תעקבו אחרינו

קבוצת תיגבור זכתה במכרז החשכ”ל

-הודעה לעיתונות-

קבוצת תיגבור זכתה במכרז החשכ”ל

ותספק שרותי מחשוב וכח אדם טכנולוגי למשרדי הממשלה

קבוצת תיגבור, חברה ארצית למתן שירותי כח אדם, זכתה במכרז החשב הכללי במשרד האוצר לאספקת שירותי מחשוב וכוח אדם טכנולוגי.

לחברת תיגבור מחלקה מיוחדת, TCMCAREER לטיפול בגיוס עובדים לתחומים של יישום תשתיות מחשוב, אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, בדיקות תוכנה , עיצוב גרפי ועוד.

במסגרת הפעילות של מכרז זה מפעילה תיגבור מערך לאיתור, מיון, גיוס ושיבוץ אנשי מקצוע במגוון תחומים טכנולוגים, לרבות הכשרתם, הדרכתם, טיפוחם ושימורם על פי דרישות משרדי הממשלה השונים.

אורית בנבנישתי, מנכ”לית קבוצת תיגבור:” אנו גאים על זכייתנו במכרז החשכ”ל היוקרתי, שהוא עוד הישג חשוב בצמיחתה של החברה. תיגבור נערכת לאספקת כח האדם הנדרש במכרז ופותחת בגיוס נרחב של אנשי תשתית, אבטחת מידע, פיתוח תכנה, בדיקת תכנה ועיצוב גרפי, ושילובם בפרויקטים ומשרות שהם מהמאתגרים בשוק הישראלי. אנו מזמינים מועמדים מתאימים להעביר אלינו קורות חיים”

תיגבור היא מהקבוצות המובילות בישראל בתחום פתרונות כח אדם, ומתמחה באספקת פתרונות מידיים לכל המגזרים המקצועיים. החברה הוסמכה לתו תקן בינלאומי ISO 9001 המהווה אישור לאיכות ולמצוינות, מודרגת בדירוג פלטינה במעלה , וכן בעלת תו תקןsa 8000 לאחריות חברתית. תיגבור מגייסת עובדים לחברות ולפרויקטים מרובי כח אדם ובאמצעות פריסתה הגיאוגרפית והחברות הבנות שלה, היא מעניקה שירותים בהיבטים רבים ומגוונים של גיוס ומשאבי אנוש. החברה הוקמה ב 1978 והחל משנת 2007 מניותיה נסחרות בבורסה. החברה מגייסת כ 40,000 איש מדי שנה באמצעות 35 סניפיה הפזורים בכל רחבי הארץ, המתמחים בפתרונות גיוס עובדים זמניים וקבועים כאחד ומופעלים ע”י 350 מנהלים ואנשי תפעול. עם לקוחות החברה נמנים : בנקים ,חברות ביטוח, חברות סלולר, מפעלי תעשייה, חברות הייטק, בתי-מלון, חברות ממשלתיות, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ועמותות.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור