תעקבו אחרינו

המדריך לחיפוש עבודה במרכז ללא ניסיון

חיפוש עבודה הוא מטבעו תהליך ארוך שכרוך בהשקעה של זמן, משאבים, סבלנות וכסף. הסוגיה הופכת להיות אפילו מורכבת יותר באזורים צפופים עם ביקוש גבוה למקומות עבודה פנויים, כמו למשל במרכז הארץ ובגוש דן. לכל זה יש להוסיף את הקושי המובנה בחיפוש עבודה ללא ניסיון ובמיעוט ההצעות האטרקטיביות שיש על הפרק. עם זאת, חיפוש עבודה במרכז לא חייב להיות משימה בלתי אפשרית גם אם מדובר במועמדים ללא ניסיון מוכח.

כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלך למצוא עבודה, הנה למשל מספר טיפים ודגשים עבור חיפוש עבודה ביעילות באזור צפוף כמו מרכז הארץ:

1. תיאום ציפיות בחיפוש עבודה

היעילות בחיפוש עבודה נמדדת בפער שבין הציפיות של המועמד לבין המציאות. כל עוד ישנו תיאום ציפיות, אין סיבה להתעכב עם תהליך חיפוש העבודה ואפשר דווקא לנצל את היעדר הניסיון כדי להיחשף להצעות חדשות. כל מה שצריך לעשות הוא לשמור על ראש פתוח ולהתחיל לחפש עבודה רק על בסיס היכרות מקיפה עם המשרות הרלוונטיות.

2. שימוש במקורות מידע מגוונים

מועמדים ללא ניסיון שמתחילים בתהליך של חיפוש עבודה במרכז צריכים להשתמש במקורות מידע מגוונים. ככל שמקורות המידע יהיו שונים אחד מהשני, כך עולה הסיכוי למצוא את משרת החלומות ולהרוויח שכר גבוה. באופן עקרוני, מקורות המידע הפוטנציאליים כוללים לצד שימוש באתרי אינטרנט גם פניה לחברות כוח אדם, איסוף המלצות מחברים ובני משפחה ואיתור מודעות דרושים בעיתונות הכתובה ובתקשורת המסורתית.

3. ניסוח טופס קורות חיים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל המעסיקים מייחסים חשיבות רבה לניסיון. יש משרות שאליהן אפשר להתקבל גם בלי ניסיון במידה ומנסחים בצורה ברורה ונהירה את טופס קורות החיים. בסופו של דבר, אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני וטופס קורות החיים מהווה סוג של כרטיס ביקור עבור המועמד. מכאן שיש להשקיע בניסוח מפורט של טופס קורות חיים וכך לבצע חיפוש עבודה במרכז בצורה יעילה יותר.

4. הכנה לראיון עבודה

חיפוש עבודה במרכז או בכל אזור אחר בארץ מגיע לשיאו עם הזימון לראיון עבודה. מומלץ להיערך לראיון עבודה כמה ימים מראש, להגיע עם בגדים מתאימים ולא לשכוח להתכונן עם תשובות לשאלות הנפוצות. הכנה מוקדמת לראיון עבודה מעלה את הסיכוי לקבל את המשרה ואף להציב דרישות מבחינת תנאי העסקה ושכר.

5. שמירה על סבלנות

הזמן המשוער למציאת עבודה באזור המרכז נע בין כמה ימים למספר שבועות. המשמעות היא שצריך להתאזר בסבלנות כאשר מתחרים עם עוד אלפי מועמדים על אותן משרות, בעיקר כאשר עדיין לא צוברים ניסיון.

לסיכום, דורשי עבודה באזור המרכז שמחפשים משרה בלי ניסיון קודם צריכים להכיר את המשק, את התחום ולתאם ציפיות. במקביל, עליהם להשתמש במקורות מידע מגוונים ולהשקיע בניסוח טופס קורות חיים ובהכנה לראיון העבודה – כל זאת מבלי למהר או לאבד סבלנות.

בהצלחה!

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור