חיפוש עבודה בבאר שבע

לוח משרות דרושים בבאר שבע

איזור

תחום

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • באר שבע והדרום
    לבתי ספר באזור הדרום דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים

    תיאור התפקיד:
    1 מתן תמיכה טכנית למורים ולצוות העובדים.
    2 תחזוקת מחשבים וציוד קצה במעבדות ובמשרדים.
    3 תחזוקת רשתות - ציוד תקשורת, נתבים ורשת אלחוטית.
    4 התקנת מערכות הפעלה ותוכנות )יצירה הפצה אימג`(.
    5 טיפול בתקלות חומרה והתקשרות מול ספקים חיצוניים.
    6 כל נושא אחר בתחומי המחשוב אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

    דרישות תפקיד:

    1. קורס טכנאי/ת מחשבים או קורסים מקצועיים מתקדמים יותר.
    2. יכולת עבודה פיזית.
    3. רישיון רכב.
    4. שליטה טובה באנגלית.
    5. יתרון לידע וניסיון בתפעול מקרנים ומערכות שמע קטנות.
    6. יתרון : ניסיון בעבודה במוסדות חינוך.

    כישורים אישיים נדרשים:
    אמינות ומהימנות אישית, יזמה ומעוף, קפדנות ודייקנות בביצוע, ערנות ודריכות, סדר וניקיון, מיומנות טכנית ותפיסה מכאנית

    יכולת למידה עצמית, נשיאה באחריות, שרותיות , יכולת עבודה בצוות.
    תנאים ושכר מעולים למתאימים/ות:
    077-2374600

  • באר שבע והדרום
    למפעל ביטחוני בשדרות דרוש/ה
    מנהל/ת מערכות מידע הנדסיות - התמחות ב Priority

    הגדרות התפקיד:

    `ניהול ,תחזוקה ,בניית מקטי`ם ועצי מוצר הנדסיים, על בסיס נתונים המתקבלים ממנהלי הפרויקטים.
    `זיהוי אתגרים ומציאת פתרונות במעבר משלב הפיתוח לשלב הייצור, תוך הבטחת תאימות ושמירה על איכות המוצר.
    `הובלת תהליכים לשיפור, תיאום והטמעת נהלי עבודה בין הפיתוח לייצור.
    `ניהול תהליך ECO מקצה לקצה: מעקב אחר סטטוסים, תיאום וקביעת תאריכי יישום של ECO ,הכולל איסוף הערות מגורמי רכש, הנדסה וייצור.
    `ריכוז ותיעוד של תשובות הנדסה לשאלות המועלות במסגרת ועדות MRB. ניהול ועדכון קודי המלצה הנדסיים לתמיכה בהחלטות הוועדה.
    `שיתוף פעולה הדוק עם מחלקות ההנדסה, מנהלי הפרויקטים, התפ`י והייצור במפעל.

    דרישות התפקיד:
    `מהנדס/ת מכונות/מהנדס/ת תעשייה וניהול
    `הבנה טכנית מעמיקה בתהליכי פיתוח וייצור.
    `שליטה במערכת Priority ובניהול עצי מוצר ומקטי`ם.
    `דייקנות, אחריות ויכולת ניתוח נתונים גבוהה.
    `יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית מעולה.
    `ניסיון בתהליכי ניהול שינויים הנדסיים ו-MRB - יתרון משמעותי.

    לפרטים נוספים חייגו: 0772374600
    ניתן לשלוח

  • באר שבע והדרום
    למפעל העוסק בתחום הקוסמטיקה והתרופות באזור קרית מלאכי דרוש/ה מפעיל/ת ייצור פרמצבטי
    תיאור התפקיד ומטלות עיקריות:
    אחריות על תהליכי ייצור תרופות בסביבת GMP, ביצוע set-up וניקיון המכונות, בקרה על תהליך הייצור, תיעוד ע`פ שיטות ייצור, בדיקות מוגדרות (IPC), תפעול ותחזוקה של מתקנים ומערכות ועמידה בדרישות איכות מתקדמות.
    סביבת העבודה הינה דינמית ומגוונת וכוללת מגוון רחב של תהליכי ייצור הכוללים: פורמולציות לייצור תמיסות ולייצור ייבש (גרנולציה) לייצור טבליות, קפסולות, סירופים ומשחות.

    דרישות התפקיד:
    ` ניסיון בתפעול מערכות ייצור מבוקרות הכוללות ביצוע set up.
    ` יכולת לעבוד באופן עצמאי בקו ייצור מורכב טכנולוגית.
    ` רקע טכני ו/או יכולות טכניות, ידע בסיסי בהפעלת מחשב.
    ` יכולת לעבוד בסביבה עם נהלים כתובים ושמירה על כללי GMP.

    היקף המשרה- זמינות למשרה מלאה עם נכונות לש`נ.
    עבודה במשמרות- משמרת בוקר 7:00-16:00, משמרת ערב 15:30-23:30.
    תתכן עבודה בימי שישי בוקר ו/או במוצאי שבת.

    לפרטים נוספים: 077-2374600

  • באר שבע והדרום
    למפעל פרמיצטיבי באזור קרית מלאכי דרוש/ה טכנאי/ת אחזקה
    ת
    יאור התפקיד מטלות עיקריות:
    תחזוקת מכונות ייצור ואריזה, תחזוקת מערכות מפעליות, ביצוע טיפולי אחזקה מונעת, טיפול בתקלות שבר, Troubleshooting, ביצוע פרויקטים במערכות חשמל ובקרה, עבודה בחדרים נקיים תחת כללי GMP .

    דרישות התפקיד:
    ` בעל/ת תעודת טכנאי/הנדסאי - חשמל/מכטרוניקה/בקרה
    ` בעל/ת רישיון חשמלאי/ת מוסמך/ת- חובה
    ` אנגלית טכנית - חובה
    ` ניסיון באחזקת ציוד תעשייתי: מכונות ייצור ואריזה, מכאניקה, מערכות פנאומטיות, הידראוליות, בקרה, מנועים, מערכות הינע, חשמל מתח נמוך.
    ` בעל/ת ניסיון בתעשייה (פארמה/מזון/כימית או דומה) של כ- 5 שנים לפחות או ללא תעודה בעל ניסיון של 10 שנים לפחות בתעשייה
    ` ידע וניסיון בבקרים מתוכנתים ומערכות SCADA - יתרון משמעותי

    תכונות אישיות: פרואקטיבי/ת, בעל/ת מוטיבציה, יכולת ראייה מערכתית, יכולת עבודה בצוות, קליטה מהירה ונכונות להשקיע.
    משרה מלאה , שעות העבודה 7:00-16:00 עם נכונות לשעות נוספות / ימי שישי על פי צורך.
    בנוסף, רוטציה לעבודה במשמרות בשעות 15:30-23:30, ורוטציה לכוננות סופ`ש (מתן מענה ראשוני לתקלות במערכות קריטיות)


  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית באזור חיפה דרוש/ה מזכיר/ת מנהל אגף
    - קליטה כעובד/ת ממשלתי/ת מהיום הראשון
    - שכר גבוהה
    - דמי הבראה מוגדלים, קביעות לאחר 3 שנים, ביטוחי בריאות ושיניים אחרי 3 שנים, קרן השתלמות, פנסייה מהיום הראשון, נופש חברה, מתנות בחגים וימי הולדת, אירועי חברה ועוד....

    תיאור התפקיד:
    * ניהול יומן- אחריות לניהול משרד מנהל אגף ומתן שירות לכלל האגף
    * זימון דיונים ופגישות בהתאם להניית מנהל האגף ובתיאום עם הגורמים ברכבת ו/או גורמי חוץ.
    - רישום פגישות ביומן ועדכון השינויים.
    - תכנון יומן שבועי ועדכונו בתהאם לצורך.
    - רישום וריכוז הודעות, תזכורת ומטלות והעברתן לנמען הרלוונטי.
    - טיפול בסוגי הדואר הנכנס והיוצא (חיצוני ואימייל).
    - הכנת חומרים רלוונטים לדיונים ופגישות ומעקב יום יומי.
    - ביצוע הדפסות עפ`י הנחיית הממונה.
    - ניהול ורישום מעקב אחרי החלטות, מסמכים וכל אשר יוגדר ע`י מנהל האגף.
    - ניהול המידע שבאחריות האגף, תיעודו וזמינותו במערכות המידע.
    - טיפול בהזמנת ציוד משרדי מול נציגי אגף הלוגיסטיקה.
    - ניהול קופה קטנה.

    דרישות:
    * תעודת בגרות מלאה
    * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי שבוצע

  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית דרוש/ה מנופאי/ת
    קליטה כעובד/ת ממשלתי/ת מהיום הראשון!
    תנאים מעולים למתאימים/ות!!
    פרטי המשרה:
    1. כפיפות
    מנהל תחנת רמת חובב
    2. ייעוד התפקיד
    הפעלת הכלים הקיימים ובכפוף לסוג הרישיון בהתאם לצרכי החטיבה, חוקי העבודה, נהלי הבטיחות והגיהות ונהלי החברה.
    2.1 אחריות
    - הפעלת מנוף /מלגזה משנעת מכולות ומלגזת קילשון בהתאם לתוכנית העבודה והנחיית הממונים.
    - תפעול תקין של הציוד/כלי העבודה בהתאם להוראות היצרן.
    - לבישת ציוד מגן בהתאם לנוהלי הבטיחות והגהות (הכולל בין השאר: קסדת מגן, בגד זוהר, כפפות מגן, אטמי אוזניים)

    2.2 דיווח
    - דיווח שוטף ו/או על פי דרישה לממונה על כל מפגע או תקלה העשויה לחבל בכשירות כלי העבודה, או עשויה לפגום בהתקדמות הפרויקט.

    3. מטלות נוספות
    - ביצוע מטלות נוספות יבוצעו על פי הנחיות הממונה.


    דרישות סף
    ` 12 שנות לימוד לפחות
    ` רישיון להפעלת מנוף/מלגזה (ללא הגבלת משקל)
    ` ניסיון בהפעלת מנוף/מלגזה (עם כושר הרמה של 32 טון לפחות)
    ` נכונות לעבודה במשמרות ושעות לא שגרתיות
    ` נכונות לעבודה פיזית מאומצת

    ` נכונות לעבודה בכל חלקי הארץ בהתאם לנדרש

    יתרונות
    ` נ

  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית גדולה באזור לוד דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ`ל.
    דרישות סף:
    * בעל/ת תעודת בגרות מלאה- חובה!
    * ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסרטיבית במהלך 10 השנים האחרונות, הכולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, מעקב ובקרה אחר משימות.
    * שליטה מלאה ב- OFFICE - כולל: הכנת מצגות ועבודה עם EXCEL.
    יתרונות:
    * תואר אקדמי- יתרון.
    * ניסיון בניהול לשכה- יתרון.
    כישורים נוספים:
    * כושר ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה.
    * כושר ביטוי בכתב ובעל פה באנגלית ברמה טובה.
    תיאור התפקיד:
    1. מתן שירות וניהול לשכת סמנכ`ל.
    2. תכנון יומן שבועי ועדכונו בהתאם לצורך.
    3. זימון דיונים ופגישות בהתאם להנחיות הממונה ובתיאום עם הגורמים השונים.
    4. מענה לטלפונים, רישום ההודעות והעברתן לנמען הרלוונטי.
    5. ניסוח והקלדת מכתבים.
    6. הפקת חומרים (מפרטים, חוברות עבודה, פרוטוקול, שונות).
    7. תיוק החומרים בתיקיות הרלוונטיות.
    8. טיפול בכל סוגי הדואר הנכנס והיוצא.
    9. צילום והפצת המכתבים החתומים ע`י הממונה.
    10. רישום, מיון והפצה לדואר (מייל/ נייר).
    11. איסוף דואר נכנס, רישומו מיונו והפצתו.
    12. ריכוז נתונים וחומרים אודות פרויקטים המנוהלי

  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית גדולה באזור לוד דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ`ל.
    דרישות סף:
    * בעל/ת תעודת בגרות מלאה- חובה!
    * ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסרטיבית במהלך 10 השנים האחרונות, הכולל: תיאום פגישות, ניהול יומן, מעקב ובקרה אחר משימות.
    * שליטה מלאה ב- OFFICE - כולל: הכנת מצגות ועבודה עם EXCEL.
    יתרונות:
    * תואר אקדמי- יתרון.
    * ניסיון בניהול לשכה- יתרון.
    כישורים נוספים:
    * כושר ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה.
    * כושר ביטוי בכתב ובעל פה באנגלית ברמה טובה.
    תיאור התפקיד:
    1. מתן שירות וניהול לשכת סמנכ`ל.
    2. תכנון יומן שבועי ועדכונו בהתאם לצורך.
    3. זימון דיונים ופגישות בהתאם להנחיות הממונה ובתיאום עם הגורמים השונים.
    4. מענה לטלפונים, רישום ההודעות והעברתן לנמען הרלוונטי.
    5. ניסוח והקלדת מכתבים.
    6. הפקת חומרים (מפרטים, חוברות עבודה, פרוטוקול, שונות).
    7. תיוק החומרים בתיקיות הרלוונטיות.
    8. טיפול בכל סוגי הדואר הנכנס והיוצא.
    9. צילום והפצת המכתבים החתומים ע`י הממונה.
    10. רישום, מיון והפצה לדואר (מייל/ נייר).
    11. איסוף דואר נכנס, רישומו מיונו והפצתו.
    12. ריכוז נתונים וחומרים אודות פרויקטים המנוהלי

  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית באזור לוד דרוש/ה מפתח/ת הדרכה

    תיאור התפקיד:
    אפיון ופיתוח פתרונות למידה אשר בתחום אחריותו, בהתאם לתוכנית פיתוח ההדרכה, צרכי הארגון ונהלי רכבת ישראל.

    דרישות:
    - תואר אקדמי
    - ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח הדרכה ולמידה (מקרו ומיקרו) מחברת פיתוח הדרכה/ ארגון/ צבא
    - ניסיון עבודה בתוכנות להפקת חומרי למידה (לומדות, סרטוני וידאו ועוד)
    יתרונות:
    - תואר אקדמי באחד מהתחומים: ייעוץ/ פיתוח ארגוני / טכנולוגית למידה/ חינוך
    - ניסיון בניהול והובלת פרויקטים הדרכתיים גדולים ורוחביים
    - ניסיון בפיתוח הדרכה למקצועות טכניים ו/או תפעוליים
    - ניסיון עבודה עם מערכות לניהול למידה (LMS)
    - ניסיון עבודה בתוכנות: פיתוח AR/ VR, פיתוח HTMI, פיתוח ב- 360
    כישורים נדרשים לתפקיד:
    - כושר ביטוי בעברית בכתב ובע`פ ברמה גבוהה
    - אנגלית ברמה טובה

    דרישות נוספות:
    ניסיון עבודה ב- Office
    מיקום המשרה לוד.
    ***קליטה כעובד/ת ממשלתי/ת מהיום הראשון- תנאים מעולים למתאימים/ות
    לפרטים: 077-2374609

  • באר שבע והדרום

    לבנק מוביל בראשון לציון דרוש/ה למחלקת למידה ופיתוח ארגוני דרוש/ה LBP learning business partner) )- יועץ למידה בסניפים, מפתח ומדריך

    תחומי אחריות ופעילות:
    ` אבחון צורכי הדרכה תקופתי ושוטף בסניפים
    ` יצירת תכנית למידה כמענה לצרכים
    ` ניהול ויישום התכנית - בניית תכנים, תאום עם מרצים, תקשור
    ` תמיכה בגורמי ההדרכה / התוכן בשטח
    ` בחינת אפקטיביות הדרכה והפקת לקחים
    ` עבודה עם ממשקי הדרכה וממשקים ארגוניים
    ` הדרכות בקורסים
    ` ניהול פרויקטים ומערכות
    ` הובלת תהליכים רוחביים

    כישורים ודרישות התפקיד:
    ` תואר ראשון בתחום משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח למידה או טכנולוגיות למידה - חובה
    ` ניסיון קודם בתחום ההדרכה - חובה
    ` נכונות לנסיעות לסניפים - חובה
    ` שליטה מתקדמת בתוכנות אופיס - חובה
    ` אנגלית- ברמה טובה - יתרון
    ` אוריינטציה טכנולוגית, ראש גדול וראייה מערכתית, בעל/ת תודעת שירות גבוהה, יוזמה ויצירתיות, פרואקטיביות
    יכולת עבודה בצוות, סקרנות ויכולת למידה עצמית, דיוק והקפדה על פרטים קטנים (גם בתנאי לחץ)

    כפיפות:
    מנהלת מחלקת למידה ופיתוח ארגוני

    שעות עבודה ומיקום פיזי:
    העבודה בראשל`צ
    משרה מלאה, ללא פי

  • באר שבע והדרום
    לחברה ממשלתית באזור לוד דרוש/ה אחראי/ת מדידה ותוכניות עבודה

    המשימה העיקרית בתפקיד היא ליווי, מעקב ובקרה של תוכניות עבודה.
    בעצם לבצע אינטגרציה של תוכניות העבודה של החטיבות השונות בחברה, תוך ראייה רחבה של תכנית העבודה הכוללת של הארגון.
    לכן צריך מועמד/ת שביצע מעקב ובקרה אחר תוכניות עבודה בתפקידו/ה (3 שנים לפחות), ריכוז נתונים ומדידת ביצועים.
    אולי מועמד/ת מעולמות תעשייה וניהול, PMO למשל.


    תיאור התפקיד:
    * סיוע בגיבוש תכנית העבודה האינטגרטיבית של הארגון ואישורה מול מנכ`ל ודירקטוריון החברה.
    * שותפ/ה לבניית מתודולוגיה ארגונית לגיבוש תוכנית עבודה אחודה, הכוללת מדדים ויעדים ארגוניים וכן משאבים הנדרשים למימושה.
    * שותפ/ה בבנייה, גיבוש הנחיות ולו`ז של תכנית עבודה אינטגרטיבית לשנה עוקבת.
    * הנחיית היחידות בבניית תכנית עבודה שנתית.
    * פעולות מול מנהלי החטיבות להגדרת המדדים ויעדים חטיבתיים וקישורם למטרות וכיווני פעולה של החברה.
    * מעקב ובקרה על העמידה בתוכנית עבודה וביעדים שהוגדרו, ברמת החברה / החטיבה / אגף.

    דרישות סף:
    * בעל/ת תואר אקדמי
    * ניסיון של 3 שנים לפחות בביצוע מעקב ובקרה על תוכניות עבודה ב- 5

  • באר שבע והדרום
    דרוש/ה מנהל/ת משמרת תחזוקת חשמל לחברה ממשלתית

    1. כפיפות: מנהל שליטה והפעלה ארצית
    2. יעוד התפקיד: ניהול המשימות והאירועים, בהיבט תחזוקת חשמול, במהלך משמרת בהתאם להוראות עבודה, הוראות ההפעלה, צורכי החטיבה ונהלים של החברה.
    3. תחומי אחריות:
    א. ניהול המשימות השוטפות והאירועים במשמרת מפתיחתן ועד סגירתן (כגון: בדיקות פקודות מיתוג, ביצוע פקודות מיתוג, תקלות, קריאות ותקלות במערכת וכו`..)
    ב. מתן מענה מקצועי בתחומי אחריותו לגורמי פנים וחוץ
    ג. קבלת החלטות בזמן אמת באירועים ותקלות והנחיית גורמים מקצועיים רלוונטיים בהתאם לאזורי העבודה.
    ד. ניהול הממשק והתיאומים השונים מול מנהלי מוקדי התפעול וגורמי מקצוע רלוונטיים נוספים בזמן תפעול אירועים.
    ה. ווידוא תיעוד המידע, המשימות והאירועים ע`י הנציגים במערכות השונות עפ`י מהות האירוע ובהתאם להוראות העבודה.
    ו. אישור תפיסות דחק עבור תקלות ואירועים של חשמול (יוכשרו כמזמיני תפיסה).
    ז. אחריות על ניהול ותקינות המערכות השונות במשמרת.
    4. ממשקי עבודה שוטפים עם גורמי פנים וחוץ רלוונטיים.
    5. ניהול כפיפים:א. ניהול מקצועי של צוות המשמרת
    ב. ביצוע הדרכו

  • באר שבע והדרום
    לחברה לוגיסטית מובילה באשדוד דרוש/ה מנהל/ת חשבונות

    יעוד התפקיד:
    בעל/ת המקצוע אשר מוסמך/ת, אמון ואחראי/ת על ניהול, רישום ותיעוד של כל הפעולות החשבוניות של החברה.
    בין כל אותן פעולות חשבוניות נמצאות הפעולות הבאות: הנפקה ורישום של חשבוניות; הכנת משכורות לעובדים; ביצוע ווידוא תשלומים לספקים ועוד פעולות חשבוניות חשובות ונחוצות רבות אחרות.
    במסגרת התפקיד המנהל/ת חשבונות יהיה כפוף לחשב השכר.
    העבודה בצוות עם כמה מנה`ח.

    משימות מרכזיות:

    תחום הנה`ח:
    * טיפול בספקים (רישום חשבוניות, מיון ותיוק חשבוניות, הפקת חשבוניות, הפקת דוחות)
    * טיפול בלקוחות (מיון ותיוק חשבוניות, הפקת חשבוניות, הפקת דוחות)
    * גיול חייבים
    * גבייה (בירור קבלת תשלומים וטיפול בגביה)
    * הכנת דוחות גבייה ודוחות גיול לקוחות
    * הפקת דוחות
    * התאמות כרטיסים
    * הקלדות
    * תיוקים

    ידע ומיומנויות נדרשות:

    * הסמכה בהנה`ח סוג 1/2/3
    * ניסיון של 3-5 שנים בהנה`ח -חובה
    * ניסיון בעבודה אינטנסיבית אל מול ממשקים פנים ארגוניים מרובים בכל הרמות- חובה
    * שליטה טובה מאוד בכל יישומי ה-Office ובפרט אקסל ברמה גבוהה- חובה
    * מע` מידע: אלמוג פיננסיים,

  • באר שבע והדרום
    לחברה מובילה בתחום הבדים באזור קרית מלאכי דרוש/ה מזכיר/ה

    תיאור התפקיד:
    * מתן שירותי אדמיניסטרציה למנהלי/ות ועובדי/ות האתר
    * ניהול יומן מנהל אתר
    * מענה לטלפונים
    * ניהול ובקרת כניסת אורחים
    * ניהול לו`ז של נהג החברה
    * הזמנת ציוד משרדי
    * ביצוע משלוחים פנים ארציים (קבלה ומשלוח) וביצוע משלוחים לחו`ל
    * תמיכה אדמיניסטרטיבית במטלות משאבי אנוש לרבות: זימון מועמדים לראיונות, סיוע בארגון פעילויות רווחה לפי הצורך, אחיות על חלוקת מתנות ליום הולדת לעובדים וסיוע נקודתי לפי דרישה.
    * ניהול ותפעול מערכת ההיסעים של החברה לרבות הפקת דוחות ובקרה סביב נושא זה.
    * תמיכה וסיוע במשימות של ממונה הבטיחות האתרי על פי רשימה מוסכמת.
    * גיבוי מזכירת הנהלת במקרה הצורך.

    כישורים נדרשים:
    * השכלה אקדמאית- יתרון. בגרות מלאה חובה!
    * ניסיון בתפקיד אדמיניסרטיבי של לפחות שנתיים לרבות ניהול יומנים.
    * שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובמיוחד תפעול OUTLOOK לרבות הכנת מצגות.
    * עברית רהוטה
    * אנגלית ברמה טובה
    * אחריות , שירותיות, ארגון וסדר ברמה גבוהה.

    הערות:
    שעות עבודה: 08:00-17:00 שעות נוספות לפי הצורך.
    ימי עבודה: א`-ה`.

  • באר שבע והדרום
    תיאור התפקיד:
    קידום נושא גיוון, הכלה ושיוויון בחברה לרבות קידום מעמד האישה, סביבת עבודה מגוונת וקידום פעילויות למניעת הטרדות מיניות.

    דרישות:
    1. תואר אקדמי במשפטים / עבודה סוציאלית.
    2. 2 שנות ניסיון לפחות בהובלת / ליווי תהליכים חוצי ארגון באחד או יותר מהתחומים הבאים: מניעת הטרדות מיניות במקום העבודה / קידום סביבת עבודה בטוחה / מניעת התעמרות בעבודה.
    3. ניסיון של שנה לפחות בגיבוש מסמכי מדיניות ו/או נהלים ו/או כתיבת דוח`ות מתכללים.
    4. ניסיון של שנה לפחות בהתנהלות שוטפת מול הנהלה בכירה.
    5. יכולת ניסוח בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה.
    6. שליטה בOFFICE
    7. ניסיון משפטי בתחום דיני עבודה ו/או ניסיון ניהול משאבי אנוש ו/או עבודה סוציאלית- יתרון
    8. ניסיון בפעילות ארגונית בתחומי קידום מעמד האישה / גיוון בתעסוקה - יתרון
    9. ניסיון כממונת מניעת הטרדה מינית בארגון- יתרון.
    10. הכשרה ו/או ניסיון בתחום הגישור- יתרון.
    11. ניסיון עבודה מול וועדי עובדים- יתרון
    12. היכרות עם החלטות ממשלה וחקיקה בתחומים אלו - יתרון.
    13. ניסיון בייזום פעולות הסברה ו/או הובלה של פרוייקטים חברתיים - יתרון.

    תנאי עבודה:
    מיקום המש

  • באר שבע והדרום
    למפעל מוביל העוסק בייצור בדים באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת מחלקה
    *קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
    * קרן השתלמות
    * רווחה עשירה: נופש חברה, אירועי חברה, גיבושים מפעליים, גיבושי צוות, הוקרות, מצטיינים, מדיניות עדכוני שכר סדורים, מתנות ואירועים!
    * ארוחות חמות!
    * משרה גלובלית !

    מנהל/ת המחלקה במפעל הבד אחראי/ת על ניהול וארגון פעילות הייצור במפעל. התפקיד כולל פיקוח על תהליכי הייצור, ניהול צוות העובדים ואחריות לעמידה ביעדי הייצור תוך שמירה על סטנדרטים של איכות ובטיחות. נדרשת יכולת ניהול, הבנה טכנית וראייה מערכתית לצורך אופטימיזציה של תהליכי העבודה ושיפור מתמיד של ביצועי המחלקה.

    תיאור התפקיד:
    * אחריות כוללת על ניהול העובדים במחלקה, כולל ראשי צוותים ומפעילי מכונה בכל התחנות
    * אחריות כוללת על תפעול קווי הייצור ועמידה ביעדים תפעוליים (KPI) של המחלקה
    * שמירה על בטיחות ואיכות במחלקה
    * תכנון עבודה יומי ומתן סדרי עדיפות במקרה של חריגה מהתכנית
    * טיפול בבעיות העולות במהלך המשמרות (תקלות מכונה, חוסר בחומרי גלם, טיפול בפקודות עבודה)
    * ביצוע בקרה על העבודה לפי נהלים ועמידה בדרישות הבטיחות והאיכות
    * יישום פעולות

  • באר שבע והדרום
    למפעל בדים איכותי בדרום דרוש/ה מבקר/ת איכות למשרה זמנית

    תיאור התפקיד:
    * ביצוע בקרת איכות במפעל הבד בדגש על מעבדת הבד, תכונות הבד וחומרי הגלם, על נושא הבדיקות ועל התהליכים בייצור.
    * דיגום דוגמאות למעבדת מיקרוביולוגיה?
    * ביקורת קבלה לחו`ג, השוואת תעודות אנליזה מול מפרטי חו`ג, גידום מיקרוביולוגיה ובדיקות לחות ואוויר.
    * כתיבת נהלי מעבדה
    * הכנת COA עבור הלקוחות
    * ביצוע מבדקים פנימיים
    * איסוף נתונים לביצוע תחקיר אירועי איכות ושותפות בחקירת תלונות
    * הזנת נתוני בדיקה למערכת SAP.
    * עבודה ב 3 משמרות: בוקר , צהריים, לילה.

    כישורים נדרשים:
    * קורס בקרת איכות - חובה
    * הנדסאי/ת , תואר ראשון בביולוגיה / כימיה/ ביוכמיה / ביוטכנולוגיה- יתרון
    * ניסיון ממפעל טקסטיל- יתרון
    * ניסיון קודם בעבודה בסביבת HACCP, GMP, ISO9001 - יתרון
    * יכולות מחשב ברמה גבוהה, ידע במערכות אופיס- חובה.
    * הכרות עם מערכת SAP - יתרון.
    * עברית ברמה טובה מאוד ואנגלית טכנית ברמה טובה.

    תנאים:
    חדר אוכל, הסעות מאשדוד, אשקלון, קרית מלאכי, קרית גת.

    לפרטים נוספים יש לחייג: 077-2374600

  • באר שבע והדרום
    למפעל בדים גדול ואיכותי באזור הדרום דרוש/ה מנהל.ת גזרה.

    תיאור התפקיד:
    •ניהול תפעול קווי ייצור וצוות עובדים שהם עובדים בשלוש משמרות
    •אחריות על ביצוע תוכנית הייצור ועמידה ביעדי בטיחות, איכות ויעילות
    •ניהול וחניכה של כ- 25 עובדים, כולל אחראי קווים ועובדי ייצור
    •הובלת פרויקטים לשיפור ביצועים ופתרון בעיות בקווי הייצור
    •אחריות על בטיחות, איכות ) GMP ( וביצוע תחקירי ם
    •תמיכה באחראי הקו ומתן מענה 24 שעות ביממה לבעיות ביישום תכנית עבודה בקווים
    •שותפות בפורומים שונים כגון ישיבות בוקר, ישיבות פחתים, ישיבות צוות, ועדות בטיחות וישיבות
    ניתוח תקלות
    •כפיפות ישירה למנהל ייצור
    •חלק מצוות של שלושה מנהלי גזרות


    דרישות:
    •השכלה: הנדסאי/ת ומעלה, עדיפות למהנדס/ת תעשייה וניהול.
    •ניסיון מוכח בתעשייה מסורתית של לפחות 3 שנים (עדיפות לניסיון ממפעל למוצרי צריכה מתחום
    המזון, קוסמטיקה או פרמצבטיקה).
    •משרה מלאה בימי א`-ה` בין השעות: 7:00-17:00 וביצוע שעות נוספות לפי צורך.
    •ניסיון בניהול מנהלי משמרות/אחראי קו
    •ניסיון בעבודה עם נהלים, פקודות ייצור ועבודה על פי יעדים .
    •ידע והכרות עם תוכנת SAP - יתרון .
    •ידע בעבודה בתו

  • באר שבע והדרום
    לחברת מזון גדולה ומובילה בשוהם דרוש/ה פקיד/ה שירות

    תיאור התפקיד:
    - אחריות על זרימת העבודה במחסן ביבש ובעולם השירות מול מחלקת ההפצה.
    -מחסן ומכירות על מנת לאפשר עמידה ביעדי ייצור של המשמרת תוך שמירה על רמת שרות ומקצועיות גבוהה.
    ****תחומים אחריות עיקריים:
    1. עבודה רצופה על מערכות המידת של המחסן (sap) ע`מ לייצר עבודה שוטפת.
    2. ביצוע בקרה על ההזמנות שמתקבלות לשם השוואה מול תכניץ עבודה.
    3. משיכת הזמנות הצטיידות ללקוחות החברה והורדתם לעבודת הליקוט.
    4. הפקת תעודת משלוח/חשבונית עבור נהגים ומפיצים לשם ווידוא הזמנה תקינה.
    5. מתן מענה לצוות השירות ברמפה בכדי לספק מידע למתן שירות ומענה איכותיים.
    6. ניהול הזמנות דחופות ותרומות וטיפול בהן על מנת לאפשר מענה מהיר.
    7. מתן מענה רציף לממשקים(הפצה,מצונן,יבש ומכירות).

    ****תנאי המשרה:
    - קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
    - עבודה במשמרות: בוקר 5:00-13:30 / צהריים 11:00-19:30 / לילה 17:00-2:00
    - עבודה בימים א`-ה` ימי שישי ומוצא`ש במידת הצורך
    - שכר גבוהה ואחוזים על המשמרות!
    - נדרשת ניידות- אין הסעות!

    לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר:
    077-

  • באר שבע והדרום
    למפעל מוביל בקרית גת
    דרוש/ה נציג/ת תפעול הזמנות
    תיאור התפקיד:
    ביצוע משימות תפעול (פתיחת הזמנות, פקודות עבודה לייצור, וכו`) ומתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות החברה

    תחומי אחריות:
    ` פתיחת הזמנות והצעות מחיר.
    ` פתיחת פקודות עבודה לייצור.
    ` ניהול דרישות רכש.
    ` ניהול תשתית הנתונים במערכת המידע.
    ` ניהול ובקרת מלאי מינימום.
    ` תמיכה תפעולית במנהלי תיקי לקוח ובייצור.
    ` שירות טלפוני (מגיב ויוזם) ללקוחות החברה ולקוחות פנימיים, במגוון ערוצי תקשורת (טלפון, דוא`ל).

    דרישות התפקיד:
    ` נסיון בעבודה כנציגת שירות (B2B או C2B) - יתרון.
    ` תודעת שירות גבוהה (יתרון לעובדים שעברו הכשרות בנושא שירות, במסגרת ארגונית).
    ` יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
    ` יכולת עבודה בתנאי לחץ, סביבה דינאמית.
    ` דיוק, סדר וארגון.
    ` שליטה מלאה בשפה העברית.
    ` שליטה ביישומי Microsoft Office - חובה.
    ` היכרות עם מערכת Priority - יתרון.

    שעות עבודה: 08:00-17:00

    לפרטים נוספים: 077-2374600
    שליחת קו`ח : cv96@tigbur.co.il


  • באר שבע והדרום
    למפעל ביטחוני באזור שדרות
    דרוש/ה מבקר/ת ביקורת קבלה
    משרה מלאה: 7:20-16:40 שעות נוספות במידת הצורך
    במסגרת התפקיד:
    ביצוע בחינה ואימות האיכות של חלקים וחומרים הנקלטים במפעל מספקים וקבלני משנה
    ביצוע פעילויות ביקורת קבלה מהספקים ובחינה מול גורמי פנים וחוץ.
    בקרה על מחסני קבלה, על חומרים בעלי אורך חיים מוגבל ובדיקתם
    טיפול במוצר לא מתאים ודיווחי איכות
    הכנה ותחזוקה של רשומות איכות
    דרישות:
    טכנאי/ת / הנדסאי/ת עם רקע בהנדסה באחד התחומים - מכונות/אלקטרוניקה/חומרים - יתרון
    ניסיון מעשי בביצוע בחינות חלקים / הרכבות
    אנגלית טכנית ברמה טובה - חובה
    ניסיון בעבודה עם קבלני משנה וספקים פנימיים וחיצוניים
    ניסיון מוכח בסביבה ממוחשבת ושליטה בתוכנות Office בדגש על Excel - חובה
    ידע בקריאת שרטוטים / מפרטים - חובה
    הכרות מעמיקה עם תקנים בינלאומיים כגון : ISO 9001\ AS9100, MIL STD
    ידע בשימוש במגוון מכשירי / אמצעי בדיקה שונים כגון: קליבר, מיקרומטר, טסה , קומפרטור, מדידי ועוד GO NOT \GO
    יכולת עבודה עצמאית בסביבה מטריציונית
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ובתנאים משתנים, תוך ביצוע התאמות ושינויים בהתאם
    לפרטים נוספים חייגו: 077237

  • באר שבע והדרום
    למפעל אלקטרוניקה מוביל באזור שדרות דרוש/ה איש/ת צוות חקר תקלות

    מהות התפקיד:
    חבר/ה בצוות חקר תקלות ארגוני
    ניתוח ואבחון תקלות ומתן הנחיות לתיקון מוצרים אלקטרוניים ואלקטרואופטיים עד רמת הרכיב
    תמיכה בבעיות איכות בקו היצור בשיתוף עם מחלקות הנדסה ופיתוח
    חקר כשל תקלה וניתוח סיבת שורש של התקלה


    דרישות:
    השכלה אקדמית מהנדס/ת/ הנדסאי/ת אלקטרוניקה- חובה
    רקע קודם בחקר כשל תקלות וניתוח סיבת שורש של התקלה – יתרון משמעותי
    ידע והבנה בקריאת סכמות חשמליות
    ידע וניסיון בהפעלת ציוד בדיקה אלקטרוני
    ניסיון באבחון תקלות במעגלים אלקטרוניים- 3 שנים לפחות
    יתרון לעבודה עם מערכות מולטידיסציפלינריות
    אנגלית- כתיבה וקריאה ברמה גבוהה
    יכולת למידה עצמית
    נכונות לעבודה מאומצת
    יכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון, הנעת ממשקים פנים ארגוניים


    שעות העבודה :07:15 – 16:15+נוספות עד 19:00 לפי צורך
    ימי שישי לפי צורך עד 13:00
    3 ארוחות במהלך יום העבודה
    הסעות: שדרות, אשקלון, ב‘’ש

    שכר גבוהה למתאימים/ות

    לפרטים חייגו: 077-2374600



  • משרות חמות

    חיפוש משרות דרושים בבאר שבע

    חיפוש עבודה בדרום אינו שקול למציאת מים במדבר, וזאת מאחר שכיום יש שפע של משרות דרושים בבאר שבע. כאשר נצא למסע מחייב של חיפוש עבודה בבאר שבע נוכל לשתות לרוויה ולשובע מהיצע של משרות פנויות בבאר שבע ובסביבותיה.

    כדי למצוא עבודה בתהליך חיפוש עבודה בדרום בכלל או של חיפוש עבודה בבאר שבע בפרט, אין צורך לצלוח ים או מדבר, וזוהי משימה אפשרית לכל דבר, תשאלו את תיגבור כח אדם וסיעוד, שמפנה אותנו אל המשרות הפנויות בבאר שבע כאילו היו נווה מדבר, או לפחות באר עמוקה ועתירה במשרות שנוכל לשאוב ממנה את המשרה המתאימה בשבילנו.

    אין צורך בגמל בחיפוש עבודה בבאר שבע

    גם אם החזקתם בכמה סטראוטיפים לגבי חיפוש עבודה בבאר שבע, סטראוטיפים דרומיים מדבריים של בירת הנגב, על עיר מדבר, גמלים ובארות, תיגבור כח אדם וסיעוד תוכל לעזור לכם להתגבר עליהם ולהציע לכם שפע של משרות פנויות בבאר שבע, משרות מתקדמות ועדכניות. אין צורך בגמלים ואין צורך לשאוב שום באר, כי תיגבור כח אדם וסיעוד מביאה את קדמת חיפוש העבודה בדרום, במרכז ובצפ

    דרושים בבאר שבע -תיגבור כוח אדם