חיפוש עבודה במרכז

לוח דרושים במרכז

משרות פעילות

משרות שנמצאו

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי במרכז דרוש\ה מזכיר\ת לאגף המטואנקולגית ילדים
    היקף משרה -75% , משרה זמנית החלפה לחלד
    סידור עבודה למחלקה, אשפוז יום, מרפאה, יעוצים יומיים ברחבי בית החולים.
    סידור כוננויות
    סידור תורנויות- לציין שמורכב במיוחד כי כולל תורני חוץ, סיוע של תורנים מילדים ומתמחי המחלקה
    תאום ישיבת רנטגן שבועית (כולל רשימות החולים הנדרשות ופרטיהם)
    תאום ישיבות חודשיות המחולקות אחת לשבוע- ישיבת קרינה , ישיבת PET CT, ישיבה אונקוגנטית, ישיבה פתולוגית (כולל רשימות החולים הנדרשות ופרטיהם)
    תאום ישיבות TEAMS מחלקתיות קבועות ודחופות. לציין שהפגישות הדחופות קורות הרבה ומצריכות תאומים מורכבים של גורמים רבים.
    תאום תוכנית אקדמית.
    ניהול יומן פגישות מנהלת המחלקה
    סיוע למנהלת המחלקה במגוון פעילות המחלקה, ניהול קרנות, פיקוח על תרומות, התקשרויות עם מנהלים אחרים בבית החולים ומחוץ לו.
    תאום השתלמויות, כנסים ימי עיון לרופאי המחלקה
    דרישות:
    3 שנות ניסיון אדמיניסטריבי מזכירותי
    ניסיון בארגון רפואי- יתרון משמעותי
    תעודת מזכירות רפואית- יתרון
    זמינות מיידית לתחילת עבודה
    שליטה מלאה ביישומי אופיס
    יכולת תפעול, יכולת למידה מהירה, יכול

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה בנקאי/ת מכירות במרכז בנקאי רב ערוצי

    פרופיל ותיאור משרה:
    לאשכול היוזמה במוקד חולון מחפשים את כוכבי המכירות הבאים.
    התפקיד כולל ניהול שיחות מכירה, התאמת מוצרים פיננסיים ללקוחות בשיחות נכנסות ויוצאות.
    במסגרת התפקיד בנקאי אשכול היוזמה עובדים בצוותי עבודה משותפים ומתמקדים בהתאמת פתרונות אשראי ללקוחות הבנק.
    העבודה היא בצמוד לתסריט שיחה קבוע וכפוף לנהלי ציות.

    דרישות גיוס
    ` יכולת מקצועית שירותית ומכירתית גבוהה
    ` יוזמה וראיה עסקית רחבה
    ` יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים עבודה רבים
    ` הסתגלות לשינויים בתדירות גבוהה
    ` גמישות מחשבתית ויכולת למידה גבוהה ומהירה
    ` יכולת ביצוע מספר משימות במקביל ולמידה עצמאית של תחומים מקצועיים
    ` כושר ביטוי והתנסחות - יכולת ביטוי טובה שוטפת ורהוטה
    ` יכולת עבודה בשגרה ומסגרתיות
    ` עמידה ביעדי זמינות ותפוקות
    ` מוסר עבודה גבוה
    ` עבודה בהגינות וביושרה


    מסלול ההכשרה
    ` הקורס והחניכה מתקיימים במוקד חולון למשך כ 3 שבועות
    ` במהלך ההכשרה נדרשת זמינות מלאה ללא חופשות

    זמינות ומשמרות
    ` שעות פעילות המוקד 08:00-18:00
    ` המשרה רלוונטית ל 100% משרה ומעלה
    ` עבודה בימי ש

  • מרכז - גוש דן
    לחברה גדולה ומובילה דרוש/ה מתכנן/ת מוצר ולוגיסטיקה
    תיאור התפקיד-
    אחריות על תכנון המוצר, מלידתו ועד ייצור המוצר הראשוני כולל בחינת דרישות הלקוח והתאמתן
    ליכולות המפעל.
    תכנון, הכנה וביצוע של הרצת ניסיונות בקווי היצור
    תכנון לוגיסטי של התוצ`ג תוך אופטימיזציה ושיפור מתמיד לחסכון בעלויות .
    תכנון מידות ופריסות של כל סוגי חומרי האריזה השונים
    הקמת מק`טים ומפרטים המשמשים לאריזת המוצרים
    תכנון לוגיסטי מיטבי של התוצרת הגמורה לפי דרישות הלקוח וניצול אופטימלי של שטחי
    המכולות/משטחים.
    בדיקה ואישור של מוצרים חדשים בשלבי הייצור, האריזה וההמכלה.
    דרישות-
    הנדסאי/ת תעשייה וניהול או לימודי עיצוב תעשייתי – חובה
    ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה תעשייה דומה – יתרון
    היכרות עם מערכת ה SAP – יתרון משמעותי
    היכרות עם תוכנת Cape-pack - יתרון
    יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן יעיל
    ידע ביישומ י אופיס – חובה
    אנגלית ברמה טובה
    משרה מלאה ללא היברידיות

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית באזור לוד
    דרוש/ה pmo אינטגרטיבי
    תיאור התפקיד:
    אחריות לביצוע אינטגרציה רוחבית לרבות מעקב ובקרה בין כלל הפרויקטים בתכנית הפיתוח של הארגון תוך שיפור יכולות בקרה ומדידה - משלב הייזום, דרך שלבי התכנון, ההקמה, ועד מסירת הפרויקטים.
    אחריות תקציבית למימוש תכנית הפיתוח.
    ייצוג החטיבה מול הנהלת החברה ומשרדי הממשלה בכל הקשור לתכנית הפיתוח של הארגון .

    דרישות:
    בעל/ת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול/כלכלה/ מנהל עסקים
    3 שנות ניסיון לפחות בניהול/בקרה של פרויקטים בהיבטי תקציב ו/או לו`ז
    ניסיון בניהול תקציב בהיקף מצטבר של מיליארד ₪
    ניסיון בבניית תוכניות עבודה ומעקב אחר יישומן
    ניסיון בעבודה בתוכנות OFFICE ובמערכת הSAP
    ניסיון בניתוח נתיב קריטי של פרויקט- יתרון
    ניסיון בתחום התשתיות - יתרון
    ניסיון בעבודה ב- MS PROJECT - יתרון
    ניסיון בעבודה מול גורמי ממשלה - יתרון

    משרה מלאה - ימים א-ה 9 שעות עבודה .
    לשליחת קורות חיים cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    למוסד אקדמאי דרוש/ה מנהל/ ת ספרייה
    תנאים שווים למתאימים!
    הגדרת התפקיד :
    o אחריות לגיבוש מדיניות הספרייה, לרבות פיתוח אוסף הספרייה, רכש, השאלה, קטלוג ויעץ .
    o אחריות על מדיניות העבודה מול בתי הספר והעומדים בראשם .
    o ניהול תקציב הספרייה .
    o ניהול צוות הספר ייה הכולל גיוס, הכשרת וניהול צוות הספרייה .
    o אחריות לקידום ופיתוח הספרייה בהיבט הטכנולוגי, לרבות פיתוח שירותים בתחום המחשוב
    והטמעת טכנולוגיות חדשות .
    o הובלת פרויקט ובניית אוסף ייעודי של בית ספר לרפואה ע`ש דינה רקאנטי )בהקמה(. הכולל
    הקמת מאגרי מידע וספריה ייעודית .
    o מתן תמיכה וייעוץ מקצועי לחוקרים, מרצים וסטודנטים באוניברסיטה .
    o קשר מקצועי עם ספקים שונים ומו`לים בארץ ובחו`ל .
    o ניהול הקשר של הספרייה בפורומים מקצועיים שונים.
    o גיוס מיידי, משרה מלא ה וגמישות לביצוע שעות נוספות .
    דרישות התפקיד :
    o תואר שני במידענות/ספרנות
    -חובה.
    תואר שני נוסף בתחום עיוני יתרון. -
    o ניסיון והבנה מעולים בתחומי טכנולוגיה, דיגיטל וחדשנות.
    o ניסיון מוכח בניהול ספרייה. במוסד אקדמי
    יתרון . -
    o ניסיון בניהול צוות עובדים.
    o ניסיון בניהול פרויקטים חדשים.
    o ניס

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות באגף המסחרי בחטיבה לבנקאות מסחרית.

    תיאור המשרה:
    ` אחראי קשרי לקוחות בצוות
    ` אחריות לטיפול שוטף בתיקי לקוחות עסקיים בינוניים וגדולים

    תחומי פעילות ואחריות:
    ` ניתוח וכתיבת בקשות אשראי
    ` השגת לידים ללקוחות פוטנציאלים והעמקת פעילות עם לקוחות קיימים
    ` טיפול בדוחות, ביצוע מעקבים בנושא אשראי ובטחונות
    ` קשר שוטף עם לקוחות לרבות פגישות
    ` ממשקים פנים ארגוניים

    כישורים ודרישות התפקיד:
    ` תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים/ משפטים - חובה
    ` ניסיון קודם בתחום אשראי עסקי - חובה
    ` תפקוד טוב תחת לחץ וריבוי משימות
    ` ידע בניתוח דוחות כספיים
    ` יכולת התבטאות טובה בכתב ובע`פ
    ` גישה שירותית ושיווקית מול לקוחות
    ` יכולת עבודה בצוות
    ` יכולת למידה טובה

    שעות וימי עבודה:
    ` ימי העבודה א` - ה`
    ` העבודה במשרה מלאה ורציפה (ללא פיצול)
    ` אורך שבוע עבודה רגיל - 39 שעות עבודה (5 ימים בשבוע)

    יצירת קשר
    0772371901/3/4/5/6
    מייל לקוח- holon@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי בת`א דרוש\ה כלכלן\ית מתחיל\ה.
    תיאור התפקיד:
    ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים.
    עריכת אומדני הכנסות מקופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים.
    עריכה ובקרת התחשבנות מול קופות חולים, ברמה חודשית ושנתית.
    חישוב הנחות בהתאם להסכמים פרטניים וגלובליים עם המבטחים השונים.
    יישום הסכמים במערכות ביה`ח.
    בקרת רישום הכנסות משירותים רפואיים שניתנו למבוטחי קופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים במערכת פיננסית.
    ניתוח פעילות, בקרה והכנסות המרכז הרפואי, לרבות הכנת דוחות הכנסות ודיווחם לגורמי פנים וחוץ.
    אפיון וניהול דוחות ודשבורדים במערכות BI.
    תואר ראשון בתחום כלכלי (מנהל עסקים, מנהל מערכות בריאות, כלכלה או תעשייה וניהול)
    תואר שני - יתרון
    ניסיון של כ- 2-3 שנים ככלכלן.ית בארגון או בתפקיד פיננסי דומה (דגש על עבודה מול דטאות בהיקפים גדולים)
    הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות (קופות חולים, בתי חולים, משרד הבריאות או האוצר) - יתרון
    ניסיון בהכנת דוחות כלכליים וניתוחם
    ניסיון עבודה במערכות מחשוב שונות (SAP יתרון)
    הכרת תוכנות אופיס ודגש על אקסל ברמה גבוהה- טבלאות פיווט ווילוקאפ
    יכולת אנליטית

  • מרכז - גוש דן
    למרפאה רפואית באיזור השרון דרושים`/ות נציגי שירות לקוחות
    במרפאה צוות נציגות שירות. במרפאות גדולות צוות נציגות השירות מנוהלות ע`י נציגת שירות בכירה.
    נציגות השירות מעניקות שירות פרונטאלי לקהל הלקוחות המגיע למרפאת השיניים במגוון נושאים - שירותיים, פיננסיים ותפעולים.
    העבודה ב2 משמרות: (תיתכן גמישות בשעות)
    משמרת בוקר 08:00-14:00
    משמרת ערב 14:00-20:00/21:00
    יש מרפאות עם משמרות לילה עד 23:00
    ימי שישי לסירוגין 08:00-13:00

    יש קורס פנים ארגוני נציגות חדשות

    במסגרת התפקיד:
    1. מתן מענה פרונטלי מקצועי ושירותי לבקשות, תלונות ומתן תורים ללקוחות המרפאה
    2. מתן שירות פנימי לצוות הרפואי של המרפאה
    3. טיפול בהצעות מחיר, סגירת תוכניות טיפול והסדרת תשלומים
    4. עמידה ביעדים צוותיים בנושאי שירות ומכירה
    5. מענה טלפוני למטופלים שיוצרים קשר עם מוקד שרות הלקוחות ומבקשים קשר עם המרפאה
    6. ניהול יומני הרופאים במרפאה
    7. גביית תשלומים
    8. טיפול בדוחות הנוגעים לענייני תשלומים, תורים ותפעול
    9. תיוק מסמכים בתיקים רפואיים
    10. פרויקטים מיוחדים ע`פ בקשות המנהלים האדמניסטרטיביים

    דרישות:
    1. כושר ביטוי ברמה גבוהה בשפה העברי

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתי באזור לוד
    דרוש/ה מזכיר/ת אגף מערכות מידע ומחשוב זמני/ת
    תיאור התפקיד :
    זימון דיונים ופגישות בהתאם להנחיית מנהל האגף ובתיאום עם הגורמים פנים וחוץ
    רישום פגישות ביומן ועדכון השינויים
    תכנון יומן שבועי ועדכונו בהתאם לצורך
    רישום וריכוז הודעות , תזכורת ומטלות והעברתן לנמען הלרוונטי
    טיפול בסוגי הדואר הנכנס והיוצא (חיצוני ואימייל )
    הכנת חומרים רלוונטים לדיונים ופגישות ומעקב יום יומי
    ביצוע הדפסות עפ`י הנחיית הממונה
    ניהול ורישום מעקב אחרי החלטות , מסמכים וכל אשר יוגדר ע`י מנהל האגף
    ניהול המידע שבאחריות האגף , תיעודו וזמינותו במערכות המידע
    טיפול בהזמנת ציוד משרדי מול נציגי אגף לוגיסטיקה
    ניהול קופה קטנה
    דרישות :
    12 שנות לימוד לפחות
    ניסיון של שנה לפחות בתפקידי אדמניסטרציה
    שליטה בניהול יומן ממוחשב באמצעות outlook
    שליטה בתוכנת office
    כושר הבעה בע`פ ובכתב בעברית ברמה טובה
    תודעת שירות גבוהה

    שעות עבודה -8.5 שעות עבודה ביום (שעון גמיש )
    לשליחת קורות חיים :
    cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי גדול דרוש/ה רכז/ת רשומות רפואיות במערך לניהול סיכונים

    תכולת תפקיד:
    אחריות לאיתור והפקת מידע רפואי של מבוטחי הקופה, מתוך הרשומה הרפואית לפי דרישה כדין,
    תוך התייחסות לסוגיות של ניהול סיכונים
    ווידוא שלמות ותקינות כלל המסמכים הנלווים לבקשה
    הבטחת חיסיון המידע הרפואי כנדרש בחוק ובתקנות
    ממשקי עבודה שוטפים עם גורמים מקצועיים שונים בקופה להשגת מידע נדרש
    שידור תיקים מהמחשב המרכזי בקו מאובטח. קשר עם גורמי הארכיב, מחיקת סריקות.
    העברת תיקים לחברות מבטחות , ללשכה המשפטית, לעורכי דין חיצוניים
    `העברת נתונים על אנשי צוות מעורבים בקופה לשם יצירת קשר (מציאת טלפונים, מיילים)
    `אדמיניסטרציה - ניהול יומן ולו`ז, זימוני ועדות ניהול סיכונים מרובות משתתפים כולל משתתפים מחוץ לארגון, ועדת פשרות - הכנת חומרים לוועדה (תיקים רפואיים) , ביצוע רכש הזמנות פנימיות - ציוד, כיבוד וכד`.
    ביצוע משימות נוספות בתחום עיסוקה, בתיאום עם הממונה

    כישורים נדרשים:
    השכלה:
    תעודת בגרות
    תעודת מזכירה רפואית

  • מרכז - גוש דן
    לחטיבה הפיננסית דרוש/ה מנהל/ת חדר גיבוי עסקאות חוץ

    תחומי פעילות:
    המחלקה אחראית על בקרה ושחרור עסקאות מט`ח, בדיקת מסמכי מקור, ניהול חשבונות קורספונדנטים, ניהול אירועים בעסקאות מט`ח וסליקת עסקאות מט`ח.

    תיאור התפקיד:
    ` ניהול צוות עובדים
    ` אחריות על רישום ופירעון עסקאות מט`ח במערכות הבנק
    ` ניהול קשר שוטף מול גורמים מקבילים בבנקים בארץ ובחו`ל
    ` בדיקה ואישור העברות מט`ח ושקלים
    ` עבודה מול גורמים בחטיבות המטה ובסניפי הבנק, תמיכה בפעילות סניפים בחשבונות מכשירים פיננסים
    ` תמיכה בפעילות חדר עסקות חוץ
    ` ניהול נזילות המט`ח בבנק

    כישורים ודרישות התפקיד
    ` תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות/ מנהל עסקים
    ` מנהל בעל ניסיון בתחום מכשירים פיננסיים ומט`ח
    ` כושר ביטוי גבוה ושליטה בשפה אנגלית בכתב ובעל פה
    ` חשיבה ביקורתית
    ` שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ועבודה מול מערכות מידע מרובות

    כפיפות
    מנהל החטיבה הפיננסית

    שעות העבודה:
    ימים ראשון לא עובדים, שני - חמישי - 16:15 - 08:00
    ימי שישי - 14:00 - 08:00
    מוכנות לעבודה מעבר לשעות העבודה

    יצירת קשר
    0772371901/3/4/5/6
    מייל לקוח- holon@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לחברה ממשלתית באזורים הצפון והשפלה
    דרוש/ה עוזר/ת מנהל אבטחה
    תיאור התפקיד :
    ניהול מערך האבטחה בתחומי הגזרה , בשוטף ובחירום בהתאם לנהלי האבטחה
    אחריות וניהול אירועים בטחונים על פי הגדרת הסמכויות מול גורמי החירום , ההצלה וגורמי פנים ארגון .
    ביצוע תחקירים בתחום האבטחה , תיקוף ואישור פק`מ אבטחה בתחנות מול משטרת ישראל
    ביצוע בקרות שוטפות
    הכנת תכנית עבודה שנתית , כשירות מבצעית ווידוא הכשרות והדרכות של יחידת ההדרכה .
    דרישות :
    הנדסאי/ת / תואר ראשון
    ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול והדרכת עובדים/ות בתחום הביטחון בארגון המונה 200 עובדים לפחות
    בוגר/ת קורס קב`טים
    ניסיון עבודה בתוכנת office
    רישיון רכב בתוקף
    יתרונות :
    ניסיון בכתיבת פק`מים ותיקי שטח - יתרון
    בוגר/ת קורס פיקודי - רובאי07 ומעלה - יתרון

    כישורים נדרשים :כושר הבעה בכתב ובע`פ בעברית ברמה טובה
    נכונות לעבודה במשמרות ובשעות לא שגרתיות
    ל`שליחת קורות חיים : Cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לחברה גדולה בתחום הרפואה דרוש/ה מנהל/ת תחום דימות

    תכולת תפקיד:
    -אחריות ניהולית ומקצועית לעבודת דימותנים מחוזיים ומנהלי מכוני הדימות של החברה
    -אחריות מקצועית לעבודת הדימותנים בחברה
    -קידום ופיתוח מקצועי של הדימותנים - הכשרה ופיתוח הצוות, הדרכה, השתלמויות, ימי עיון, כנסים.
    -עדכון הנחיות עבודה על פי נהלי משרד הבריאות
    -אישור מקצועי של גיוס דימותנים למכונים פנימיים - עפ`י חוזרי ונהלי משרד הבריאות
    -כתיבת הנחיות מקצועיות ופיקוח על הסטנדרטיזציה במכונים
    -קיום שגרות ניהול וישיבות צוות מנהלי יחידות הדימות
    -מענה לפניות הציבור בתחום הדימות
    -ריכוז, הכנת והפצת דיווחי פעילות שוטפים ותקופתיים, ובכלל זה: בקרת אישורי דיווח, תשלומי עבודה.
    -הכנת תכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות ובקרה אחר יישומן
    -פיקוח על בטיחות הקרינה במכוני הדימות הקיימים בחברה וקיום מעקב רפואי
    -בקרת איכות בדיקות דימות
    -אחריות על רכש ציוד מתכלה ותרופות בתחום הדימות

    כישורים נדרשים:
    דרישות סף:
    השכלה:
    -תואר ראשון בלימודי רנטגנאות ודימות
    ניסיון ניהולי קודם - לפחות 5 שנים
    תואר שני, ממונה בטיחות קרינה- יתרון

    מיומנויות:
    -תקשורת בינאישית מ

  • מרכז - גוש דן
    לחברה גדולה בתחום הבריאות דרוש/ה יועץ/ת פיתוח ארגוני

    תכולת תפקיד:
    הובלת פרויקטים ארגוניים ותהליכי פיתוח ארגוני ביחידות בתחומי העבודה של המח`:
    -ניהול פרויקטים הכוללים ליווי יחידות ארגוניות ו/או צוותים ומתן ייעוץ ארגוני וניהולי.
    -אבחון ואפיון צרכים, גיבוש רציונל, הבניית תכניות התערבות ותוכניות פיתוח מנהלים.
    -מימוש תכניות התערבות, תוך סיוע בהטמעת שינויים ותהליכים ליחידות השונות והפעלת הגורמים הרלוונטיים עד לסיכום תהליך.
    -פיתוח, הנחיה והדרכה של תכניות לפיתוח מנהלים בארגון והכשרות ארגוניות לעובדים.
    -עבודה מול ספקים, כולל התקשרות מול הספק ובקרה שוטפת, בהתאם לצרכי הארגון.
    -הובלה ושותפות בצוותי העבודה בפרויקטים
    -שותפות בגיבוש והטמעת תהליכי עבודה בתחומי הפיתוח הארגוני בחברה.

    דרישות סף:
    השכלה:
    תואר שני בהתנהגות ארגונית / במשאבי אנוש / סוציולוגיה ארגונית / פסיכולוגיה ארגונית / ייעוץ ארגוני / לימודי עבודה
    ניסיון:
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתחומי ייעוץ ופיתוח ארגוני
    ניסיון של לפחות שנתיים בליווי ייעוצי למנהלים
    ניסיון של לפחות שנתיים בהובלת פרויקטים ארגוניים בתחומי הפיתוח הארגוני

    ניסיון במגזר הצי

  • מרכז - גוש דן
    לארגון גדול בתחום הבריאות דרוש/ה מנהל/ת מחלקת פיתוח ארגוני לתפקיד זמני בין 6-9 חודשים.

    במסגרת התפקיד:
    ניהול והובלת פרויקטים ארגוניים ותהליכי פיתוח ארגוני חוצה ארגון, במטה וביחידות השטח בתחומי העבודה הרלוונטיים, על בסיס תכניות עבודה וצרכי הארגון:
    - הובלה והטמעת תהליכי עבודה בתחומי הפיתוח הארגוני - תהליכי אבחון וסקרים ארגוניים; תהליכי פיתוח עובדים; תהליכי ניהול וניהול שינוי.
    - אחריות על תכנון, יישום ובקרה של תכניות העבודה של מחלקת פיתוח ארגוני, ניהול תקציב המחלקה ושותפות בתכניות העבודה של האגף.
    - ליווי יחידות ארגוניות ו/או צוותים ומתן ייעוץ וסיוע מקצועי בהטמעת מהלכים ארגוניים, צרכים ניהוליים וכו`.
    - ניהול ישיר של צוות יועצות פנים ארגוני וספקי פיתוח ארגוני חיצוניים.

    פונקציה ניהולית מובילה בתחומי פיתוח שדרת הניהול וצוותים ניהוליים:
    -הטמעת תפיסת הניהול והמנהיגות של הארגון בערוצים ומנגנונים ארגוניים שונים.
    -אחריות כוללת על תהליכי פיתוח מנהלים בארגון - תהליכי מוביליות ארגונית, עתודה והכשרות ניהוליות.
    -ניהול ממשקים ישירים עם כלל שדרת הניהול הארגונית.
    -חברות בהנהלת אגף פ`א, למידה ותפ`א והנהלה מורחבת של

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחומה באזור פתח תקווה
    דרוש/ה מפעיל/ת GIS ו- CAD

    הגדרת התפקיד (תחומי פעילות ואחריות):
    א. שרטוט ועדכון מפות/תכנית בינוי/היתרים בהתאם לפורמט אחיד.
    ב. ביצוע חישובי שטחים.
    ג. הכנת תיקונים למפות
    ד. קליטה, בקרה, הטמעה של מיפוי ותוצרי תכנון במאגרי המידע
    ה. קבלת מדידות - הזנה במערכת צבאית
    ו. העברת סטטוס תקינות למודד

    דרישות תפקיד:

    ` הנדסאי/ת אדריכלות/ בנין
    או
    ` בוגר/ת מגמת אדריכלות תיכונית.
    או
    ` בעל/ת תעודת שרטט
    או
    ` סטודנט/ית לאדריכלות שלמד/ה קורס AutoCAD במסגרת לימודיו
    או
    ` אדריכל/ית / אדריכל/ית נוף / מהנדס/ת בנין /מכונות
    וגם:
    ` בוגר/ת קורס GIS אזרחי/ צבאי
    או
    ` בוגר/ת קורס עבודה משולבת בין CAD ו- GIS
    או
    ` סטודנט/ת אשר למד קורס GIS במסגרת לימודיו האקדמאיים
    דרישת חובה!
    ` ניסיון מצטבר של 36 חודשים בעבודה ב-GIS ו- AutoCAD,
    מתוכם לפחות 12 חודשים בשרטוט ב- AutoCADוגם לפחות 12 חודשי ניסיון בעבודה ב-GIS
    ` שליטה בתוכנות OFFICE
    ` שליטה מלאה בתוכנת CAD וגם ARCGIS/ GISPRO

    ` יתרון: עבודה עם מפרטי שרטוט מבא`ת
    ` יתרון: עבודה במערכות SAP
    ` יתרון: שליטה בתוכנת REVIT
    ` יתרו

  • מרכז - גוש דן
    לחברתנו בת`א דרוש\ה רו`ח זמני\ת החלפה לחל`ד .
    אחריות על ביצוע בקרות בכספים ובחשבות, הפצת דיווחים תקופתית וניתוחים שונים בתחומי הכספים
    כפי שיוגדרו ע`י סמנכ`ל הכספים. תפקוד כגורם פעיל במשימות האגף בהפצת דוחות חודשיים,
    רבעוניים ושנתיים. סיוע בטיוב נהלי עבודה בחברה ובאגף. בנוסף, תחום ה SOX יהיה באחריות בעלת
    התפקיד, תוך הכוונה של סמנכ`ל הכספים וסיוע של חשב החברה. תחום ה- SOX עוסק בבקרת פנים
    של תהליכים פיננסיים וחשבונאיים בארגון. התפקיד מאפשר צבירת ניסיון וידע נרחב בתחומי החשבות
    אשר יסייע לתפקידי המשך והתפתחות מקצועית.
    ראיית חשבון מוסמכת - חובה
    • תואר בכלכלה/מנהל עסקים/תעשייה וניהול- יתרון
    • שליטה מלאה בתוכנות office אקסל - חובה
    • יכולת הכנת מצגות ודיווח ניהולי )פרזנטציה( - חובה
    • ידע בשפות: עברית - שפת אם אנגלית ברמה גבוהה
    • ניסיון של שנה בעבודה בראיית חשבון- חובה )לא כולל התמחות(
    • התמחות בתחום באחת מ- Big 4 - יתרון
    • היכרות וניסיון עם תהליכי – SOX - יתרון
    • היכרות עם פריוריטי – יתרון

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה כלכלן/ית
    תיאור המשרה- כלכלן/ית בצוות במנהלת עכו

    תחומי אחריות ופעילות:
    ניתוח וכתיבת בקשות אשראי
    הכנת מסגרות אשראי
    טיפול בבקשות חריגה
    השגת לידים ללקוחות פוטנציאלים
    העמקת פעילות עם לקוחות קיימים
    טיפול בדוחות בקרה
    ביצוע מעקבים בנושא אשראי ובטחונות
    קשר שוטף עם לקוחות לרבות פגישות
    ממשק שוטף מול הסניפים

    כישורים ודרישות התפקיד:
    תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים- חובה
    ניסיון קודם בתחום אשראי עסקי
    תפקוד טוב תחת לחץ וריבוי משימות, כישורי ניהול זמן
    ידע בניתוח דוחות כספיים
    יכולת התבטאות טובה בכתב ובע`פ
    גישה שירותית ושיווקית מול לקוחות
    יכולת עבודה בצוות
    יכולת למידה טובה

    שעות עבודה ומיקום פיזי:
    כרמיאל, שעות העבודה הינן בשעות פיצול:
    ימי שני ורביעי - בין השעות 13:30-08:00 וכן בין השעות 19:00-15:30 (פיצול)
    ימי ראשון, שלישי וחמישי - בין השעות 15:00-08:00
    שעות נוספות בהתאם לצורך

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
    ליצירת קשר:
    0772371900/01/03/05/09
    holon@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    דרוש/ה כלכלן/ית

    תיאור תפקיד:
    כלכלן/נית למנהלת אזור ירושלים

    תחומי פעילות ואחריות:
    ניתוח וכתיבת בקשות אשראי
    גיוס לקוחות, השגת לידים ללקוחות פוטנציאלים והגברת והעמקת פעילות עם לקוחות קיימים
    ביצוע מעקבים בנושא אשראי ובטחונות
    קשר שוטף עם הצוותים העסקים בסניפים וכן מידי פעם עם לקוחות
    השתתפות בפגישות עם לקוחות

    כישורים ודרישות התפקיד:
    תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים- חובה
    אפשרי תואר ראשון בהתמחות אחרת המתווסף להנהלת חשבונות סוג 2-3
    ידע בניתוח דוחות כספיים - חובה
    ניסיון קודם בתחום אשראי עסקי - יתרון
    תפקוד טוב תחת לחץ וריבוי משימות, תעדוף משימות וניהול זמן
    ידע ושליטה בתוכנת האקסל ברמה גבוהה
    בעל/ת יכולת התבטאות טובה בכתב ובע`פ
    בעל/ת גישה שירותית ושיווקית מול לקוחות

    שעות עבודה ומיקום פיזי :
    מנהלת ירושלים (כנפי נשרים)
    יומיים פיצול


    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
    ליצירת קשר:
    0772371900/01/03/05/09
    holon@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחום הבריאות בקיסריה דרוש/ה איש/ת מכירות ואפליקציה לתחום המעבדות

    oמתן תמיכה אפליקטיבית ללקוחות היחידה במגוון המוצרים.
    oאחריות על ניהול וקידום תהליכי מכירה מול לקוחות החברה מוסדיים ופרטיים.
    oביצוע הדגמות והדרכות ללקוחות החברה.
    oמתן מענה שוטף לצורכי הלקוח ברמה המקצועית והתפעולית.
    דרישות התפקיד
    oהשכלה אקדמאית בתחום מדעי החיים, או הפרא רפואי - חובה.
    oניסיון במכירות שטח בתחום המעבדות בבתי חולים ואוניברסיטאות לפחות 3 שנים - חובה.
    oיכולת עבודה עצמאית כולל תכנון וניהול לו`ז, ואיתור לידים.
    oניהול מו`מ ותהליכים ברמה גבוהה ותקשורת בין אישית טובה.
    oידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה ויכולת למידה של חומרים מקצועיים בשפה האנגלית.
    *צריך מישהו עם ידע וניסיון בתחום אנליזות של חלבונים בעזרת ה mass spec רצוי יהיה לו גם ניסיון בביולוגיה מולקולרית ושיטות מחקר מגוונות וכל זה בד`כ מגיע ביחד עם תארים מתקדמים
    מישהו שאוהב להעביר את הידע ומתחבר לתחום ההדרכות
    משרת שטח בכל הארץ, נסיעות לחו``ל




    050-8290556, 077-2372201, 077-2372401, 050-4042154

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה בתחום הבריאות בקיסריה דרוש/ה מנהל /ת מקצועי /ת יחידה עסקית אופטיקה
    התפקיד כולל:
    אחריות על הוצאה לפועל של התוכנית העסקית בהיבט המקצועי.
    תמיכה וייעוץ למנהל היחידה בהיבט העסקי ובסגמנטי המכירה השונים.
    הדרכה והכוונת מקצועית ללקוחות החברה, אנשי המכירות ואנשי השירות והמעבדה על מוצרי היחידה וטיפול
    בתלונות לקוח.
    תמיכה בכל סגמנטי המכירה על בסיס סדרי עדיפויות והובלת פעילות מסחרית ופיתוח עסקי מול לקוחות VIP.
    תמיכה בפיתוח העסקי של מוצרים חדשים ביחידה, בנית אסטרטגיה ותוכנית עבודה מפורטת בהחדרת המוצר לשוק הישראלי.
    ניתוח פעילות המתחרים אל מול פעילות היחידה וזיהוי הזדמנויות עסקיות.
    השתתפות בכנסים מקצועיים, כנסים של היצרן בארץ ובחו``ל.
    קשר שוטף עם היצרן בחו``ל.

    דרישות התפקיד:
    אופטומטריסט/ית עם ניסיון של לפחות 5 שנים חובה.
    תואר שני באופטומטריה/ מנהל עסקים יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה חובה.
    יכולת עבודה מול ריבוי משימות במקביל.
    אוריינטציה מכירתית ותודעת שירות גבוהה.
    המשרה משולבת שטח ומשרד.
    נכונות לטיסות לחו``ל.

    050-8290556, 077-2372201, 077-2372401, 050-4042154

  • מרכז - גוש דן
    לחברה מובילה באזור תל אביב
    דרוש/ה פקיד/ת חובות בסיכון זמני/ת

    תיאור תפקיד:
    עבודה מול עוה`ד החיצוניים, דהיינו על הטיפול הפרטני בתיקים המועברים לפעילות חיצונית, פתיחתם , הטיפול השוטף תוך כדי המצאות התיק אצל עו`ד חיצונים ועד לסגירת התיק.
    אחריות על תביעות החוב המוגשות לנאמני חברות ולעוה`ד המייצגים לקוחות פרטיים/עיסקיים.
    ריכוז נתונים על תיקים שמוגשים למשרדי עורכי דין חיצוניים.
    מתן שירות ומענה לכלל מחלקות המטה , המח` המשפטית, תלונות הציבור, נציבות וכיוצ`ב בכל הקשור לתלונות של לקוחות עסקיים ופרטיים בתחומי העבודה.
    טיפול במקרים בעייתיים ביותר תוך מציאת פתרונות יצירתיים וטיפול פרטני עד לסיום מוצלח בלקוחות גדולים.
    טיפול בקליטת קבצי הוצאות אגרות ושכ`ט המתקבלים מעו`ד חיצוניים במסגרת ההתחשבנות מולם.
    טיפול בחובות אבודים המתקבלים מעו`ד חיצוניים/המלצות יזומות מטעם חברת חשמל.
    אחריות בכל הנוגע לפניות/משימות בCRM .
    דרישות :
    בגרות מלאה - חובה
    תואר אקדמאי- יתרון
    ידע ויכולת בסביבת עבודה ממוחשבת
    מוטיבציה ללמידה של נושאים חדשים.

    ימים ושעות: א-ה, 8:00-16:00
    לשליחת קורות חיים cv61@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי מוביל דרוש/ה רכז/ת פעילות שב`ן וביטוחים לתקופה של 6-9 חודשים
    מיקום המשרה: תל אביב

    תיאור התפקיד:
    -סיוע אדמיניסטרטיבי לרופאים וספקים בשב`ן
    -ריכוז ומעקב סטאטוס החלטות תכניות עבודה
    -כתיבה והפצת פרוטוקולים וסיכומי ישיבות
    -ניהול יומן וקביעת פגישות, כולל פגישות עם נותני שירות בהעברה מהחזר לסדר
    -פנייה יזומה לכלל הרופאים, טיוב נתונים באופן שוטף במערכות ובאתר
    -הכוונה וקשר של נותני שירות מול ממשקים בקופה
    -ריכוז פניות הציבור בנושא שב`ן
    -מכרזים- אחריות לריכוז כלל החומרים לוועדת מכרזים כולל מעקב ביצוע החלטות
    -אחריות לפתיחת נותני השירות הזוכים במכרז במערכות, מעקב אחר הפעילות , טיפול בפניות
    -תפעול הסכמים בסאפ ומתן מענה לספקים עד לקבלת תשלום על השירותים
    -טיפול שוטף בתשלום השתתפויות עצמיות
    -תפעול ההערכות לוועדת רופאי חוות דעת וניתוחים, לרבות קבלת מסמכים מהרופאים, אישור מול מנהל הסגל, הכנת חומרים לוועדה, ריכוז הפניות והחלטות הוועדה, שליחת מכתבים לרופאים ועדכון המחוזות
    -סיוע במשימות נוספות בתחום, בתיאום עם הממונה

    דרישות:
    תואר ראשון או לחלופין תעודת בגרות מלאה - חובה
    ניסיון עבודה עם נותני שירות

  • מרכז - גוש דן
    למפעל מוביל בקיסריה,
    דרוש/ה מהנדס/ת פיתוח,
    תיאור התפקיד
    אחריות על פיתוח ושיפור החומרים, מוצרים והמיכון לייצורם בשיתוף עם
    גורמים נוספים בחברה מתוך רצון לקידמה והתייעלות בהתאם
    לאסטרטגית החברה
    תכנון ביצוע ותיעוד קפדני של ניסיונות בקווי היצור / במעבדה / אצל
    קבלני משנה וספקים
    העברה מסודרת מפיתוח לייצור על כל מורכבויותיה
    טיפול בהיבטים רגולטוריים של חומרי הגלם והמוצרים
    פעילות משותפת עם הרכש בנושאי בדיקה, ניתוח ואישור חו`ג חדשים או
    תחליפיים תוך הבנה מעמיקה של חומרי הגלם, השפעתם על המוצר,
    המכונות ותהליך הייצור ולהפך
    התעדכנות שוטפת בתחום המקצועי - איסוף אינפורמציה באופן שוטףמספקים ואנשי מקצוע, השתתפות בכנסים, מעקב אחר פיתוח מוצרים
    חדשים בתחום וכד`
    העבודה משלבת עבודת שטח ברצפת הייצור ומשרד
    כישורים נדרשים:
    השכלה: כימיה טקסטילית , הנדסת חומרים, מכונות, תעו`נ ()
    ניסיון מעשי של שנתיים לפחות בתעשייה בתחום רלוונטי עדיף בטקסטיל /
    סיבים / מיכשור רפואי
    היכרות, שליטה ויישום קפדני של כללים לניהול ותיעוד תהליכי
    פיתוח/פרוייקטים
    יכולת התנהלות עצמאית גבוהה ומפותחת, תוך יוזמה, סגירת משימות
    קיימות ובניית תוכנית עב

  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי במרכז דרוש\ה חשב\ת שכר
    תכלול תחום השכר על רבדיו השונים, לרבות נוכחות.
    מענה לפניות עובדים ושאילתות, ביצוע בקרות רוחביות בתחום השכר והנוכחות.
    הטמעת ובקרת הסכמי שכר ושינויי חוקה, אפיון וניהול דוחות בקרה ונתונים, ביצוע סימולציות שכר ע`ס הסכמי שכר שונים ונתונים אישיים.
    דרישות:
    תואר ראשון- יתרון
    תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה (בתוקף, מטעם לשכת רואי החשבון).
    ניסיון עבודה בחשבות שכר של שנה לפחות.
    הכרות עם הסכמי שכר של המגזר הציבורי, הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות - יתרון.
    ידע בסוגיות מורכבות בהיבטים של מס הכנסה, ביטוח לאומי, הפרשות סוציאליות וכד`.
    יחסי אנוש ברמה גבוהה, שירותיות, מענה אדיב לפניות, דיוק, מקצועיות, יוזמה.
    יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ, עמידה בלוחות זמנים.
    יכולת התבטאות והבעה עצמית. התנהלות עצמאית מול מנהלים במרכז הרפואי.
    שליטה מלאה באקסל - חובה, הכרות עם מערכת מל`מ וסינריון - יתרון.
    משרה מלאה עם נכונות לביצוע שעות נוספות לפי צורך


  • מרכז - גוש דן
    לארגון רפואי גדול ומוביל בתחומו דרוש\ה מרכז/ת תחום במחלקה לבקרה תקציבית
    תיאור התפקיד :
    קיום בקרה שוטפת על ביצועי תקציבי קניות ופיתוח של המרכז הרפואי.
    פיקוח ובקרה תקציבית טרם אישור הזמנות במערכת הלוגיסטית והפיננסית.
    ייזום והובלת תהליכים לשיפור וייעול הבקרה התקציבית.
    השתתפות פעילה בוועדות וישיבות להן השפעה על מימוש תקציב הקניות והפיתוח.
    ניהול רוחבי של תהליכי רכש בהיבט הכספי, עיתוד רכש וממשקים רלוונטיים.
    ייזום פרויקטי התייעלות בתחום הבקרה התקציבית.
    ייזום, אפיון ופיתוח דוחות בקרה ממוחשבים הכוללים אפיון וניהול דוחות ודשבורדי BI.
    ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים.
    ניתוח פעילות המרכז הרפואי (ח`נ, מרפאות, אשפוז, מיון) המשפיעה על תקציבי הקניות והפיתוח של ביה`ח.
    ביצוע ניתוחים ובדיקות כדאיות כלכלית להרחבת או שינויים תקציביים, שינויי שיטות, התייעלות או רכש ציוד.
    ביצוע מטלות נוספות ע`פ דרישה.

    דרישות תפקיד:
    תואר ראשון בתחום כלכלי\\תעו`נ\\מנהל עסקים (תואר שני - יתרון).
    יכולת אפיון, ניתוח ופיתוח דוחות BI ניהוליים ותפעוליים (יתרון לידע בשפת SQL,MDX, (POWER BI- חובה.
    שליטה מלא

  • מרכז - גוש דן
    תפקידים ואחריות
    ` תחזוקה ובדיקת כשירות של כל מתקני מערכות המבנה: חשמל, מיזוג אויר, בקרת מבנה, תשתיות תקשורת, מערכות גילוי וכיבוי אש ומים.
    ` הקמת עמדות משרדיות לעובדים בחברה.
    ` עבודות שיפוצים קלות: תיקונים, צבע, אינסטלציה, נגרות ועוד.
    ` עבודות משק: אחריות לאספקת מלאי שוטף של צרכי משרד, מחזור ועוד.
    ` סידור והכנת המבנה לפעילויות רווחה בארגון.
    ` קשר עם ספקי משנה בתחום מערכות המבנה, ניקיון, שמירה ועוד .

    דרישות לתפקיד
    ` ניסיון של עד חמש שנים בתחום אחזקת מבנים.
    ` נכונות לעבודה פיזית.
    ` יכולת טכנית גבוהה ויכולת לעבודה באופן עצמאי .
    ` יכולת מענה במצבי חרום 24/7 במידת הצורך.
    ` בעל רישיון חשמלאי מוסמך.
    ` בעל רישיון נהיגה.

    היקף המשרה:
    5 ימים בשבוע א-ה 9 שעות עבודה ביום + שעות נוספות, (עבודה בימי ו לעיתים רחוקות).
    חובה זמינות להגיע לאתר במקרי חרום ותקלות 24/7 כולל לילה /שבת /חגים.
    תכונות מפתח
    ` חרוץ
    ` שירותי
    ` צנוע
    ` בעל יחסי אנוש טובים
    ` ראש גדול

  • מרכז - גוש דן
    למפעל מוביל במוצרי הגיינה, בקיסריה ,
    דרוש/ה חשמלאי/ת

    תיאור התפקיד
    אחזקה שוטפת ברמה גבוהה של ציוד החשמל
    היענות לקריאות תקלה
    ביצוע אחזקה וטיפול בתקלות ברמה מקצועית גבוהה
    הקפדה על כללי בטיחות בעבודה
    יכולת קריאה ותיעוד
    בדיקה מתמדת על רמת מלאי חלפים ודיווח על שימוש בחלקי חילוף.
    כישורים נדרשים:
    ניסיון כחשמלאי תעשייתי במפעל יצרני.
    חשמלאי מוסמך –בעל רישיון
    השכלה פורמאלית בחשמל הנדסאי /מהנדס חשמל - יתרון

    יכולת עבודה בצוות
    הבנת תהליכים ויכולת לאתר תקלות
    יסודיות תוך הקפדה על ביצועים ברמה גבוהה
    יכולת להבין שרטוטי ותוכניות חשמל.
    )
    ידע בסיסי באנגלית יכולת להבין חומר מקצועי תודעת שירות גבוהה ונועם הליכות.
    השתלמויות בתחום הבקרים ואלקטרוניקה בסיסית – יתרון
    זמינות למשרה מלאה/משמרות + ש`נ

    הסעות בכל המשמרות: חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, נתניה, חיפה

    אזורי הסעות משמרת אחת: קריות, אום אל פחם, טירת הכרמל, שפרעם, טמרה, כאבול, דאלית אלכרמל


  • מרכז - גוש דן
    למשרד ממשלתי באזור המרכז דרוש\ה מנהל\ת תחום התקשריות ביצוע
    ליווי הליכי התקשרות ביצוע קבלניים, הכנה ובדיקת הליכי התקשרות לרבות מכרזים פומביים.
    ליווי וסיוע לחטיבות המקצועיות בהתקשרויות קיימות וחדשות מול קבלני ביצוע.
    הובלת צוותי עבודה וניהול ממשקי עבודה מרובים.
    הכנה וטיפול במסמכים לאישור וועדות מכרזים.
    טיפול בבקשות להגדלות ושינויים בחוזים.
    טיפול בהקמת הזמנות במערכות החברה.
    ניהול חוזים לרבות טיפול בערבויות, ביטוחים, עיכבון, מקדמות וניגודי עניינים.
    סיוע למנהל האגף בכל אשר יידרש לצורך עמידת האגף והחטיבה ביעדים.
    יכולת ניהול מו`מ.
    ראיה מערכתית ויכולת אנליטית.
    שליטה מלאה ביישומי office .
    שליטה בשפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה.
    בעל/ת תואר אקדמי ראשון ומעלה ממוסד אקדמי מוכר ו/או הנדסאי/ת.
    ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בהתקשרויות בתחום התשתיות באחד או יותר מהגופים המפורטים
    להלן: חברות ממשלתיות או משרדים ממשלתיים )לרבות מערכת הביטחון(/ חברות לניהול פרויקטים/
    קבלנים/ רשויות מקומיות/ חברות כלכליות ו/או עירוניות לפיתוח.
    • יתרון משמעותי יינתן לבעלי ניסיון ב:
    ניהול חוזי ומכרזי ביצוע קבלניים.
    תחום תש

  • מרכז - גוש דן
    לחברת מעליות דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים הרכבת מעליות

    תיאור התפקיד:
    אחריות על ניהול פרויקטים של הרכבת מעליות: משלב כניסת הפרויקט להרכבה ועד מסירתו
    לחטיבת השירות.
    ניהול הפרויקטים תוך עמידה בדרישות בטיחות קפדניות, עמידה בזמני הפרויקט ואבני הדרך
    המסוכמים עם הלקוח.
    אחריות על יעילות ואיכות ביצוע ההרכבה- פיקוח על טיב ההתקנה וניהול העבודה מבחינת כ`א
    וציוד בצורה מיטבית.
    עבודה ניהול ממשקים בתוך החברה ומחוצה לה: לוגיסטיקה, הנדסה, מפעילים, קבלנים, לקוחות
    וסנכרון בניהם.

    דרישות התפקיד:
    ניסיון של לפחות שנה בניהול פרויקטים של הרכבת מעליות- חובה
    תואר ראשון בתחום רלוונטי- יתרון
    יכולת ניהול וסנכרון בין ריבוי ממשקים, תהליכים ופרויקטים.
    עמידה ביעדי כמות ואיכות, תוך הקפדה על איכות עבודה.
    נמרצות, אנרגטיות, מאור פנים ורמת שירותיות גבוהה.
    חשיבה אקטיבית לפתרון בעיות.
    ירידה לפרטים תוך ראייה של התמונה הכוללת, סדר וארגון.
    ידע ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE ועבודה עם מערכות ממוחשבות.


    יצירת קשר:
    0772371901/3/4/5/6
    yitaish.tegegene@tigbur.co.il

  • מרכז - גוש דן
    לחברת אספקת מים ותכנון תשתיות.
    דרוש/ה מהנדס/ת הנדסאי/ת בתחום פיקוד, בקרה ואוטומציה.

    התפקיד כולל:
    ליחידת פיקוד ובקרה דרוש/ה מהנדס/ת או הנדסאי/ת לתכנון והקמה של פרויקטים בתחום המים,
    חשמל ואיכות מים.
    התפקיד משלב תכנות ועבודת שטח בתחום בקרים מתוכנתים, חומרה /תוכנה, במערכות תקשורת,
    בקרים תעשייתיים, מערכות HMI/ SCADA/ תקשורת תעשייתיות.
    פיתוח וכתיבת קוד תוכנה לבקרי חברת EMERSON לשעבר חברת GE), סיוע באפיון והקמת חדרי
    בקרה )כולל בניית טופולוגיה רשת, חומרה ותוכנה(, הפעלות והרצות פרויקטים אצל מזמין העבודה.

    משרה מלאה בחולון עם נכונות לשעות נוספות.
    התפקיד כולל נסיעה לאתרי החברה ברחבי הארץ עפ`י צורך.

    דרישות:
    מהנדס/ת / הנדסאי/ת אלקטרוניקה/חשמל/מחשבים או תואר במדעי המחשב – חובה
    רישיון נהיגה – חובה
    ידע במערכות HMI/ SCADA / ControlMaestro / WIZCON / CIMPLICITY - יתרון
    ידע במערכות הפעלה Windows , שרתים, SQL וידע ברשתות סלולריות- יתרון משמעותי
    המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

    דגשים מקצועיים
    מוכוונות למשרה בעולמות של פיקוד ובקרה.
    המשרה יכולה להתאים לבוגרי תואר שסיימו את כל חובות לימודיהם.
    דגשים טכניים למ

  • מרכז - גוש דן
    לחטיבת הנדסה דרוש/ה מהנדס/ת מכונות למדור תהליך לצורך ביצוע חישובים ותכנון מכאני בתחום
    מערכות טיפול במים, צנרת ומיכלי לחץ. משרה מס` 1002

    התפקיד כולל:
    עבודה על מס` פרויקטים במקביל, תכנון מפורט של צנרת ומיכלים בהנדסת תהליך, תכנוני תנוחה
    למערכות טיפול במים, תמחור צנרת ואביזריה לפרויקטים בתחום המים, הורדת תיקי ייצור – תכנון
    מפורט לייצור.
    משרה מלאה בחולון, נדרשת נכונות לשעות נוספות.
    התפקיד כולל נסיעות לאתרי החברה בפריסה ארצית עפ`י צורך.
    דרישות:
    מהנדס/ת מכונות – חובה.
    רישיון נהיגה – חובה.
    ידע בקריאת שרטוטים טכניים בשפה האנגלית – חובה.
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות – חובה
    ידע בעבודה על תוכנת AutoCAD - חובה
    ידע וניסיון ב- Priority - יתרון
    ידע וניסיון בתחום מערכות מים ו/או תכנון צנרת ו/או טיפול במים.
    המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

    דגשים מקצועיים
    חובה ידע וניסיון של חצי שנה לפחות בתכנון בתחום צנרת ו/או טיפול במים.
    המשרה לא מיועדת לבוגרי תואר שסיימו עכשיו, אלא אם הם בעלי ניסיון מקצועי
    קודם במשרת סטודנט.

    מיקום המשרה: חולון
    ימי עבודה: א-ה, ללא ימי שישי/שבת, ערבי חג וחגים )למעט מקרים

  • משרות חמות

    חיפוש משרות דרושים במרכז 

    חיפוש משרות מתפתחות

    בעידן המודרני והמתעדכן, על מנת להגביר את סיכוינו בחיפוש משרות פנויות, עלינו להיות מעודכנים גם ביעדי הטכנולוגיה המתגברת. תיגבור כח אדם וסיעוד מנגישה את תהליך חיפוש המשרות המעודכנות. בדומה לשוק ההיכרויות המשתנה בעקבות התפתחויות טכנולוגיות, לכדי אתרי היכרויות, מבחני אישיות ואפליקציות של מפגשים, כך גם שוק העבודה ושוק חיפוש המשרות הפנויות השתנה לאין היכר, ורצוי להכירו. אפשר להתחיל בהיכרות באתר של תיגבור כח אדם וסיעוד.

    להגביר את חיפוש המשרות

    הנגישות לחיפוש משרות גדלה, וניתן להגבירה דרך חברות השמה כתיגבור כח אדם וסיעוד. על מנת להגיע אל הדייט המקצועי הגדול, הלא הוא ריאיון עבודה, יש צורך ביותר מידע חובבני בשליחת אימוג’י מקושט בלבבות, ובכל זאת כדאי להגיע בגישה שתמשוך את תשומת הלב וגם כאן תיגבור כח אדם וסיעוד תוכל להועיל. כדאי להתאזר בסבלנות בתהליך חיפוש משרות בעידן המסרים המידיים, ולזכור שלמציעי המשרות כבר יש עבודה, והם לא תמיד מתפנים אל קורות החיים שלכם באותו רגע בו התחלתם בתהליך חיפוש המשרות, דרך תיגבור כח אדם וסיעוד או לא. כדאי לפתח קצת סבלנות, אולי תפתחו בינתיים כמה אפליקציות עד שהמשרות הפנויות יתפנו עבורכם.