תעקבו אחרינו

חברת השמה בירושלים

מחפש משרות באזור ירושלים? תיגבור חברת השמה בירושלים – המקום הטוב ביותר למציאת עבודה. משרות דרושים בירושלים במגוון תחומים
פרטי התקשרות:
שעות פעילות:

א’ 17:00 – 08:00
ב’ 17:00 – 08:00
ג’ 17:00 – 08:00
ד’ 17:00 – 08:00
ה’ 17:00 – 08:00
ו’ – סגור

מיקום:
גם ברשתות החברתיות:

תיגבור חברת השמה בירושלים

ירושלים עיר הבירה של מדינת ישראל, בעיר מתגוררים כעשרת אלפים תושבים והעיר נחשבת לעיר עם האוכלוסייה הגדולה ביותר בישראל.  בירושלים שוכנים מוסדות הממשל של ישראל: בית המשפט העליון, כנסת ישראל, משכן הנשיא, בית ראש הממשלה ורוב משרדי הממשלה. בעיר מרובת אכלוסיה כירושלים היצע המשרות מגוון, החל ממשרות ממשלתיות, דרך עבודה בתחום התיירות, תעסוקה במקומות מקודשים לדתות השונות, חנויות, משרדי מסחר ועוד

אם אתם מחפשים עבודה בירושלים, אתם בוודאי יודעים שתהליך חיפוש עבודה כמו בכל עיר בישראל הינו תהליך מורכב. אך שפע התחומים ואפשרויות התעסוקה בירושלים יאפשרו לכם בסופו של יום למצוא את המשרה אותה אתם מחפשים.

חיפוש עבודה בירושים עלול להיות מעט ארוך יותר וזאת מסיבות של היצע וביקוש בעיר הבירה, עיר בה מרקם האוכלוסיה מגוון יותר

על מנת למצוא משרות פנויות התואמת את הניסיון והכישורים המקצועיים שצברתם במהלך השנים אנו ממליצים לכם להיעזר בחברת השמה מקצועית וותיקה בישראל. המומחים שלנו בסניף תיגבור בירושלים ידעו לאתר עבורכם משרות פנויות באזור ירושלים. 

תיגבור הינה חברת כוח אדם והשמה ותיקה ובעלת ניסיון רב שנים בתחום גיוס והשמת עובדים למגוון משרות פנויות בחברות מובילות בישראל.  עם לקוחות החברה נמנים מיטב החברות במשק הישראלי.

סניף תיגבור כוח אדם בירושלים נמצא במרכז העיר ומציע  מגוון משרות פנויות  במגוון תחומים וביניהם: משרות פנויות בחברות הייטק מובילות , משרות בתחום השיווק והפרסום, משרות סטודנטים, משרות אם, משרות זמניות, משרה חלקית , משרות ללא ניסיון.

סניף תיגבור בירושלים יוכל לסייע לכם בתהליך מציאת עבודה מהיר ומשרות התואמות את הניסיון והכישורים המקצועיים שלכם במדויק.

תיגבור חברת השמה בירושלים מחזיקה במגוון רחב של משרות דרושים. ומסייעת בתהליך השמה מוצלח ובהתאמה בין מחפשי עבודה למעסיקים פוטנציאלים. לפרטים איתנו צרו  קשר

 

חברת השמה בירושלים תיגבור כוח אדם
יש לכם חבר שמחפש עבודה או עובדים? המומחים שלנו בסניף חברת השמה בירושלים יכולים לעזור לו.

תהיו חברים תשתפו!

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור