תעקבו אחרינו

חיפוש משרות מתפתחות

בעידן המודרני והמתעדכן, על מנת להגביר את הסיכויים בחיפוש משרות פנויות, עלינו להיות מעודכנים גם ביעדי הטכנולוגיה המתגברת. תיגבור כח אדם וסיעוד מנגישה את תהליך חיפוש המשרות המעודכנות. בדומה לשוק ההיכרויות המשתנה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות, לכדי אתרי היכרויות, מבחני אישיות ואפליקציות של מפגשים, כך גם שוק העבודה ושוק חיפוש המשרות הפנויות השתנה לאין היכר, ורצוי להכירו. אפשר להתחיל בהיכרות באתר של תיגבור כח אדם וסיעוד.

להגביר את חיפוש המשרות

הנגישות לחיפוש משרות גדלה, וניתן להגבירה דרך חברות השמה כתיגבור כח אדם וסיעוד. על מנת להגיע אל הדייט המקצועי הגדול, הלא הוא ראיון עבודה, יש צורך ביותר מידע חובבני בשליחת אימוג'י מקושט בלבבות, ובכל זאת כדאי להגיע בגישה שתמשוך את תשומת הלב וגם כאן תיגבור כח אדם וסיעוד תוכל להועיל. כדאי להתאזר בסבלנות בתהליך חיפוש משרות בעידן המסרים המידיים, ולזכור שלמציעי המשרות כבר יש עבודה, והם לא תמיד מתפנים אל קורות החיים שלכם באותו רגע בו התחלתם בתהליך חיפוש המשרות. כדאי לפתח קצת סבלנות, אולי תפתחו בינתיים כמה אפליקציות, עד שהמשרות הפנויות יתפנו עבורכם.

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור