תעקבו אחרינו

בנקאי\ת טלפוני – מקצוע מושלם לעתיד

קריירה, עתיד, שרות, מקצועיות, ידע, נוחות – כל אלו הם היתרונות שיש לבנקאי/ת טלפוני

זוהי הדרך לבנות עתיד! לפתח קריירה! להגשים את עצמך בתהליך חיפוש העבודה שלך ובניית הקריירה העתידית !

בעולם מודרני, בו אנו חיים כיום , הולך ומתפתח תחום הקרוי “העצמה דיגיטלית”

תחום זה כולל אמצעים רבים , כגון: אינטרנט, סמארטפון, סלולאר,מדיה חברתית, דואר אלקטרוני ועוד

רבים אחרים. זהו עולם הדיגיטל!

עבודה ב CENTER CALL של מוסד פיננסי או בנקאי הינה דרך מצוינת לבנות לעצמך מסלול

קידום אישי לחיים.

רבים הלקוחות אשר מעדיפים לבצע את הפעולות הבנקאיות הדרושות באמצעים אלו ואחרים.

הלקוח המודרני כלל לא מגיע לסניף כמעט והוא צורך שרות דרך הבנקאי הטלפוני.

מהו בנקאי/ת טלפוני?

בנקאי/ת טלפוני הוא בנקאי לכל דבר ועניין, ההבדל היחיד הינו שהוא לא מבצע שרות פרונטאלי,

אלא השרות מבוצע טלפונית או דרך האינטרנט. הבנקאי/ת  מציע ומשרת את לקוחות הבנק בכל הקשור

להתנהלות בחשבון שלו, פרטי או עסקי כאחד.החל מניהול חשבון ועובר ושב, דרך לקיחת הלוואות,

הפקדות, ניהול תוכניות חסכון, העברות כספים ועוד.

חלק ניכר מתפקידו של הבנקאי/ת הטלפוני הינו ליזום פעולות מכירה , כגון: הזמנות פנקסי שקים, מתן הלוואות, הנפקת כרטיסי אשראי, פיקדונות ותוכניות חסכון.

 

אילו תכונות נדרשות מבנקאי/ת?

יכולת עבודה בצוות, יכולת מכירה, תודעת שרות, סובלנות, יכולת להקשיב, כושר ביטוי גבוה,

זריזות מחשבתית, רצינות, דייקנות, אמינות והכי חשוב – רצון להתקדם ולהצליח!

איזו הכשרה צריך לעבור?

לאחר הליך מיון דרכינו וסדרת ראיונות על ידי נציג/ת חברת תיגבור ותהליך מיון נוסף , תזומנו לראיון

או יום התרשמות על ידי נציג/ת הבנק.

במידה ותעברו תהליך ראשוני זה תתחילו הכשרה מקצועית בת מס’ שבועות בתחומים הנדרשים לבנקאי.

עם סיום ההכשרה ילווה אותך חונך/ת ב CENTER CALL עצמו במשך כשבוע עד 10 ימים נוספים.

לאחר מכן העבודה מתחילה בסגל המוקד הטלפוני.

מהו השכר של בנקאי/ת טלפוני?

שכרו של בנקאי טלפוני מורכב משכר בסיס לפי שעות עבודה ובנוסף בונוסים בגין עמידה ביעדי

מכירה, שרות וביצועים.

מהם שעות העבודה ?

שעות העבודה משתנות ממוקד פיננסי אחד לשני, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לבדוק את מידת

ההתאמה לצרכיכם. תיתכן גם עבודה במשמרות.

המשרה נוחה מבחינת שעות, קיימות משרות בוקר קבועות,

ומשרות במשמרות,

יש לצורך להתחייב לכמות משמרות מינימאלית שבועית.

מהו הערך המוסף של עבודה בתור בנקאי/ת?

דרך העבודה במוקד הטלפוני ניתן להתפתח ולפתח קריירה בתוך הבנק. הבנק מקדם עובדים מתאימים

באופן שוטף לתפקידים נוספים בסניפים ובמטה.

כמו כן, זהו קרש קפיצה מצוין בעתיד לחברות מובילות במשק הישראלי, על ידי שדרוג קורות החיים שלכם

והניסיון שתצברו במוסד פיננסי וארגון גדול.

מהם מסלולי הקידום  האפשריים בבנק?

מועמדים מתאימים יתקבלו תוך פרק זמן קצר יחסית לתפקידים שונים בתוך המוקד הטלפוני , חונך/ת טלפוני,

נציג/ה בכיר/ה , אחראי/ת  משמרת, מנהל/ת צוות,תפקידים שונים בסניפי הבנק ותפקידי מטה.

 

תפקידים רבים בבנק דורשים תעודות מקצועיות , נשמח להיות לך לעזר ולכוון אותך בעזרת חברת תיגבור, חברת השמה המסייעת לך בתהליך חיפוש העבודה המתאים במיוחד עבורך.

 

תפקידים נוספים בתחום הבנקאות:

ברשותנו תפקידים נוספים מקצועיים העשויים להתאים לך – יועצי/ות השקעות, שמאות בנקים  ,משרות בתחום

הביטחון ועוד.

איך להתנהג בראיון עבודה - תיגבור כוח אדם

לוח דרושים

משרות דרושים - תגבור השמה

מאמרים אחרונים

גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

הצטרפו עכשיו לתיגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצטרפו עכשיו לתגבור

העלאת קובץ קורות חיים

הצהרת נגישות

חברת תיגבור רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב’ רויטל ברכאל בטלפון שמספרו 077-2370029 בדוא”ל revitalb@tigbur.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

נגישות סניפי תיגבור