
    תנאים סוציאליים לפי החוק.
    סביבת עבודה מקצועית ודינמית.
    אפשרויות קידום.
    הכשרה מקצועית מקיפה.
    צוות תומך ומגבש.

    050-8290556, 077-2372201

  • חיפה והצפון
    למפעל גדול ויציב דרוש/ה הנדסאי/ת מכשור ובקרה.
    תיאור התפקיד:

    טיפול במערך הבקרה ברצפת הייצור, פיתוח מערכות אוטומציה, תמיכה ברצפת הייצור במתן מענה לתקלות.
    שיפור מערכות קיימות. אפיון תהליכי אוטומציה ובניית מסמכי תיאור פעולת מערכת ( תפ`מ).
    הרצת מערכות בשטח.
    שיתוף פעולה עם מגוון מחלקות: רכש טכני, אחזקה, בקרת איכות וממונה בטיחות.
    עבודה מול מחלקות ייצור ואריזה. בממשק עם טכנאים וחשמלאים.
    מתן מענה לתקלות במסגרת אסקלציה מתוך מחלקת אחזקה.
    תמיכה בפרויקטים, אפיון, כתיבה ותכנות מערכות בקרה.
    שדרוג מערכות קיימות.
    עבודה מול ספקים חיצוניים.

    כישורים נדרשים:

    מהנדס.ת/הנדסאי.ת מחשוב ובקרה – חובה.
    ניסיון בעולם התעשייה כשנה/שנתיים – חובה.
    רישיון חשמלאי ראשי/מוסמך – חובה.
    ניסיון בעבודה עם בקרים מתוכנתים: AB, SIEMENS, OMRON,UNITRONICS. ניסיון בפיתוח מערכות HMI, בתכנות ואיתור תקלות בקרה ותקשורת.
    תפעול ציודי מכשור ובקרה שונים.
    ידע והבנה בפרוטוקולי תקשורת בתחום הבקרה.
    יכולת עבודה בסביבה פרוייקטלית תחת לחץ זמנים תוך כדי תמיכה בייצור.
    שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית - חובה (עבודה עם ספקים מחו`ל).

    שכר ותנאים מעולי

  • חיפה והצפון
    לחברת ביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו`ל דרושים/ות נציגי/ות שרות לקוחות. התפקיד כולל  •    מתן מענה וסיוע טלפוני ללקוחות החברה בעת אירוע בזמן שהות הלקוח בחו`ל. •    הטענת כרטיס פספורטכארד ללקוחות עקב מקרה רפואי או עיכוב כבודה. •    מתן מידע ללקוחות בענייני פוליסה, תביעות ומידע כללי.  •    ממשק והתנהלות מול הלקוחות במספר ערוצי מדיה שונים (צ`ט אונליין, אימיילים ובטלפון) •    התנהלות מול גורמים רפואיים וספקים נוספים  דרישות – חובה •    בעל/ת רמת שירות גבוהה , אדיבות וסבלנות. •    בגרות, יכולת הכלה ואמפתיה. •    נכונות 4-5 משמרות (כולל לילות ושישי / שבת). •    אנגלית ברמה טובה- חובה. דרישות – יתרון  •    ניסיון קודם בתחום שירות לקוחות – יתרון משמעותי   •    יתרון לבעלי/ות שפות נוספות  שכר ותנאים מעולים למתאימים!!! עובדים המצטרפים אלינו נהנים מ:   ? מימון של ביטוח רפואי פרטי ? הנחה בביטוח נסיעות לחו`ל לעובד ולמשפחתו ? ארוחות במימון מלא ? אירועי רווחה מגוונים ומעניינים – ימי גיבוש, ערבי צוות, נופש חברהבארץ ובחו`ל, חמישי שמח ? אופציות קידום מגוונות     

  • חיפה והצפון
    למפעל בחיפה דרוש/ה פלנר/ית תפ`י:

    תיאור התפקיד:
    o הכנת תוכניות ייצור יומית ושבועית וקביעת סדר עדיפויות, בהתאם להזמנות לקוחות, תאריכי אספקה ותעדופי שיווק
    o תיאום ותזמון של משאבי הייצור (כוח אדם, מכונות, חומרי גלם) לאופטימיזציה של תהליכי העבודה
    o ניתוח קיבולות ועומסים בתחנות העבודה השונות ותכנון בהתאם
    o אחריות על זמינות החומר מהמחסנים השונים לטובת רציפות בתכנית העבודה
    o ריכוז הזמנות לליקוט ולייצור למיקסום היעילות התפעולית
    o תכנון ביצוע פרויקטים (של לקוחות) ולוחות זמנים
    o ניטור ובקרה של תהליכי הייצור וההתאמות בהתאם להתחייבות מול הלקוחות
    o זיהוי צווארי בקבוק והצעת פתרונות לשיפור יעילות הייצור
    o בקרה על הגעת השלמות סחורה מול התאריכים המשוערים(רכש מקומי, השלמות מחנויות וכו`)
    o מענה למחלקת השיווק ופרויקטים על סטטוס הזמנות, תלונות לקוח ,לוחות זמנים ותעדוף הזמנות
    o ניתוח נתוני ייצור והפקת דוחות ביצועים
    o תכנון ותזמון עבודות המבוצעות על ידי קבלני משנה בייצור
    o מעקב אחר ביצועי קבלני המשנה בייצור ועמידה בלוחות זמנים
    `o ניהול ועדכון מידע במערכות ה-ERP של החברה , תחזוקת תשתיות
    o שיפור תהליכי זרימת המידע במ

  • חיפה והצפון
    למפעל בתחום ההגיינה דרוש/ה טכנאי/ת מכונות בייצור  תיאור התפקיד: אחריות לטיפול בתקלות ותקינות מכונות הייצור ביצוע אחזקת מנע למכונות הייצור ביצוע הסבות למכונות בייצור - בהתאם לדרישת התפ`י כפיפות למנהל האחזקה עבודה בשלוש משמרות כישורים נדרשים: ניסיון מעשי באחזקה בתעשייה – יתרון משמעותי!! ידע במסגרות כללית, עיבוד שבבי – יתרון בוגר/ת ביה`ס מקצועי והכשרות מקצועיות בתחום המכונות – יתרון ערנות, אחריות ויסודיות מוטיבציה ורצון להצליח יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות שכר: שכר ותנאים מעולים  - בהתאם לכישורים ולניסיון. למה כדאי לעבוד אצלנו? *מערך הסעים- חיפה, פרדס חנה, אור עקיבא, חדרה, אולגה, נתניה, דליית אל כרמל, עספיא, אום אל-פחם, חריש, יקנעם, קריות וטירת הכרמל (בחלק מהמשמרות) *תוספת אחוזי משמרות - משמרת צהריים – תוספת של 25%, משמרת לילה – תוספת של 45% *רווחה עשירה- נופש חברה, אירוע חברה, גיבושים מפעליים, גיבושי צוות, הוקרות, מצטיינים, מדיניות עדכוני שכר סדורים, מתנות ואירועים. *2 ארוחות ביום. *קיימת מדיניות קרן השתלמות סדורה לפי תפקידים. *הכשרה וחניכה אישית ומקצועית *סביבת עבודה ממוזגת ונעימה

  • חיפה והצפון
    למפעל מוביל בתחום ההגיינה דרוש/ה חשמלאי/ת  תיאור התפקיד: אחזקה שוטפת ברמה גבוהה של ציוד החשמל היענות לקריאות תקלה ביצוע אחזקה וטיפול בתקלות ברמה מקצועית גבוהה הקפדה על כללי בטיחות בעבודה יכולת קריאה ותיעוד בדיקה מתמדת על רמת מלאי חלפים ודיווח על שימוש בחלקי חילוף. כישורים נדרשים: חשמלאי מוסמך –בעל רישיון השכלה פורמאלית בחשמל: הנדסאי/מהנדס חשמל יכולת עבודה בצוות הבנת תהליכים ויכולת לאתר תקלות יסודיות תוך הקפדה על ביצועים ברמה גבוהה יכולת להבין שרטוטי ותוכניות חשמל. ידע בסיסי באנגלית יכולת להבין חומר מקצועי תודעת שירות גבוהה ונועם הליכות. השתלמויות בתחום הבקרים ואלקטרוניקה בסיסית – יתרון זמינות למשרה מלאה/משמרות + שעות נוספות ע”פ צורך שכר: שכר ותנאים מעולים- בהתאם לכישורים ולניסיון. למה כדאי לעבוד אצלנו? *תוספת אחוזי משמרות - משמרת צהריים – תוספת של 25%, משמרת לילה – תוספת של 45% *רווחה עשירה- נופש חברה, אירוע חברה, גיבושים מפעליים, גיבושי צוות, הוקרות, מצטיינים, מדיניות עדכוני שכר סדורים, מתנות ואירועים. *2 ארוחות ביום. *קיימת מדיניות קרן השתלמות סדורה לפי תפקידים. *הכשרה וחניכה אישית

  • חיפה והצפון
    למפעל מוביל בתחום ההיגיינה דרוש/ה  מפעיל/ה מכונה בייצור  תיאור התפקיד: עבודה על מכונות ייצור רוב העבודה מתבצעת בעמידה ביצוע ביקורת בתהליך מענה לתקלות בסיסיות במכונה כישורים נדרשים: יכולת עבודה בצוות תוך אחריות אישית כשירות לעבודה פיזית ניסיון בעבודה במפעל והיכרות עם רצפת ייצור עברית ברמה בסיסית זמינות לעבודה במשמרות ושעות נוספות במידת הצורך שכר: שכר ותנאים מעולים למתאימים למה כדאי לעבוד אצלנו? *מערך הסעים- חיפה, פרדס חנה, אור עקיבא, חדרה, אולגה, נתניה, דליית אל כרמל, עספיא, אום אל-פחם, חריש, יקנעם, קריות וטירת הכרמל (בחלק מהמשמרות) *תוספת אחוזי משמרות - משמרת צהריים – תוספת של 25%, משמרת לילה – תוספת של 45% *רווחה עשירה- נופש חברה, אירוע חברה, גיבושים מפעליים, גיבושי צוות, הוקרות, מצטיינים, מדיניות עדכוני שכר סדורים, מתנות ואירועים. *2 ארוחות ביום. *קיימת מדיניות קרן השתלמות סדורה לפי תפקידים. *הכשרה וחניכה אישית ומקצועית *סביבת עבודה ממוזגת ונעימה. ב ה צ ל ח ה ! ! !

  • חיפה והצפון
    לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה מבקר/ת טיב הבטחת איכות

    מטרת התפקיד:
    o ביצוע ביקורות במחלקות הייצור.
    o ניהול בדיקות ושחרור של חומרי גלם, חומרים בתהליך ומוצרים סופיים.

    אחריות עיקרית:
    o ביצוע מבדקים יומיים על איכות ו-GMP במחלקות הייצור.
    o עבודה לפי נהלי איכות, בטיחות ואיכות הסביבה.
    o איסוף ורישום יומי של מוצרים לבדיקה במעבדה המרכזית.
    o ניהול וביצוע תוכנית ביקורת קבלה לחומרי גלם.
    o עצירת ייצור ודיווח על חששות לפגיעה באיכות המוצר או בטיחות הצרכן.
    o ליווי ואישור ניקיונות במחלקות הייצור.
    o ביצוע דיגומים למוצרים במחסנים חיצוניים ודיגום סביבתי באתר.

    דרישות לתפקיד:
    השכלה:
    o טכנאי מעבדה, הנדסאי כימיה/ביולוגיה או תואר ראשון במדעי החיים.
    o ניסיון של 5 שנים בתחום בקרת איכות או עבודה במעבדות.
    o ידע בסיסי בכימיה/מיקרוביולוגיה.
    o ידע בסיסי בכימיה/ מיקרוביולוגיה וכישורי מחשב.
    o תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודת צוות.

    משמרות בוקר בלבד ימים א`-ה`


  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי דרוש/ה נציג/ה - מענה לפניות רופאים עצמאים
    מוקד הכספים
    תכולת התפקיד
    1. מענה ותמיכה לרופאים בהבנת השינויים שחלו בתשלום בעקבות השינויים במערכת הרופאים החדשה
    2. אחריות לביצוע תיעוד ומעקב על כל פנייה, להשלמת המידע וסגירת מעגל טיפול מיטבי לרופא/פונה פנימי
    3. ייזום שיחות עם רופאים בהתאם להנחיות
    4. תמיכה ומתן מענה מקצועי לפניות ושאלות מאחראים על רופאים עצמאים במחוזות
    5. עבודה בממשקים מול גורמים מקצועיים
    6. תיעוד המידע במערכות הממוחשבות של מאוחדת
    7. סיוע בביצוע משימות נוספות בתחומה/ו, בתיאום עם הממונה
    8. דיווח שוטף לממונה
    כישורים נדרשים:
    דרישות סף
    השכלה
    ` תעודת בגרות / מכינה קדם אקדמאית / תעודת סיום סמינר לבנות / 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות / חשבות שכר / כלכלן

    יתרון
    ` תואר ראשון
    ` ניסיון בשירות לקוחות / כנציג/ת שרות
    ` ניסיון עבודה בתחום חשבות שכר
    ` ניסיון עבודה ב-SAP
    ` היכרות וידע עם ונהלי מערכת הבריאות, לרבות נהלי שרות נוספים



  • מרכז - גוש דן
    לחברה גדולה בתחום התחבורה דרוש/ה מנהל/ת תחום ביצוע
    מיקום: חולון

    במסגרת התפקיד:
    • ניהול וקידום שלב הביצוע בפרויקט הרכבת הקלה נופית והפרויקטים המתממשקים לרבות :
    • ניהול כולל של התארגנות לביצוע העבודות
    • אינטגרציה של כלל הגופים המעורבים בפרויקט בהיבטי הביצוע
    • ניהול ובקרת כלל הגופים העובדים על המקטע – חברת הניהול, מנהלי מקטעים, מתכננים
    ויועצים, קבלנים, זכיין, רשויות וכו`.
    • ניהול ובקרת כלל תהליכי הביצוע לרבות עבודות העתקת תשתיות, הפקעות וקידום זמינות.
    • מעקב אחר עמידה ביעדים.
    • ליווי ומעקב אחר הביצוע בשטח.
    • בקרת לוחות זמנים ותקציבים.
    • טיפול בחשבונות ספקים ויועצים והוראות שינוי עבור קבלנים, חברות ניהול המקטעים,
    חברות תשתית וכו`
    • סיוע למנהל האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה ביעדים.

    דרישות:
    • תואר ראשון בהנדסה, יתרון משמעותי להנדסה אזרחית.
    • ניסיון של 6 שנים בניהול הביצוע ופיקוח בפרויקטי הנדסה אזרחית בהיקפים גדולים.
    • ניסיון של 3 שנים בניהול ביצוע פרויקטי תשתיות במגזר הציבורי או כנותן/ת שירות לחברות אלה.
    • ניסיון בניהול צוותי תכנון ויועצים מקצועיים.
    • ניהול פרויקטי תשתית מטעם

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בשפלה
    דרוש\ה מנהל\ת מפעילי ציוד מכני הנדסי
    עבודה במשמרות

    -ביצוע עבודות במסילות באמצעות הכלים המכאניים, על פי תוכנית עבודה וצרכי הארגון ובהתאם להוראות תחזוקה והפעלת הציוד, נהלי בטיחות .
    -יישום תוכנית עבודה בתחום וביצוע עבודות על הכלים המכנים ע`פ הוראות יצרן והנחיות החברה
    -הכנת הכלי ובדיקתו לפני תחילת עבודה.
    -הפעלת והכרת מערכות אלקטרוניות, פנאומטיות, הידראוליות ולייזר של מכונות הידוק וכדומה
    -הכרה ותפעול מערכת לאיתור תקלות Troubleshooting
    -הכנסת נתוני מודדים, וגיאומטרית מסילה, במערכת מחשוב של מכונות ההידוק ALC.
    -נהיגה בכלי הצמ`ה, עבודת אחזקה, תיקון ושיפוץ כלי הצמ`ה בשטח ובמוסכים בהתאם לנהלים ו / או להוראות היצרן

    דרישות:
    הנדסאי\ת מכונות / חשמל
    ניסיון של שנה לפחות בהפעלה \ תחזוקה של ציוד מכאני

    יתרונות
    רישיון נהיגה בתוקף בכלי הצמ`ה
    יכולת קריאת שרטוטים טכניים
    שליטה באנגלית טכנית

    דרישות נוספות
    נכונות לעבודה במשרות ובשעות לא שגרתיות
    נכונות לעובדה פיזית מאומצת בתנאי השטח
    נכונות לעבודה בכל הארץ
    לפרטים נוספים יש לחייג למספר 077-2371203

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול במרכז דרוש\ה מזכיר\ה
    ` קבלת הקהל המוזמן לרופא/ למכון, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול
    ` ניהול איזור ההמתנה למטפלים ולרופאים תוך זיהוי מקרים דחופים.
    ` מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטח ובתיאום עם המטפלים
    ` מתן מידע לגבי המשך טיפול והכוונה להשלמת בדיקות וטיפולים לפי כרטיס הבריאות של החבר והמלצות המטפלים.
    ` מתן שירות לרופאים ומטפלים וסיוע בכל פעילות אדמיניסטרטיבית נדרשת.
    ` עליה לשמור על סודיות רפואית ופרטיות בעת מתן שירות ואחריו.
    ` עליה לנהל את היומנים של המטפלים והרופאים לצמצום NO SHOW בתיאום עם המטפלים והרופאים ובינם לבין המטופלים.
    ` עבודה לפי הנחיות תהליכים ודגשים של היחידה בה היא מועסקת.
    דרישות-
    תעודת בגרות - חובה
    - רמה אישית נאותה, יכולת לימוד עצמאית
    - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    - יכולת ביטוי טובה בכתב ובע`פ
    - ערנות לפרטים, יסודיות שיטתיות
    - ארגון וסדר
    - יכולת תיעדוף תוך שיקול דעת ענייני
    - חריצות, משימתיות
    - יוזמתיות, `ראש גדול`


  • באר שבע והדרום
    לחברת תיירות באשקלון דרוש/ה עובד/ת תפעול ואופרציה.

    מהות התפקיד:
    השתלבות במחלקת אופרציה תיירות יוצאת
    עבודת תפעול/בק אופיס
    עבודה מרובת ממשקים הכוללת מערכות מרובות
    עבודה מול ספקים בחו`ל.
    משרה מלאה
    עבודה בימי שישי לסירוגין - תגמול שעות נוספות בהתאם
    התפקיד כולל כוננות 24/7 לשבוע בחודש - תגמול בנפרד בהתאם

    דרישות:
    אוריינטציה מיחשובית גבוהה, יכולת קליטה מהירה של מערכות ותוכנות
    יכולת למידה מהירה והבנת תהליכים מורכבים.
    כושר ביטוי בכתב ובע`פ (עברית ואנגלית)
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    יכולת עבודה תחת לחץ.
    אנגלית ברמה גבוהה- יכולת התנסחות בכתב מול ספקים
    ידע וניסיון בעבודה על תוכנות הOFFICE. לרבות EXCEL
    יכולת עבודה מול ממשקים רבים.
    ניסיון בענף התיירות- יתרון משמעותי!
    ידע וניסיון קודם על מערכות סייבר, אמדאוס ואודיסאה- יתרון משמעותי!

    לפרטים נוספים שלחו קורות חיים לכתובת: CV96@TIGBUR.CO.IL
    או התקשרו למספר: 077-237-4600


  • באר שבע והדרום
    למפעל מזון מוביל בקרית גת
    דרוש/ה מבקר/ת איכות
    פרופיל משרה:
    אחריות על החדרת מודעות האיכות לציבור העובדים.
    סיוע לטכנולוגי האיכות המחלקתיים בבקרה על הפעילויות השונות.
    אימות וטיוב טפסים.
    ביצוע בקרה שוטפת על רמת היגיינה וGMP.
    ביצוע בדיקות איכות בשטח ובמעבדה על פי תוכנית הדיגום ודיווח במערכת הגלוב.
    שחרור/פסילת מוצר בתהליך הייצור.
    אחריות על דיווח ומעקב אחר בעיות איכות חומרי גלם, מוצר התהליך ומוצר סופי.
    השתתפות בישיבות בוקר DOR ודיווח מדדי איכות.
    עצירת עבודה וחסימת מוצר בתהליך במקרה של אי התאמה ודיווח לגורמים הרלבנטיים.
    הדרכות איכות וליווי עובדים ומנהלים בשטח.
    דרישות התפקיד:
    ניסיון בעבודה עם יישומי OFFICE
    עברית ברמה גבוהה
    טכנאי/ת / הנדסאי/ת כימיה/ביולוגיה- יתרון
    ניסיון קודם כלבורנט/ית / מבקר/ת טיב/איכות - יתרון משמעותי

    שעות עבודה - משמרות
    ` בוקר - ימים א`-ד` 06:30-15:36 , יום ה` 06:30-14:36
    ` צהרים - 15:30-23:36
    ` לילה - 23:00-06:36
    ` ימי שישי ושעות נוספות - בהתאם לצורך

    ניידות - הסעות/ הגעה עצמית


    לפרטים נוספים 077-2374600


  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחומה באזור פתח תקווה
    דרוש/ה מפעיל/ת GIS ו- CAD

    הגדרת התפקיד (תחומי פעילות ואחריות):
    א. שרטוט ועדכון מפות/תכנית בינוי/היתרים בהתאם לפורמט אחיד.
    ב. ביצוע חישובי שטחים.
    ג. הכנת תיקונים למפות
    ד. קליטה, בקרה, הטמעה של מיפוי ותוצרי תכנון במאגרי המידע
    ה. קבלת מדידות - הזנה במערכת צבאית
    ו. העברת סטטוס תקינות למודד

    דרישות תפקיד:

    ` הנדסאי/ת אדריכלות/ בנין
    או
    ` בוגר/ת מגמת אדריכלות תיכונית.
    או
    ` בעל/ת תעודת שרטט
    או
    ` סטודנט/ית לאדריכלות שלמד/ה קורס AutoCAD במסגרת לימודיו
    או
    ` אדריכל/ית / אדריכל/ית נוף / מהנדס/ת בנין /מכונות
    וגם:
    ` בוגר/ת קורס GIS אזרחי/ צבאי
    או
    ` בוגר/ת קורס עבודה משולבת בין CAD ו- GIS
    או
    ` סטודנט/ת אשר למד קורס GIS במסגרת לימודיו האקדמאיים
    דרישת חובה!
    ` ניסיון מצטבר של 36 חודשים בעבודה ב-GIS ו- AutoCAD,
    מתוכם לפחות 12 חודשים בשרטוט ב- AutoCADוגם לפחות 12 חודשי ניסיון בעבודה ב-GIS
    ` שליטה בתוכנות OFFICE
    ` שליטה מלאה בתוכנת CAD וגם ARCGIS/ GISPRO

    ` יתרון: עבודה עם מפרטי שרטוט מבא`ת
    ` יתרון: עבודה במערכות SAP
    ` יתרון: שליטה בתוכנת REVIT
    ` יתרו

  • באר שבע והדרום
    לחברה מובילה באשדוד
    מנהל/ת תיק לקוח
    תיאור התפקיד:
    ` טיפול בהזמנת לקוח מקצה לקצה
    ` טיפול בפניות הלקוחות , הובלת שיחות שבועיות, עדכון הלקוח על אספקות הכוללים לעיתים עדכונים על דחיות/הקדמות שינויים
    ` יכולת התמודדות עם לחץ , ממשקים מאתגרים, קונפליקט בקבלה והעברת המידע בין המפעל ללקוח
    ` יכולת עבודה בצוות ובשיתוף פעולה תוך כדי רתימת הממשקים הרלוונטיים
    ` טיפול בהחזרות ציוד ובזיכויים
    ` טיפול בתלונות לקוח
    ` יכולת לתת מענה וברמת שרות גבוהה
    ` יכולת הנעת ממשקים לוגיסטיקה, איכות, מחסנים, רכש
    ` יכולת לזהות בעיה בזמן ולמצוא פתרון על הצד הטוב ביותר .
    ` יכולת התמודדות עם שינויים
    ` עבודה על מערכת SAP ומערכות פנימיות INTELEX, BI
    דרישות התפקיד:
    ` תואר ראשון בתעשייה וניהול, לוגיסטיקה
    ` ניסיון בחברה גלובלית.
    ` ניסיון בשרשרת אספקה יתרון
    ניסיון קודם :
    ` עבודה ב SAP - יתרון
    ` 1-3 שנים בחברה תעשייתית גלובלית
    ` יכולת לבצע שיפור מתמיד
    ` אנגלית דיבור , כתיבה , קריאה - חובה

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמאי באיזור השרון דרוש/ה יועצים/ות לימודים
    משרה מלאה

    תיאור התפקיד:
    -מענה לפונים המתעניינים בלימודים - והצעת תוכניות הלימודים במכללה.
    -מתן שירות מהיר, אדיב ואמין לפניות טלפוניות המתקבלות במרכז הרישום והייעוץ .
    -איתור צרכיו של המועמד/הסטודנט הפוטנציאלי המתקשר - להציע לו אפשרויות תואמות ולהנחותו בהתאם.
    -לתאם לסטודנט הפוטנציאלי פגישה עם יועץ או גורם מקצועי אחר במכללה על מנת לאפשר לסטודנט הפוטנציאלי את בחירת האפשרות הטובה ביותר.
    -לוודא כי פגישת הייעוץ התקיימה - וקבלת משוב.
    -ליווי תהליך ההתקשרות עם המועמד מתחילתו ועד סופו.
    -מעקב אחר תהליך ההרשמה של המועמד למכללה החל מפנייתו הטלפונית הגשת מועמדותו ועד קבלתו כסטודנט.
    -השתתפות באירועים שיווקיים במכללה.

    דרישות התפקיד:
    השכלה אקדמית - יתרון משמעותי
    שליטה מעולה בשפה העברית - בעל פה ובכתב.
    כושר ביטוי גבוה בע`פ ובכתב.
    אוריינטציה מכירתית/שיווקית.
    שליטה ביישומי ה - OFFICE.
    יכולת עבודה בצוות, תקשורת בינאישית טובה, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
    הישגיות ועמידה ביעדים.

  • מרכז - גוש דן
    לארגון מוביל דרוש/ה איש/אשת סיסטם.
    משרה מלאה : א` - ה`
    מיקום: ראש העין

    תיאור התפקיד:
    הובלת פרויקטים בתחום הסיסטם.
    פתרון תקלות טכניות.

    דרישות:
    עצמאות בעבודה חובה!
    נסיון כאיש סיסטם יחיד בחברה חובה!
    ניסיון של 1-2 שנים בניהול ותחזוקה של מערכות סיסטם.
    ניסיון בניהול רשת ותחנות עבודה מבוססות מיקרוסופט
    יתרון לידע ונסיון בכתיבת PowerShell Scripts.
    ניסיון עבודה בתפעול, הקמה ותחזוקה של שרתים פיזסיים ווירטואליים מבוססים Hyper-V On Hyper-V Cluster.
    ניסיון עבודה עם +Office 2021 ו
    microsoft Windows 10/11
    ניסיון ועבודה עם Active Directory, Group Policy, Exchange 2019, SCCM, Print Server רוצי ידע בגרסה 2019 ו 2022.
    ניסיון ועבודה עם מערכות אחסון וגיבויים, יתרון לידע ב HP Nimble, Veeam, Windows File History.
    ניסיון ועבודה עם שרתי לינוקס Ubuntu, Alpine והגדרת שירותים כגון SSH, NGINX, Local Firewall, DNS.
    ניסיון עבודה בתפעול, הקמה ותחזוקה של Windows Remote Desktop Services.
    הפצת עדכונים וניהול אפליקציות בתחנות באמצעות SCCM.
    ניסיון בהובלת פרויקטים בתחום הסיסטם.
    עבודה בצוות, בעל/ת תודעת שירות גבוהה עם יח

  • חיפה והצפון
    למפעל גדול ומוביל בתחומו דרוש/ה טכנאי/ת קירור תיאור התפקיד תחזוקה מונעת ותחזוקת שבר של מערכות המיזוג והקירור התעשייתיים בהתאם לתוכנית העבודה, אבחון וטיפול בתקלות בצ`ילרים, משאבות, ברזים ומדחסי אמוניה.  תחומי אחריות ` איתור התקלות במערכות הקירור ומיזוג האוויר. ` מתן פתרונות לתקלות שבר במערכת ` שיפוץ מערכות- החלפת מסננים וטיפול במזגנים ` טיפול מונע למערכות מיזוג האוויר לקיץ ולחורף ` רישום ומעקב אחרי פרמטרים בעבודה ` עבודה בהתאם להנחיות משרד העבודה. ` הקפדה על נהלי היגיינה וסניטציה ועבודה בהתאם לדרישות איכות ובטיחות מזון ` עבודה ע`פ תקני ונהלי איכות סביבה הנהוגים במפעל דרישות: o תעודת טכנאי מיזוג אוויר/הנדסאי (תעודת חשמלאי מוסמך יתרון) o ניסיון קודם בתחזוקת מערכות קירור ומ`א תעשייתיות o אנגלית טכנית ברמה טובה שכר ותנאים מעולים משרה מלאה 8:00-17:00 + שעות נוספות שישי לסירוגין. כוננות- למענה בשעות לא שיגרתיות

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה דרוש\ה מרכז\ת תחום רכש בינלאומי

    מקום העבודה: לוד

    ימי עבודה בשבוע: א- ה
    שעות עבודה: 8 שעות עבודה


    תיאור התפקיד:
    -ניהול פעילות מכרזים והתקשרויות, משלב זיהוי הצרכים ועד שלב ניהול החוזה, בהתאם לחוקים, תקנות ונוהלי החברה
    -ניהול פעילות מכרזים והתקשרויות בתחום התקשרויות בינ`ל בתחומי שירותים, טובים , עבודות קבלניות , יועצים ומחשוב

    דרישות :
    -תואר אקדמי
    נ-יסיון בכתיבת מסמכים משפטיים ו/או מסחריים
    -ניסיון בעבודה עם יישומי OFFICE
    נדרשת אנגלית ברמה גבוהה.

    דרישות המהוות יתרון :
    -תואר אקדמי בתחומים: כלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות/ לוגיסטיקה/ משפטים/ תעשיה וניהול
    -ניסיון בהכנת מכרזים בהתאם לחוק חובת המכרזים, תשנ`ב- 1992 ותקנותיו
    -ניסיון בביצוע התקשרויות תחת חוק חובת מכרזים בתחום התחבורה או תשתיו ת
    -ידע בעבודה ב SAP

    דרישות נוספות לתפקיד :
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה בשפה העברית- ברמה גבוהה
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה בשפה האנגלית- ברמה גבוה ה

    לפרטים נוספים חייגו 077-2371203
    אפשר לשלוח קורות חיים למייל rotem.sason@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמי מוביל דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למכון למדיניות ואסטרטגיה
    מיקום: הרצליה
    משרה מלאה: 09-17+ זמינות לפי צורך בנייד מעבר לשעות העבודה

    תיאור התפקיד:
    * ניהול יומנים מורכבים ותיאומי פגישות מול גורמי ממשל וביטחון בכירים בארץ ובחו`ל.
    * ניהול תכתובות עם גורמים בכירים מהארץ ומחו`ל.
    * תיאום נסיעות חו״ל.
    * סיוע בפרויקטים של המכון.
    *ליווי ותמיכה בהכנות הנדרשות לכנסים.

    כישורים נדרשים:
    *ניסיון קודם בניהול לשכה ובניהול יומנים
    * יכולת תכנון ותיעדוף, עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
    * יסודיות, דייקנות ומקצועיות, סדר וארגון בשיטות העבודה ותשומת לב לפרטים.
    * יכולות מחשב גבוהות, אופיס ברמה גבוהה מאוד.
    * תודעת שירות גבוהה מאד, דיסקרטיות, יחסי אנוש מצוינים, לויאליות ומסירות.
    * יכולת ביטוי גבוהה בע`פ ובכתב.
    * אנגלית ברמה טובה מאד (עבודה מול גורמים בכירים בחו`ל).
    *ראייה ורגישות מערכתית.
    * עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון.
    *תואר ראשון בתחומי מדעי המדינה - יתרון.
    *בתקופות עומס - נדרשת גמישות ומוכנות לשעות נוספות.


  • באר שבע והדרום
    לגוף ציבורי באילת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת בינוי:
    תיאור התפקיד -הגדרות מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה:
    השתתפות בצוותי תכנון פרוגרמה למוסדות ציבור.
    ליווי אגף התכנון בתהליכי תכנון מוסדות ציבור מתכנון מוקדם ועד מכרז לרבות תהליכי ייזום וקדם התכנון, תהליכי תכנון מוקדם,
    ליווי תהליכי תכנון סטטוטורי ורישוי במסגרת הקמת מוסדות ציבור.
    פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה:
    ניהול תאום תשתיות בהקמת מוסדות ציבור.
    תכנון וליווי הכנת מכרזים לקראת ביצוע.
    בקרת תהליכי בניה של מוסדות ציבור המנוהלים ע`י גורמי חוץ לרבות ניהול ופיקוח על הביצוע, ניהול תהליך המסירה לאחריות העירייה וריכוז תהליך בקרת איכות.
    ניהול פרויקטים המבוצעים ע`י מינהל ההנדסה בתחום מוסדות ציבור לרבות ניהול והפעלת הצוות המקצועי בפרויקט, ניהול שוטף של ההתקשרויות המקצועיות הנדרשות לביצוע המשימות, בקרת חשבונות מתכננים, קבלנים וספקים, ניהול ובקרת התשומות במסגרת הפרויקט: ייזום, תכנון, ביצוע, מסירה, בדק.
    ניהול צוות העובדים במחלקה, תכנית העבודה, חלוקת משימות, בקרה על ביצוע
    השכלה -בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע`י המל`ג או שקיבל

  • אילת והסביבה
    למוסד ממשלתי באילת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת חשמל וממונה אנרגיה:
    תיאור התפקיד - גיבוש, התוויה וביצוע מדיניות העירייה בתחום אנרגיה, מיזוג אויר ותאורה.
    ניהול מערך תאורת חוץ ורשת חשמל.
    ניהול מערכות אנרגיה במבנים (מיזוג, תאורה וחשמל) משלב ההנחיות ועד להעברת המתקנים לאחזקה שוטפת.
    תכניות עבודה תקופתיות להחלפה ושיפוץ מערכות במבנים.
    אחריות על שמירת חוקי תקנות מקורות האנרגיה ואכיפתם.
    ייצוג מול חברת החשמל ברמה המקצועית והפרוצדורלית.
    ניהול מערך חיוב וגביית כספים.
    תמיכה וליווי פרויקטים לניהול אנרגיה כולל הנחייה מקצועית של אנשי תחזוקה.
    ממשקי עבודה מרובים.
    ניהול עובדים ופיקוח על קבלנים וכל משימה אחרת שתוטל ע`י הממונים.
    דרישות התפקיד:
    השכלה -בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה,
    או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ,
    בהנדסת חשמל או הנדסאי בעל רישום בפנקס המהנדסים/הנדסאים במדור חשמל .
    או טכנאי/ת חשמל רשום בעל/ת תעודת הסמכה של מה`ט בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים במוסמכים, התשע`ג-2012.
    ממונה אנרגיה בהתאם לתקנות מקורות האנרגיה או לחילופין התחייבות לסיים קורס ממונה תוך

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחום התחבורה דרוש/ה מנהל/ת יחידת הנדסת איתות
    מיקום העבודה : חיפה
    חטיבה : פיתוח
    אגף : מנהלת איתות וטכנולוגיה

    משרה מלאה א-ה ,
    9 שעות ביום

    תיאור התפקיד :
    -ניהול תהליכי תכנון וקבלת החלטות בפרוייקטים.
    -תכנון מערכות איתות חשמלי, אלקטרוני ומחסומים אוטומטיים, כולל שלבי ביצוע, אפיונים תפעוליים וסוג המערכות.
    -קביעת הנחיות, הגדרת תנאים והוראות לתכנון מערכות איתות.
    -תכנון מתקני מחסום, הגדרת תנאים לפעילות המחסומים.
    -תכנון התאמת מערכות איתות לחישמול.
    -תכנון שילוב מחסומים במערך האיתות האלקטרוני והחשמלי.

    דרישות סף -
    -מהנדס/ת חשמל/ אלקטרוניקה
    -ניסיון של 5 שנים לפחות בתכנון וביצוע מערכות איתות ומחסומים או מערכות שליטה ובקרה
    -ניסון של שנתיים לפחות בניהול עובדים
    -ניסיון בעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
    -כושר ביטוי בעברית בכתב ובע`פ ברמה גבוהה
    -שליטה באנגלית טכנית
    -בעל/ת ניסיון בתוכנות: Office, Designer, Autocad, SAP.

    יתרונות:
    -ידע בתחום הנדסת רכבות
    -תואר שני בהנדסת חשמל / אלקטרוניקה

    ניתן לשלוח קורות חיים למייל rotem.sason@tigbur.com
    לפרטים נוספים חייגו 077-2371203

  • חיפה והצפון
    לחברה תעשייתית יציבה ומתקדמת בקצרין
    דרוש/ה חשמלאי/ת מנוסה לתחזוקה שוטפת ותפעול מערכות חשמל במפעל.

    תחומי אחריות:
    תחזוקה שוטפת של מערכות חשמל במפעל, כולל מערכות פיקוד ובקרה.
    טיפול בתקלות חשמל במכונות ייצור, איתור ותיקון בעיות טכניות בזמן אמת.
    ניתוח של בעיות ומתן פתרונות
    עבודה עם מערכות חכמות ובקרי PLC, כולל איתור תקלות ותכנות בסיסי.
    התקנה וחיווט של ציוד חדש, שדרוג מערכות קיימות ותמיכה בפרויקטים טכניים במפעל.
    תיעוד מקצועי של שינויים\תוספות בתחום החשמל .
    עבודה מול נהלי בטיחות ותקנות חשמל.

    דרישות התפקיד:
    רישיון חשמלאי מוסמך - חובה
    ניסיון מוכח של שנתיים לפחות כחשמלאי במפעל תעשייתי.
    ידע ושליטה בבקרים מתוכנתים
    יכולת עבודה עצמאית ויכולת פתרון בעיות.
    יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים
    נכונות לעבודה במשמרות ובשעות נוספות לפי הצורך.
    עבודה בימי שישי (לפחות פעמיים בחודש)
    נכונות לקריאות מיוחדות וטיפול בתקלות במידת הצורך בשעות לא שגרתיות
    יכולת עבודה תחת לחץ.




  • חיפה והצפון
    דרוש/ה מבקר/ת איכות מנוסה ומסור/ה למפעל מזון בקצרין
    התפקיד כולל פיקוח והבטחת איכות המוצרים בקווי הייצור, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות מזון ואיכות.

    תחומי אחריות עיקריים:
    ביצוע בדיקות איכות שגרתיות על מוצרי המזון בכל שלבי הייצור
    ניטור ותיעוד של פרמטרים קריטיים בתהליך הייצור
    זיהוי וטיפול בבעיות איכות ואי-התאמות בייצור
    הפעלת ציוד בדיקה ומכשירי מדידה שונים
    עבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים
    הכנת דוחות איכות

    דרישות התפקיד:
    תואר ראשון/ הנדסאי בהנדסת מזון, טכנולוגיית מזון, או תחום קרוב - יתרון
    ניסיון של שנתיים לפחות בבקרת איכות בתעשיית המזון - יתרון
    ידע בתהליכי ייצור מזון ובטיחות מזון
    דיוק, תשומת לב לפרטים ויכולת עבודה תחת לחץ
    כישורי תקשורת מצוינים ויכולת עבודה בצוות
    שליטה בעברית
    עבודה עם מערכת פריורטי- יתרון
    שליטה בתוכנות OFFICE - חובה

    משמרות: עבודה במשמרות בוקר 06:30-15:30, צהרים 15:30-23:30, לילה 23:30-06:30
    שישי במידת הצורך (06:30-12:00), מוצ`ש במידת הצורך 22:00-06:30


  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית בפתח תקווה דרוש/ה מהנדס/ת חשמל
    - קליטה ישירה כעובד/ת ממשלתי/ת מהיום הראשון
    - תנאים מעולים למתאימים/ות!

    ימי עבודה בשבוע:
    א-ה, במקרים חריגים תידרש נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
    שעות עבודה: 9 שעות עבודה.
    שכר: העסקה באמצעות חוזה אישי: קרן השתלמות, ימי חופשה, אחזקת רכב או רכב צמוד לבחירה וכו`...

    תיאור התפקיד:
    פיקוח על תהליכי תכנון משלב ייזום ועד העברה לביצוע של שינויים הנדסיים בתשתית החשמול (קיימת ועתידית) הנובעים מפרויקטים מקבילים שלהם ממשק עם החשמול, כגון: הפרדות מפלסיות, שינויים גיאומטריים במסילה, בניית תחנות נוסעים, הארכת רציפים וכו`...

    דרישות סף:
    מהנדס/ת חשמל
    ניסיון של שנה לפחות בתכנון בפרוייקטי תשתית ו/או בפיקוח על תהליכי תכנון בפרויקטי תשתית
    ניסיון בעבודה מול מתכננים / יועצים
    ניסיון בעבודה בתוכנות OFFICE

    יתרונות:
    ניסיון בבניית תכניות עבודה
    ניסיון עבודה בתוכנת MS-PROJECT

    כישורים הנדרשים לתפקיד:
    אנגלית בכתב ובע`פ ברמה טובה
    עברית בכתב ובע`פ ברמה גבוהה

    דרישות נוספות לתפקיד:
    נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי הצורך.

    לפרטים נוספים: 077-2374600

  • מרכז - גוש דן
    לחברת הייטק ביטחונית בפתח תקוה דרוש/ה הנדסאי במחלקת התפעול

    תיאור התפקיד:

    חברת אסטרונאוטיקס מפתחת מוצרים עבור התעשייה הצבאית, האווירית והתעופתית, כגון מחשבי משימה מוקשחים בעלי ביצועים גבוהים, תצוגות חכמות המבוססות על מעבדי גרפיקה מתקדמים וחיישני נתונים מעורבים ליישומים אוויריים.
    המועמד יצטרף לצוות ההנדסאים במחלקת הייצור ויבצע הגדרת בדיקות לכרטיסים ולרכיבים, אינטגרציה, כתיבות תכנה JTAG לבדיקת כרטיסים, ביצוע בדיקות וצריבות לכרטיסים אלקטרוניים, תיקון תקלות, ביצוע ATP` ניפוי באגים ותמיכה בתכניות השונות.
    דרישות התפקיד (השכלה , ניסיון, ידע):
    ` הנדסאי חשמל/ אלקטרוניקה - חובה
    ` ניסיון כהנדסאי דרג ב` (רמת כרטיסים) ודרג ד` (רמת רכיבים)- חובה
    ` ידע טכני וניסיון בקריאת שרטוטים חשמליים באנגלית - חובה
    ` נדרשת שליטה ביישומי מחשב OFFICE - חובה
    ` ניסיון באינטגרציה של מערכות אלקטרוניות מולטידסיפלנריות המשלבות ממשקים אנלוגיים ודיגיטליים- יתרון
    ` יכולת כתיבת פרוצדורות בדיקה - יתרון
    ` רקע בדיבוג מערכות ברמת LRU ו SRU (כולל דרג ד`) - יתרון
    ` ידע וניסיון שרטוט ועיצוב בORCAD - יתרון
    ` נכונות לעבודה מאומצת הכולל

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמי בשרון דרוש/ה רכז/ת במנהל סטודנטים
    מיקום: כפר-סבא
    משרה מלאה: 5 ימים בשבוע, 8.5 שעות ביום. (7.5 שעות משרת הורה).

    תיאור התפקיד:
    * מתן שירות מקצועי ואדיב לפניות הסטודנטים וסיוע בהרשמות.
    * אחראי/ת לביצוע כלל הפעילויות הנדרשות לרבות ניהול תיק סטודנט על כל היבטיו מכניסתו של הסטודנט/ית למנהל הסטודנטים ועד לקבלת התואר באו`פ.
    * איתור צרכי הסטודנט/ית ומתן מידע ייעוץ, הכוונה וליווי במהלך שנות לימודיו, תוך תיווך בין הסטודנטים לגורמים נוספים במכללה.
    * שימור הסטודנט ומניעת נשירה, מעקב אחר הסטודנט ומצבו הלימודי והכוונת הסטודנט לפי צרכיו הלימודיים לגורם המוסמך לתמוך ולסייע .
    * השתתפות בישיבות, ימים פתוחים ובכנסים וארגונם כנדרש.

    דרישות התפקיד:
    * השכלה אקדמית
    * ניסיון של שנתיים במתן שירות וקבלת קהל - שירות פרונטלי, תודעת שרות גבוהה, סבלנות.
    * יחסי אנוש מעולים, תקשורת בינאישית טובה ועבודה צוות- הכרחיים.
    * יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
    * שליטה מלאה בשפה העברית - כושר ביטוי גבוה בע`פ ובכתב
    * מיומנות ושליטה ביישומי ה - Office
    * נכונות בעת הצורך לעבוד בשעות חריגות ולבצע שעות נוספ

  • ירושלים
    למרפאת שיניים מובילה באשדוד דרוש/ה מנהל/ת צוות סייעות
    הגדרת תפקיד:
    1. ניהול צוות הסייעות במרפאה והובלתו לעמידה ביעדי שירות ובקרות משרד הבריאות.
    2. היכרות ובקרה שוטפת עם נהלי משרד הבריאות בכל הנוגע לניקוי חיטוי ועיקר הנראות חדרי הטיפול.
    3. אחריות על מיון, גיוס והדרכת סייעות.
    4. ניהול תהליך הכשרה, ליווי, חניכה והדרכה של הצוות הסייעות.
    5. ביצוע תהליך הערכה ומשוב לצוות הסייעות ושותפה להחלטת חלוקת הבונוסים.
    6.ביצוע תדריכים וישיבות צוות.
    7.הכנת סידור עבודה שבועי לסייעות.
    8.ניהול ובקרה של תקציב שעות סייעות במרפאה.
    9.ניהול הרכש במרפאה משלב הזמנות רכש, קליטת מלאי ועד לשלב התשלום.
    10.ניהול מלאי, ניפוק חומרים, העברות בין מחסנים, קבלה והחזרת סחורה, ספירות מלאי רבעוניות ושנתיות.
    11.אחריות על תקינות הציוד הדנטאלי והמכשור הרפואי.
    12.פתיחה וטיפול בקריאות שירות לגבי ציוד דנטאלי ואחזקת המרפאה.
    13.תחזוקה צפויה, ביצוע מעקבים על דוחות ובקרות.
    14.ניהול הממשקים מול גורמי החברה השונים.
    15.השתלבות במשמרות קליניות עפ`י מפתח גדול המרפאה והחלפת סייעות בחדרי טיפולים עפ`י צרכי המרפאה.
    16. מטלות נוספות בהתאם לבקשת המנהל/

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית דרוש/ה אחראי/ת תכנון כבלים בחיפה.
    קליטה כעובד/ת ממשלתי/ת מהיום הראשון!
    תנאים ושכר מעולים למתאימים/ות!

    תיאור התפקיד:
    * תכנון של כבלי איתות ותקשורת בהתאם לנהלי וצרכי רכבת ישראל.
    * סיורים בתחנות ובאתרים לצורך התאמת תכניות לביצוע.
    * תכנון והכנת תכניות ממוחשבות וידניות של מערכות כבלי איתות ותקשורת.
    * התאמת מפרטים טכניים לעבודות ותשתיות.
    * בדיקת שרטוטים ממוחשבים.
    * הכנת כתבי כמויות לוועדה לרכישת כבלי איתות ותקשורת.
    * הכנת כתבי כמויות לועדה לעבודות תשתיות איתות ותקשורת.
    * הכנת תרשימים למתכנני חוץ בתחום תשתיות וכבלי איתות ותקשורת.
    * בדיקת תכניות לאחר ביצוע.
    * תיאום מתכננים חיצוניים לתחום תכנון תשתיות, כבלי איתות ותקשורת.
    * הכנת מסמכי מכרזים בהתאם לצורך ובשת`פ עם גורמים רלוונטים בארגון ובחטיבה.
    * מתן מענה מקצועי והנדסי לפניות גו`ח מול חטיבת תשתיות ובחטיבת הפיתוח לטובת עמידה ביעדי הSLA שהוגדר ע`י הרגולטור.

    דרישות סף:
    * מהנדס/ת / הנדסאי/ת חשמל או אזרחי.
    * תעודת קורס AUTOCAD
    * ניסיון של 3 שנים לפחות בתכנון.
    * נסיון בקריאת שרטוטים טכניים.
    * ניסיון בתוכנות OFFICE ו AUTO

  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית באזור לוד דרוש/ה אחראי/ת מדידה ותוכניות עבודה

    המשימה העיקרית בתפקיד היא ליווי, מעקב ובקרה של תוכניות עבודה.
    בעצם לבצע אינטגרציה של תוכניות העבודה של החטיבות השונות בחברה, תוך ראייה רחבה של תכנית העבודה הכוללת של הארגון.
    לכן צריך מועמד/ת שביצע מעקב ובקרה אחר תוכניות עבודה בתפקידו/ה (3 שנים לפחות), ריכוז נתונים ומדידת ביצועים.
    אולי מועמד/ת מעולמות תעשייה וניהול, PMO למשל.


    תיאור התפקיד:
    * סיוע בגיבוש תכנית העבודה האינטגרטיבית של הארגון ואישורה מול מנכ`ל ודירקטוריון החברה.
    * שותפ/ה לבניית מתודולוגיה ארגונית לגיבוש תוכנית עבודה אחודה, הכוללת מדדים ויעדים ארגוניים וכן משאבים הנדרשים למימושה.
    * שותפ/ה בבנייה, גיבוש הנחיות ולו`ז של תכנית עבודה אינטגרטיבית לשנה עוקבת.
    * הנחיית היחידות בבניית תכנית עבודה שנתית.
    * פעולות מול מנהלי החטיבות להגדרת המדדים ויעדים חטיבתיים וקישורם למטרות וכיווני פעולה של החברה.
    * מעקב ובקרה על העמידה בתוכנית עבודה וביעדים שהוגדרו, ברמת החברה / החטיבה / אגף.

    דרישות סף:
    * בעל/ת תואר אקדמי
    * ניסיון של 3 שנים לפחות בביצוע מעקב ובקרה על תוכניות עבודה ב- 5

  • משרות חמות

    לוח דרושים - חיפוש עבודה וחיפוש משרות פנויות.

    בעידן המודרני והמתעדכן,  כדאי לקחת בחשבון שכחלק מתהליך חיפוש העבודה ישנם מתמודדים רבים על כל משרה. הקושי בגיוס והשמה גדל וחובת המעסיק לחשוף את המשרה למועמדים רבים ככל האפשר וזאת על מנת לאתר את העובד האידיאלי. בהתאמה, פרסום המשרות באמצעות לוח דרושים לחיפוש משרות, מאפשר למחפש עבודה להחשף לכמות משרות גדולה, תוך פרק זמן קצר ולאתר את העבודה המתאימה לו ביותר. לוח דרושים באנטרנט הינו חידוש מהעשורים האחרונים, בעבר על מנת למצוא עבודה היה צורך לפנות לחברת השמה, להעביר קורות חיים וזאת הייתה מאתרת עבור המועמד את העבודה הרלוונטית.  תיגבור כח אדם וסיעוד הינה חברת השמה מובילה בעלת נסיון רב שנים בתחום הגיוס וההשמה, החברה מציגה לוח דרושים חדשני ומתעדכן לצד שירותי גיוס והשמה אישיים.

    אז למה אתם מחכים, חיפוש עבודה מתחיל עכשיו, חפשו עוד היום את המשרה הרלוונטית עבורם, או פנו אליינו ונציג תיגבור יסייע לכם בחיפוש עבודה והמשרה הרלוונטית ביותר עבורכם.

    אישית לצד לוח דרושים חדשני ומתעדכן.

    מנגישה את תהליך חיפוש המשרות המעודכנות. בדומה לשוק ההיכרויות המשתנה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות, לכדי אתרי היכרויות, מבחני אישיות ואפליקציות של מפגשים, כך גם שוק העבודה ושוק חיפוש המשרות הפנויות השתנה לאין היכר, ורצוי להכירו. אפשר להתחיל בהיכרות באתר של תיגבור כח אדם וסיעוד.

     

    מחפש עבודה? איך מתחילים?

    הדבר הראשון שכל מי שמחפש עבודה צריך  הם קו”ח אשר מייצגים אתכם ואת כישוריכם בצורה בטובה ביותר, קו”ח אשר יבליטו את היתרונות שלכם וידגישו את החוזקות שלכם.
    לוח המשרות שלנו יציג לכם מגוון רחב של מקצועות עבודה ממקומות העבודה המובילים במשק. תוכלו לשלוח  קו”ח למקומות העבודה הרלוונטים מבחינתכם. זכרו שלעיתים ייקח זמן עד שמעסיק יחזור אליכם, ובמידה ולא קיבלתם פניות עדכנו בצורה טובה יותר את קו”ח שלכם וחזרו שוב ללוח דרושים.לכל שאלה ניתן להתקשר או להשאיר פרטים, ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם.

    דגשים שכדאי לשים אליהם לב בתהליך חיפוש עבודה

    ישנם כמה דגשים שכדאי לשים אליהם לב לכל מי שנמצא בתהליך של חיפוש עבודה. כדאי לקחת בחשבון שתהליך חיפוש עבודה הינו תהליך שלפעמים לוקח זמן, אך ישנם פרמטרים שיכולים לקצר את זמן חיפוש המשרה החדשה שלכם:

    1) פתיחת פרופיל לינקדין יכול לעזור לכם בתהליך חיפוש העבודה.

    2)ערכו את קו”ח בהתאם לתחום אותו אתם מחפשים ושימו דגשים על החוזקות שלכם ביחס לעבודה אותה אתם מחפשים.

    3) התכוננו לכל ראיון עבודה בהתאם, למדו את החברה, אליה אתם ניגשים לראיון, סכמו לכם בקצרה איך אתם יכולים להועיל לחברה, ואיזה ערך מוסף אתם יכולים להביא איתכם.

    4) לכל ראיון אשר תלכו דאגו להגיע בהופעה מכובדת ולבוש הולם.

    5)התקשרו עם חברות השמה, ותנו לעוד אנשים לעזור לכם בחיפוש העבודה.

    חיפוש עבודה יעיל יותר דרך חברת השמה

    בחלק גדול מהמקרים הרבה מחפשי עבודה מתלבטים אם לחפש לבד או דרך חברת השמה( אין בכך סטירה, ניתן לעשות את שניהם) אך ישנם כמה יתרונות בולטים בלעבור דרך חברת השמה. הנה כמה יתרונות בולטים:

    • חיפוש עבודה דרך חברת כח אדם הינו יכול להיות מהיר יותר למציאת עבודה כיוון שהאינטרס של שני הצדדים הוא למצוא עבודה לעובד ולחברת ההשמה למצוא עובד למעביד.
    • חברת כח אדם עובדת עם גופים קבועים, וכל הזמן נוספים גופים חדשים ונוצר אמון בין המעביד לחברת ההשמה.
    • התאמה לעבודה – חיפוש עבודה הינו תהליך סזיפי וגם לאחר מציאת עבודה לא תמיד ישנה התאמה, חברת השמה מחויבת לתהליך אשר יספק את הפוטנציאל התאמה הגבוה ביותר לעובד ולמעביד ע”פ הקריטריונים של כל עסק.

    אז למה חיפוש עבודה פשוט ונוח יותר עם תגבור?

    • ותק וניסיון של שנים בהשמה וגיוס על עובדים והתאמת העובדים לדרישות העסק
    • משרות בלעדיות שמתפרסמות רק באתר תגבור – אנו מטפחים יחסים של שנים ארוכות עם חברות ובתי עסק, בעקבות ההצלחות שלנו בהשמת עובדים מוצלחים והתאמתם.
    •  אנו עובדים עם הגורמים הגדולים והמובילים במשק
    • צוותי הגיוס וההשמה מספקים תמיכה מענה ויחס אישי למעסיקים ומחפשי עבודה.
    • משרות רלוונטיות ומעודכנות על בסיס יומי.

    המדריך השלם לחיפוש עבודה החדשה

    כל הטיפים למחפשי עבודה שיעזרו לכם לייעל את תהליך חיפוש העבודה החדשה שלכם, בחירת מקצוע, כתיבת קו”ח, עבודות מהבית, עבודה לחיילים משוחררים, איך מוצאים עבודה לאחר פרישה, מה לא לעשות בראיון עבודה ועוד… במדריך תגבור למחפשי עבודה.

    איך למצוא עבודה כמזכירה

    איך למצוא עבודה כמזכירה?

    מזכירות מבוקשות בכל התחומים, מהעולם הארגוני ועד האמנותי. עבודת מזכירות נתפסת לעתים קרובות כקפיצה לקריירות אחרות וזו יכולה להיות דרך מצוינת עבור אנשים שרק מתחילים

    קרא עוד »
    עבודה באבטחה

    איך למצוא עבודה באבטחה

    תחום האבטחה צמח והתפתח בשנים האחרונות והוא הרבה מעבר לאבטחת מוסדות חינוך או בתי חולים, למעשה תוכלו למצוא בעזרת חברת השמה גם משרות אבטחה בחברות

    קרא עוד »