תעקבו אחרינו

כל מה שצריך לדעת על גיוס מימון ועובדים לחברת סטארט אפ

יש לכם רעיון מבריק ואתם בטוחים כי באפשרותכם להרוויח מיליוני דולרים ולשנות את העולם? לא מעט צעירים בעלי רעיונות מבריקים עשויים למצוא עצמם לא מוכנים לתהליך הארוך שעליהם לעבור כחלק מגיוס עובדים למיזם חדש.

יזמים רבים אשר פיתחו במוחם רעיון ומעוניינים לגבש את הרעיון לכדי מיזם מצליח עסוקים בשאלת גיוס מימון ועובדים לחברת סטארט אפ. היות ומדובר בהחלטה לא פשוטה, ראוי להתעכב על כמה שאלות חשובות. קראו כאן מידע נוסף על הקמת חברת סטארט אפ.

כמה כסף יש לגייס 

אחת השאלות החשובות ביותר שכל יזם סטארט אפ צריך לשאול את עצמו היא כמה כסף עליי לגייס והאם סכום הכסף יספיק? נוסף על כך, חשוב מאד לדעת כי הצוות שיוביל את המיזם הינו צוות ראוי והרעיון נבדק בצורה יסודית. לפיכך, בעת ההכנה היזם צריך לשאול את עצמו האם הוא מוכן להשקעה –משמעות הדבר היא לדעת איזה כסף הוא מחפש וממי הוא מעוניין להשקיע.

אילו שאלות כל יזם צריך לשאול את עצמו

בטרם ההשקעה יזמים צריכים לשאול את עצמם סדרת שאלות על מנת להבין את הדברים לעומק ולדעת לאן הם נכנסים.

נוסף על גיוס הכסף, כל יזם צריך לשאול את עצמו לאיזה שוק הוא פונה? האם מדובר בפנייה לקהל צעיר או קהל מבוגר? וכמובן כיצד ניתן לחדור לשוק בצורה הטובה ביותר?

 לאן כדאי לפנות בעת גיוס הכסף

יזמים רבים העומדים בפני פיתוח סטארט אפ מוצאים את עצמם ניגשים לקרנות שאינן תומכות בסטארטפים ולכן עשויים למצוא את עצמם מקבלים דחייה. על מנת לא שהיזם לא ימצא את עצמו בסיטואציה של בזבוז זמן כדאי לדעת בדיוק לענות על השאלות שהזכרנו קודם לכן .

כמה זמן אורך הליך ההשקעה בסטארט אפ

כדאי לדעת כי מדובר בהליך האורך בין חצי שנה לשנה עד לשלב גיוס ההון. בפגישה הראשונה נוצר הקשר בין היזם לבין המשקיע ולאחר מכן המיזם יעבור שורה של בדיקות מקיפות מצידו של המשקיע על מנת לבחון האם מדובר בהשקעה כדאית.

היכן לחפש את העובדים

שאלה נוספת היא תהליך חיפוש עובדים. היות ומדובר במיזם חדשני, חשוב מאד לחפש אנשים שחושבים מחוץ לקופסא כאלו שניתן לזרוק להם לא מעט רעיונות והם כבר ידעו בדיוק מה לעשות עם הרעיונות השונים. היכן מוצאים את אותם אנשים? התשובה היא בחממות טכנולוגיה. בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט צעירים המגיעים לחממות טכנולוגיות במטרה ללמוד ולהתמקצע ולכן ניתן לאתר אותם במקומות הללו. חיפוש עובדים אינה משימה קלה ופשוטה אך חשוב מאד לא להתייאש ולבחור אנשים שאינם עונים על ההגדרה. אחרת כל המיזם עשוי לרדת לטמיון וזה הדבר האחרון שהיזמים מעוניינים בו ולכן  יש להיות עם היד על הדופק.

 

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור